Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Jammer idd dat ze de ruzies niet filmen en alleen maar brave scenes monteren. Het zou 't programma goed doen als ze het wat pittiger maken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn er wel geen ruzies. Die fittie tussen de Posjes en de rest is gewoon uitgezonden. Ook later die discussie in de auto tussen Jeroen en Addy zagen we. Ik denk dat als er al iets speelt dat de producers er als de kippen bij zijn hoor!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Dan vind ik die pubers idd wel errug tam en volgzaam. Helemaal geen natuurlijk gedrag denk ik dan....
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-08-2017 10:42
Dan vind ik die pubers idd wel errug tam en volgzaam. Helemaal geen natuurlijk gedrag denk ik dan....
Dat vind ik ook!
Jee als ik hoor hoe het hier af en toe eraan toe gaat met onze pubers, of in onze omgeving, wat een engeltjes zijn de pubers in Chili dan. (Of wij hebben steken laten vallen in de opvoeding o_o )
Always look on the bright side of life
ha..ha.. ze zijn daar gek om ruzie voor de camera's te maken. Die paar uurtjes (of uurtje) dat de camera draait, wordt er wel van te voren af gesproken wat ze komen filmen. Als er verborgen camera's zouden hangen, zou de situatie er wel wat anders uitzien.
redbulletje schreef:
16-08-2017 10:42
Dan vind ik die pubers idd wel errug tam en volgzaam. Helemaal geen natuurlijk gedrag denk ik dan....
Eens hoor.
Alles wat ze opgedragen wordt doen ze gedwee. Ze hebben verder ook totaal geen eigen leven, geen peers, helemaal niets. Sterker nog, die groet van 16 zit op de basisschool.

Hoe zit het eigenlijk met die verkering tussen die 2?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
16-08-2017 13:38
Eens hoor.
Alles wat ze opgedragen wordt doen ze gedwee. Ze hebben verder ook totaal geen eigen leven, geen peers, helemaal niets. Sterker nog, die groet van 16 zit op de basisschool.

Hoe zit het eigenlijk met die verkering tussen die 2?
Ik las op de FB pagina een veelgestelde vragen lijstje, hierin stond dat de liefde was doodgebloed omdat ze zulke lange dagen op school maakten...
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vandale schreef:
16-08-2017 14:23
Ik las op de FB pagina een veelgestelde vragen lijstje, hierin stond dat de liefde was doodgebloed omdat ze zulke lange dagen op school maakten...
Zoiets dacht ik al. Je ziet de kinderen ook nooit met elkaar spelen, terwijl dat wat leeftijd betreft wel zou passen.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
16-08-2017 14:31
Zoiets dacht ik al. Je ziet de kinderen ook nooit met elkaar spelen, terwijl dat wat leeftijd betreft wel zou passen.


Ja, maar het blijft toch raar dat ze elkaar niet opzoeken?

Het zijn de enige NL sprekende kinderen, in hun leeftijdscategorie in de buurt, die ook nog eens de dupe van te avontuurlijke ouders

Daar moet meer aan de hand zijn.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
grasklokje schreef:
16-08-2017 13:28
ha..ha.. ze zijn daar gek om ruzie voor de camera's te maken. Die paar uurtjes (of uurtje) dat de camera draait, wordt er wel van te voren af gesproken wat ze komen filmen. Als er verborgen camera's zouden hangen, zou de situatie er wel wat anders uitzien.
Dit. Ik zou me ook inhouden in die paar dagelijkse uurtjes dat er gefilmd wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit een heerlijk programma! Ik kijk niet vanaf het begin maar sinds een paar maanden mag niemand me storen tijdens dit programma! Ik vind het ook leuk om hier mee te lezen over hoe jullie de families in Chili vinden.

Mijn favoriete familie: de Posjes. Groot gelijk dat ze in Santiago zitten. Ik zou best een paar dagen in Pichilemu willen zitten, maar langer niet.

En Addie met zijn gezin op vakantie. Ik vond dat gedeelte van Chili erg troosteloos. En hij maar enthousiast over alles! Of het nou een gat in de grond is of een gekantelde vrachtwagen in the middle of nowhere. Weet één van jullie waarom er juist daar van die diepe gaten in de grond zitten? Komt dat door de mijnbouw of zo? Ik had altijd een heel mooie tropische indruk van dat grootste zwembad ter wereld, ik zag me daar wel een keer zitten. Maar ik vond het zo'n vergane glorie, ik denk ook dat de tijd van het jaar meespeelt.

Ik heb nog een vraag, ik volg het niet vanaf het begin maar weet iemand of Dean geadopteerd is of een zoon van Linda uit een eerdere relatie? Ben gewoon nieuwsgierig...
Dean is inderdaad een zoon van Linda uit een eerdere relatie.
marjorette schreef:
17-08-2017 20:59
Dean is inderdaad een zoon van Linda uit een eerdere relatie.
Huh? Ik had begrepen dat 't een adoptiekind was. Want dan zou ie toch gewoon terug naar Nederland kunnen als ie daar nog 'n vader heeft en hoeft ie niet in dat troosteloze gat rond te blijven hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ergens heb ik het vermoeden dat zijn vader niet meer in beeld is. Misschien kent hij hem niet eens.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Misschien heeft hij wel een Indische vader, of een mexicaanse of misschien heeft Linda zijn pa wel in een ander exotisch oord tijdens een van haar reizen leren kennen en is de pa daarom niet meer in beeld.
redbulletje schreef:
17-08-2017 21:01
Huh? Ik had begrepen dat 't een adoptiekind was. Want dan zou ie toch gewoon terug naar Nederland kunnen als ie daar nog 'n vader heeft en hoeft ie niet in dat troosteloze gat rond te blijven hangen.
Vader of niet, er zijn iig nog een opa en oma en andere familieleden in Nederland. Bij ons in dorp zijn verschillende mensen in het buitenland (geweest) die kind op bepaalde leeftijd weer naar Nederland lieten gaan om studie of examen te doen. Dat is dus best een mogelijkheid, maar ouders en familie en kind moeten dit willen. Ik weet niet in hoeverre het programma ook nog invloed heeft op deze beslissing.
Alle reacties Link kopieren
Dean is iig een kedootje!
Alle reacties Link kopieren
tictac3 schreef:
18-08-2017 11:46
Dean is iig een kedootje!
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
grasklokje schreef:
18-08-2017 10:17
Vader of niet, er zijn iig nog een opa en oma en andere familieleden in Nederland. Bij ons in dorp zijn verschillende mensen in het buitenland (geweest) die kind op bepaalde leeftijd weer naar Nederland lieten gaan om studie of examen te doen. Dat is dus best een mogelijkheid, maar ouders en familie en kind moeten dit willen. Ik weet niet in hoeverre het programma ook nog invloed heeft op deze beslissing.

Met alle respect.
Dean ziet er toch niet bepaald uit alsof hij nog een opa en oma in Nederland heeft wonen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ja hoor de ouders van Linda, de opa en oma van Dean dus, wonen in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
17-08-2017 21:01
Huh? Ik had begrepen dat 't een adoptiekind was. Want dan zou ie toch gewoon terug naar Nederland kunnen als ie daar nog 'n vader heeft en hoeft ie niet in dat troosteloze gat rond te blijven hangen.
Ik had ergens gelezen dat zijn biologische vader niet meer in beeld is en dat hij Jeroen als zijn vader ziet.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
AlejandraLaura schreef:
18-08-2017 18:06
Ik had ergens gelezen dat zijn biologische vader niet meer in beeld is en dat hij Jeroen als zijn vader ziet.
Wel triest voor die jongen... familie heb je over het algemeen niet te kiezen. Maar in dit geval heeft zijn moeder dus een nieuwe vader voor hem gekozen en dan kiest ze zo'n vreemde vogel. brrrr.... creepy....
Alle reacties Link kopieren
south schreef:
18-08-2017 19:49
Wel triest voor die jongen... familie heb je over het algemeen niet te kiezen. Maar in dit geval heeft zijn moeder dus een nieuwe vader voor hem gekozen en dan kiest ze zo'n vreemde vogel. brrrr.... creepy....



Nou, nou, Jeroen is allesbehalve mijn type, maar hij lijkt me een lieve vader voor Dean.
Zonder Jeroen zou Linda waarschijnlijk even zweverig zijn.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vandale schreef:
18-08-2017 17:33
Met alle respect.
Dean ziet er toch niet bepaald uit alsof hij nog een opa en oma in Nederland heeft wonen.
Want in Nederland wonen geen gekleurde mensen?
MoirenPhae schreef:
18-08-2017 20:03
Want in Nederland wonen geen gekleurde mensen?
Die komt vast uit Friesland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven