Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Yog63 schreef:
15-08-2017 01:18
Nu zitten we ook nog met An en Karel.
Die gaan we toch niet ook nog volgen?
Alle reacties Link kopieren
Jawel, bij boulevard introduceerden zij ze als nieuw gezin.

Ik vind het wel verfrissend nieuwe mensen. En ze zijn lekker nuchter.

Die scheet was ook grappig. :biggrin:

En wat een gezellige trui had hij aan.

Ik dacht ook wel, in sommige dingen leven zij net als de yogi's. Alleen zijn ze meer in balans, en kennen ze zichzelf beter. Is mijn eerste indruk.
De posjes worden misschien te saai nu in de stad. Daar is niet meer zoveel nieuws te melden. Vooral als ze ook nog naar Nederland gaan. Die tijd zullen ze wel met Ann en Karel opvullen.
En voor hun is dit misschien de kans om goedkoop in buurt van dochter en gezin te kunnen zijn. Lange vakantie met als tegenprestatie af en toe op de film.
Ze liegen ons gewoon voor bij RTL...lees maar bericht van site van Karel en An:
Iig krijgt Addy er een collega bouwer bij 😉 en Jeroen een schrijvende buurman die een boek over oa verwondering gaat schrijven. An is van verbinding om verschillende werelden bij elkaar te brengen. Die heeft daar dus ook wel wat te doen met die families 😂

Ja! Lieve Help waarom beginnen we hier eigenlijk weer aan. Eerlijk gezegd vinden wij het ook ongewis en spannend. Af en toe zegt An zelfs : “gewoon roekeloos”

Van een aantal dingen in het leven kunnen we niet meer terughalen hoe het precies tot dat punt gekomen is. Hoe de wegen liepen en bij elkaar kwamen.

Van de grote zaken des levens eigenlijk,…

We hebben een lief kind met haar gezinnetje in Chili, in Pichilemu. Ja, precies helemaal aan het eind van de wereld, precies daar waar Talpa nu ook met haar tenten is neergestreken en al zes maanden een succesvolle televisieserie draait. Bizar toch?!

Het wordt nog specialer wanneer Talpa met ons contact opneemt met de vraag of we niet geïnteresseerd zijn om een tijd het huis van één van de families uit de serie te huren. En het gekste is natuurlijk dat we het overwegen en ... (gekker zal het niet worden) ‘Ja’, zeggen.

En weet u wat :

An kan haar geluk niet op dat ze haar lieve kleinkind haar eerste stapjes zal zien zetten en dat ze haar van Jip en Janneke zal kunnen vertellen, met haar zal dolen langs het strand en dat, terwijl zij naast haar op het aanrecht zit een appeltaart kan bakken.

Daarnaast is het al lang haar diepe wens om iets meer van het Chileense volk en dat lange land te leren kennen. De ‘ziel’ iets meer te ontwaren zou je kunnen zeggen. Chili heeft namelijk al decennia lang een prominente plek in haar familiegeschiedenis.

En we gaan proberen een stout verlangen van Karel in te lossen. Karel droomt al lang van het bouwen van een eigen huis. Het zal nog best wat voeten in de – Chileense – aarde hebben om daar met weinig centjes aan te beginnen. Maar we weten de wonderen zijn de wereld niet uit. En als het lukt (waar we van uit gaan ;) dan hebben we een plek dichtbij de kinderen en kunnen we door het huis af en toe te verhuren een familiereisfondsje aanleggen. En als het verlangen naar elkaar groot wordt dan kunnen we elkaar bereiken
Alle reacties Link kopieren
grasklokje schreef:
14-08-2017 22:48
Uiterlijk lijkt de vrouw misschien op Miranda, maar dat overdreven elkaar in de armen vallen en niet meer los te maken, kussen op de mond etc is hier niet bij gelukkig. Denk dat die schreeuw wel geregisseerd is. Er moet wat zijn om over te kletsen.

Die vakantie van Addy, is geweldig voor die pubers.. not... alleen pa is gelukkig.
Wat een verschil met de uitstapjes van van Kooy, die gaan lekker paardrijden, zwemmen en outdoor activiteiten doen met de kinderen. Waar iedereen van geniet. Als je dan al stopt in onherbergzaam gebied, dan iig met daglicht en een kampvuur maken. Hij is alleen maar druk met foto's maken... ongelooflijk. Gaaf hè?????
Nou nee, ik bedoel toch echt dat zij ook erg lichamelijk is. Zo op het eerste gezicht. In die garage, ze kennen elkaar dan nog maar net, wordt er ook er aanrakerig gedaan.

En zo komt er dan plots een gezin bij. Voorspelling: Addy gaat failliet in Chili, Karel koopt de kiet op en heeft voor relatief weinig een huis op een pracht locatie (alleen die modderweg nog aanpakken ;-))
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Leuk om die blog van karel te lezen.

Hoezo liegen ze ons voor?

Het lijkt me normaal dat ze eerst moeten vragen of ze gefilmd willen worden. En of ze er een tijd willen blijven.
Gele_Suikerspin schreef:
15-08-2017 09:41
Leuk om die blog van karel te lezen.

Hoezo liegen ze ons voor?

Het lijkt me normaal dat ze eerst moeten vragen of ze gefilmd willen worden. En of ze er een tijd willen blijven.
Ze zijn GEVRAAGD voor dit programma en zullen gevolgd worden net als de andere families. Ze hebben niet het huis vd Posjes gehuurd voor een tijdje, zoals ons werd voorgeschoteld.
Gele_Suikerspin schreef:
15-08-2017 09:41
Leuk om die blog van karel te lezen.

Hoezo liegen ze ons voor?

Het lijkt me normaal dat ze eerst moeten vragen of ze gefilmd willen worden. En of ze er een tijd willen blijven.
Omdat Ilona met een steenhard gezicht beweerd dat ze zoveel aanvragen voor hun huis hebben gekregen, en dat ze zelf daar Karel en An uit hebben gekozen. Omdat ze die al eens eerder hadden gezien in Pitchulemu. Allemaal kul verhalen dus, Talpa heeft hen zelf benaderd of ze er willen gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij deze week opviel:
De speen van Inez en de kwijlduimdoek van Levi. Hoe oud zijn ze, 7 of 8 jaar?
De Posjes kunnen het wel vinden met de huurders. Die huurders lijken meer aan te sluiten bij de Van Kooij's. Zegt dat indirect wat over de Posjes of over de Van Kooij's?
De posjes brengen ze alleen weg en hoeven geen vrienden of buren te worden. De irritatie komt vaak na meer kontakt. Ik ben wel benieuwd hoe hun relatie met de fam van Kooij en van Wichen gaat worden. Vooral die meiden zitten volgens mij te snakken naar wat meer gezelligheid en aanspraak in de buurt.

Trouwens...fam Pos heeft grote feestzaal in flat...maar geen verjaardagsvisite gezien. :huh:
Alle reacties Link kopieren
Als je meerdere huurders voor je huis hebt, ja, dan VRAAG je daarna 1 gegaardigde of ze willen. En bespreek je de voorwaarden.

Ik zie niks geniepigs. En misschien liegt ilona helemaal niet. Omdat ze het niet weet hoe het achter de schermen gaat.

Mij boeit het in ieder geval niet. Tv is sowieso voorliegen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=ZoRkgfHNJm4
Karel en An.
Waar kan ik de blog vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem al gevonden.
http://www.karelenan.nl/sub/hhe.html
grasklokje schreef:
15-08-2017 09:50
Omdat Ilona met een steenhard gezicht beweerd dat ze zoveel aanvragen voor hun huis hebben gekregen, en dat ze zelf daar Karel en An uit hebben gekozen. Omdat ze die al eens eerder hadden gezien in Pitchulemu. Allemaal kul verhalen dus, Talpa heeft hen zelf benaderd of ze er willen gaan wonen.
Dit dus. De Posjes spelen gewoon het spelletje mee met de redactie van het programma, zoals we al meerdere keren hebben gezien.
Ik vind het helemaal niet leuk dat An en Karel nu opeens ook mee doen.... en inderdaad is dit geregiseerd door rtl. Ik ben een beetje klaar met de serie. Het begint ontzettend saai te worden.
t Lijken mij ook van die zweeftypes net als Jeroen...
Die vakantie van de van wichens pffff. Adrie over enthousiast en die andere hoor je niet. Levensgevaarlijk die plek waar ze hebben gecampeerd met die gaten in de grond. Ga lekker skiën, naar een pretpark ofzo met de kinderen!

De yogas gaan tenminste wel een paar dagen skiën. Ze vinden de bergen daar geweldig mooi. Ik vind de Alpen 10x mooier dan die dorre bergen daar, maar ok, ieder zijn ding.

Bij de posjes is nu eindelijk een x een baksel gelukt!!!

Die nieuwe mensen gaan het vast goed met de yogas kunnen vinden, maar niet voor lang, ik voorspel dat ze ruzie krijgen.
Tja, dit programma is niet bepaald 'n promotie van Chili als vakantieland. Wat 'n sombere toestand. Terwijl ik er erg prachtige foto's van heb gezien dus ik weet dat het land best de moeite van 'n reis waard zal zijn. Maar wat 'n armoede zo'n vakantie in de slechtste klimaatperiode van 't jaar. Waarom gaan ze niet wat gezelliger op vakantie? En idd dat gluren naar dat grootste zwembad ipv er 'n paar nachtjes te boeken en er daadwerkelijk gebruik van te maken. Al zag het er qua weer idd niet aantrekkelijk uit. Ze zouden beter pas over 'n paar maanden gaan reizen ipv in de Chileense winterperiode.
Alle reacties Link kopieren
Tja, zelf kunnen ze er natuurlijk niet op uit in het drukke toeristenseizoen. Hun camping is dan compleet volgeboekt, druk druk druk. Plus alle bootcamps die al die toeristen dan willen natuurlijk.

Ik ben inderdaad benieuwd hoe het tussen de Van Kooijtjes en de nieuwelingen zal gaan. Ik voorspel eerst lovey dovey...
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
15-08-2017 16:47
Tja, dit programma is niet bepaald 'n promotie van Chili als vakantieland. Wat 'n sombere toestand. Terwijl ik er erg prachtige foto's van heb gezien dus ik weet dat het land best de moeite van 'n reis waard zal zijn. Maar wat 'n armoede zo'n vakantie in de slechtste klimaatperiode van 't jaar. Waarom gaan ze niet wat gezelliger op vakantie? En idd dat gluren naar dat grootste zwembad ipv er 'n paar nachtjes te boeken en er daadwerkelijk gebruik van te maken. Al zag het er qua weer idd niet aantrekkelijk uit. Ze zouden beter pas over 'n paar maanden gaan reizen ipv in de Chileense winterperiode.
Ik denk dat ze nu net op vakantie gingen omdat het twee weken wintervakantie was, naast de zomervakantie is dat de enige vakantie voor scholen. Dit programma is zeker geen promotie voor Chili, ik ben er vaak geweest in verschillende streken maar dit is de lelijkste streek van heel Chili! Als je naar Chili gaat vooral niet naar de regio gaan maar een stuk zuiderlijker en dan idd tussen november en maart.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
watdachtjehiervan schreef:
15-08-2017 13:24
Ik vind het helemaal niet leuk dat An en Karel nu opeens ook mee doen.... en inderdaad is dit geregiseerd door rtl. Ik ben een beetje klaar met de serie. Het begint ontzettend saai te worden.
Ik vind er ook niks aan, die nieuwe. Aan die Miranda en man ergerde ik me ook zo, en nu aan het nieuwe stel ook, voor mij hoeft dat niet.
AlejandraLaura schreef:
15-08-2017 18:26
Ik denk dat ze nu net op vakantie gingen omdat het twee weken wintervakantie was, naast de zomervakantie is dat de enige vakantie voor scholen. Dit programma is zeker geen promotie voor Chili, ik ben er vaak geweest in verschillende streken maar dit is de lelijkste streek van heel Chili! Als je naar Chili gaat vooral niet naar de regio gaan maar een stuk zuiderlijker en dan idd tussen november en maart.
Hadden ze 'n vlucht naar Brazilie moeten nemen. Daar is het aangenaam weer in deze tijd van 't jaar.
Ja als ik ooit nog naar Chili ga zal ik zeker de écht mooie plekken bezoeken en zeker niet dit armoedige gat. Snap ook niet dat die gezinnen in willen zetten op toeristen. De doorsnee toerist bezoekt de highlights ipv deze godvergeten ongezellige streek.
Alle reacties Link kopieren
Pfff kijk nu eindelijk de aflevering van gister. Ik vind die karel en an maar irritant
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond ze wel lief.

In ieder geval duidelijk dat ze komen voor hun (klein)dochter, dus geen camerageile avonturiers.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Natuurlijk is het geregisseerd. Anders word het programma te saai en haken de kijkers af. Zo ook de vakanties.
Vinden jullie de kinderen van Addy en Astrid ook zo ontzettend lief/zoet? Die maken nooit ruzie en je hoort zo nooit klagen.
Als ik deze reis had gemaakt met onze pubers vroeger dan was het geklaag niet van de lucht geweest. Is toch geen reet aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven