Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
17-12-2018 21:41
Ik zap te laat in en kan nu nergens terugvinden wat het familiedrama bij Bart en Maaike is.. kan iemand me bijpraten? Desnoods in pb?
De moeder van Maaike heeft een herseninfarct gehad.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
17-12-2018 21:47
Haar moeder ligt in het ziekenhuis na een (2e) hersenbloeding.
Ze wil bij haar moeder zijn en is met Senna naar huis, Bart blijft achter om de boel te regelen maar Maaike komt niet terug.
Oef! Das wel heftig ja..

Maarre Maaike komt niet terug.. gaat Bart dan uiteindelijk ook terug of is dit ook het einde van Maaike en Bart?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Wat is Matthijs afgevallen zeg!

Jammer dat Marieke niet de kans krijgt om zich "te bewijzen" in KV. Ik zie het haar daar wel redden.

Hoeven ze de boel niet leeg op te leveren?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
17-12-2018 21:50
Oef! Das wel heftig ja..

Maarre Maaike komt niet terug.. gaat Bart dan uiteindelijk ook terug of is dit ook het einde van Maaike en Bart?
Bart blijft nog een tijdje om de boel af te handelen. Hoe lang is onbekend.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Wat doen ze met de huisdieren. Er is een stel die de kat en hond mee nemen begreep ik.
Eind is net zo saai als het hele programma.
Alle reacties Link kopieren
Dit afscheidsgejank had allemaal prima in een aflevering gepast. Liever één extra aflevering na een paar maanden: hoe gaat het nu met....
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
17-12-2018 21:56

Hoeven ze de boel niet leeg op te leveren?
Ik denk het niet. Ik las op Facebook dat Samir Casa tambor gaat runnen en dat de familie Molenaar vanuit Nederland en Kaapverdie bijstaat.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
17-12-2018 22:22
Ik denk het niet. Ik las op Facebook dat Samir Casa tambor gaat runnen en dat de familie Molenaar vanuit Nederland en Kaapverdie bijstaat.
Oké, klinkt apart. Dus wel 75000 euro krijgen en houden ook al ga je terug naar NL.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
17-12-2018 22:15
Dit afscheidsgejank had allemaal prima in een aflevering gepast. Liever één extra aflevering na een paar maanden: hoe gaat het nu met....

Inderdaad!
Ik vond het erg langdradig en zou ze liever binnenkort terug zien.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Maar de grote vraag is dus zijn Jessica en Jasper nog samen?


En wat bij mij ook vragen oproept, mogen ze het gebouwde zomaar houden?
Alle reacties Link kopieren
Jammer. Ik had gehoopt op een terugblik van weer in Nederland. Van dat ze weer in nl gefilmd werden. Is het wennen in nl, missen ze bepaalde dingen etc. Hopelijk komt dat nog.
Joske11 schreef:
15-12-2018 09:57
Dan begrijp jij niet zoveel van t forum Viva ;-). Inmiddels is e.e.a. in de omgeving van Jasper en Jessica bekend maar het is niet aan mij om dat op een openbaar platform te zetten.
Zou ik ook een pbtje mogen,
Ben nu eigenlijk ook wel nieuwschierig geworden. ( erg ook eigenlijk, maarja dat krijg je ook een beetje als je mee doet aan zo’n programma)
Alvast bedankt
Bubblegum1 schreef:
17-12-2018 21:34
Heeft iemand al een pb ontvangen? Ik niet namelijk.
Ik ook niet.
louise1 schreef:
17-12-2018 22:15
Dit afscheidsgejank had allemaal prima in een aflevering gepast. Liever één extra aflevering na een paar maanden: hoe gaat het nu met....
Ja dat zou wel beter zijn want nu weten we nog net niet hoe het verder gaat met een paar families
Net zo als bij boer zoekt vrouw een reünie die afgelopen week is opgenomen. Hoe bevalt het om weer in Nederland te zijn? Hoe gaat het verder met de parken. Zou Marieke nog af en toe naar kv vliegen om Bart bij te staan? Etc
Echt niet netjes als je bepaalde info weet van omgeving en je dat aan half Viva gaat pb'en.
Alle reacties Link kopieren
grasklokje schreef:
18-12-2018 13:16
Net zo als bij boer zoekt vrouw een reünie die afgelopen week is opgenomen. Hoe bevalt het om weer in Nederland te zijn? Hoe gaat het verder met de parken. Zou Marieke nog af en toe naar kv vliegen om Bart bij te staan? Etc
Marieke hoort bij Matthijs, Maaike bij Bart.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
18-12-2018 23:16
Marieke hoort bij Matthijs, Maaike bij Bart.
Marieke en Matthijs houden Palmera aan en Marieke is van plan regelmatig terug te gaan. Bart is in zn eentje op Palmera
Vergeetmenietje1980 schreef:
18-12-2018 23:05
Echt niet netjes als je bepaalde info weet van omgeving en je dat aan half Viva gaat pb'en.
Nou inderdaad.
Vergeetmenietje1980 schreef:
18-12-2018 23:05
Echt niet netjes als je bepaalde info weet van omgeving en je dat aan half Viva gaat pb'en.
Helemaal mee eens
Alle reacties Link kopieren
Jasper en Jessica zijn denk ik uit elkaar. Bij Jasper op Facebook staat vrijgezel. Is geen staatsgeheim toch.
Nee dat niet maar er is hier iemand die kennelijk van de hoed en de rand weet, door bekenden van ze. En die vind dat nodig die info te pb' en aan forumers


Overigens zijn Bart, Maaike en Senna weer samen, sinds afgelopen zondag, op Kaap Verdie. Dat stond op facebook.
L-is-a schreef:
18-12-2018 02:58
Zou ik ook een pbtje mogen,
Ben nu eigenlijk ook wel nieuwschierig geworden. ( erg ook eigenlijk, maarja dat krijg je ook een beetje als je mee doet aan zo’n programma)
Alvast bedankt
Het programma gaat over het emigreren en een nieuw bestaan daar opbouwen, niet om een scheiding tussen 2 mensen in beeld te brengen. Daarom is dat bewust niet op tv uitgezonden. Hoezo verlekker je je aan andermans sores?
Vergeetmenietje1980 schreef:
19-12-2018 09:39
Overigens zijn Bart, Maaike en Senna weer samen, sinds afgelopen zondag, op Kaap Verdie. Dat stond op facebook.
Zal voor de kerstvakantie zijn wellicht? Lijkt me sterk dat ze daar nu blijven nu het slecht gaat met haar moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven