Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Zou ze een stroopwafeltaart maken
Zou die nieuwe familie in dat huis gaan wonen en de familie van kooi weggaan?
Of is dat het huis van de posjes?
FiIee schreef:
21-08-2017 21:27
Of is dat het huis van de posjes?
Ze zitten in huize Pos.
We kregen alleen maar gezweef en die baby te zien.
MoirenPhae schreef:
21-08-2017 21:24
Alle 4 de kinderen op 1 kamer? Waarom?

God, die arme oudste meid. Op de basisschool zitten, werkelijk nergens privacy hebben. Gewoon sneu.
Dat dus. Ik zit me vooral bij de familie van Addy te verbazen over het feit dat het huisje weltevree blijft, met pubers. IK vind het echt zielig voor die meiden. De vakantie was toch ook een grote flater..
Joni_de_tweede schreef:
21-08-2017 21:54
Dat dus. Ik zit me vooral bij de familie van Addy te verbazen over het feit dat het huisje weltevree blijft, met pubers. IK vind het echt zielig voor die meiden. De vakantie was toch ook een grote flater..
Op haar leeftijd was ik al seksueel actief. Ik vind het echt sneu en slecht voor de ontwikkeling dat die kinderen nooit ergens alleen zijn. Die vakantie was gewoon sneu.
MoirenPhae schreef:
21-08-2017 22:06
Op haar leeftijd was ik al seksueel actief. Ik vind het echt sneu en slecht voor de ontwikkeling dat die kinderen nooit ergens alleen zijn. Die vakantie was gewoon sneu.
Klopt, zo denk ik ook. en jezelf nooit eens terug kunnen trekken, altijd ja en amen... ik kan me er niks bij voorstellen. En die vakantie...4000 kilometer om te mogen kijken naar wat je vader wil zien, en luisteren naar je vader.
Joni_de_tweede schreef:
21-08-2017 21:54
Dat dus. Ik zit me vooral bij de familie van Addy te verbazen over het feit dat het huisje weltevree blijft, met pubers. IK vind het echt zielig voor die meiden. De vakantie was toch ook een grote flater..
Ik vind het ook zielig. Zit de oudste nog steeds op die basisschool? Dat vind ik echt niet kunnen.
MoirenPhae schreef:
21-08-2017 20:55
Daar was ik wel even bang voor!
Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig mooie tocht te paard! Komen ze bovenop die top, alles prachtig en sereen, kan Jeroen zijn waffel weer niet houden en tettert er doorheen. Kreeg weer even niet de aandacht die hij zo nodig heeft. Opvallend: meiden geen cap op en het ligt daar bezaaid met keien.

En inderdaad, een megagroot huis en dan nog die kinderen samen op een kamer (en geen badkamer).

Ilona moet vaker haar haren los gooien, staat haar leuk. Die vamp-look vond ik wat minder. Kinderen komen ook lekker los, manier van opvoeden lijkt ook losser en gezelliger te zijn dan eerst (van wat ze laten zien dan).

En Ann en Karel lijken me erg lieve mensen. Ben benieuwd hoe de Van Kooij Family zal reageren op ze.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
21-08-2017 21:01
Een zwerfhond met een halsband?
Met een soort touw. Die mensen komen binnen en maken meteen vriendjes met de hond. Die hond volgt ze blijkbaar overal ook begroet hij de visite. Die zwerfhonden zitten onder de vlooien teken etc maar dat doet er allemaal niet toe. Ze gaat uitgebreid zitten aaien op het terras als ze net zijn aangekomen.
Ongeacht of er vlooien teken etc aan zitten bij zwerfhonden.
Alle reacties Link kopieren
Het was een touw maar in dat soort landen lopen zoveel honden met iets om de nek dat wil niet zeggen of het wel of niet een zwerfhond is. Mensen laten de honden gewoon lekker rondlopen en zien wel wanneer en of ze een keer op huis aan lopen. Kan dus iemands hond zijn, kan een zwerfhond zijn. Hij voelde zich wel meteen lekker thuis ;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
7102 schreef:
22-08-2017 08:17
Met een soort touw. Die mensen komen binnen en maken meteen vriendjes met de hond. Die hond volgt ze blijkbaar overal ook begroet hij de visite. Die zwerfhonden zitten onder de vlooien teken etc maar dat doet er allemaal niet toe. Ze gaat uitgebreid zitten aaien op het terras als ze net zijn aangekomen.
Ongeacht of er vlooien teken etc aan zitten bij zwerfhonden.
Ja dat vond ik ook zo vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Joni_de_tweede schreef:
21-08-2017 21:19
Ik krijg met de komst van die nieuwe mensen sowieso het doorgestoken kaart gevoel.
Ze zeiden niet meer dat de fam Pos hen het huis verhuurd had, maar het hun gegund had.

Ik denk dat de regie alvast een reservekoppel ingevlogen heeft voor als er een stel terug naar NL gaat.
Zou me ook niet verbazen als dit stel ook een vergoeding krijgt voor hun optreden in een real life show.

En ach die vakantie, hoe vaak hebben de meiden dat tijdschrift wel niet gelezen? Ik dacht steeds dat ze nog steeds onderweg naar hun bestemming waren, toen gingen ze alweer terug. :'-(
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
22-08-2017 08:17
Met een soort touw. Die mensen komen binnen en maken meteen vriendjes met de hond. Die hond volgt ze blijkbaar overal ook begroet hij de visite. Die zwerfhonden zitten onder de vlooien teken etc maar dat doet er allemaal niet toe. Ze gaat uitgebreid zitten aaien op het terras als ze net zijn aangekomen.
Ongeacht of er vlooien teken etc aan zitten bij zwerfhonden.


Doe ik ook altijd :-$
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Je kan lullen wat je wil maar de yogas doen wel leuke dingen op vakantie!

Van de vakantie van de wichens hebben we maar 3 a 4 dagen gezien, ze zijn 2 weken onderweg geweest, ik mag hopen dat wat uitgezonden werd niet de hoogte punten waren. En wat onbeleefd om gewoon iemands huis binnen te lopen om te kijken en die man ook geen tip te geven! Het moet ook altijd gratis!

En de posjes gaan nog steeds lekker goed, denken verder door nu kerstgeschenken laten ontwerpen. Lekker voor ze hoor hoe ze daarbij zitten.

Dat nieuwe stel, weet de naam nog niet uit m'n hoofd lijken mij lieve mensen. Beetje te lief en te zweverig. Niet mijn soort type.
Iemand ook gezien dat er al een aantal letters van het 'The Orange Waffel' welkomstbord waren verdwenen / gevallen?
Ikje86 schreef:
22-08-2017 16:41
Je kan lullen wat je wil maar de yogas doen wel leuke dingen op vakantie!

Van de vakantie van de wichens hebben we maar 3 a 4 dagen gezien, ze zijn 2 weken onderweg geweest, ik mag hopen dat wat uitgezonden werd niet de hoogte punten waren. En wat onbeleefd om gewoon iemands huis binnen te lopen om te kijken en die man ook geen tip te geven! Het moet ook altijd gratis!

En de posjes gaan nog steeds lekker goed, denken verder door nu kerstgeschenken laten ontwerpen. Lekker voor ze hoor hoe ze daarbij zitten.

Dat nieuwe stel, weet de naam nog niet uit m'n hoofd lijken mij lieve mensen. Beetje te lief en te zweverig. Niet mijn soort type.
En hoe ze zich in dat natuurgebied met die tekeningen gedroegen! Echt schandalig.

Heel slim om nu al met de kerst bezig te zijn.
Doen zij daar in de stad een beetje sociale contacten op? Ik heb het idee van niet.
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
22-08-2017 17:27
Iemand ook gezien dat er al een aantal letters van het 'The Orange Waffel' welkomstbord waren verdwenen / gevallen?
Haha, ja. Dat was me een tijdje terug ook al opgevallen!
Ikje86 schreef:
22-08-2017 16:41
Je kan lullen wat je wil maar de yogas doen wel leuke dingen op vakantie!

Van de vakantie van de wichens hebben we maar 3 a 4 dagen gezien, ze zijn 2 weken onderweg geweest, ik mag hopen dat wat uitgezonden werd niet de hoogte punten waren. En wat onbeleefd om gewoon iemands huis binnen te lopen om te kijken en die man ook geen tip te geven! Het moet ook altijd gratis!

En de posjes gaan nog steeds lekker goed, denken verder door nu kerstgeschenken laten ontwerpen. Lekker voor ze hoor hoe ze daarbij zitten.

Dat nieuwe stel, weet de naam nog niet uit m'n hoofd lijken mij lieve mensen. Beetje te lief en te zweverig. Niet mijn soort type.
Volgens mij zijn ze ook gaan boarden in het zand, en hebben ze een mountainbike tocht gedaan. Echt wat regie kan doen, Ik denk namelijk oprecht dat de Addys wel een leuk gezin zijn, maar ook waar af en toe heel duidelijk iemand zijn/haar mening durft te zeggen.

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Gauw even op de rotsen gaan staan voor een leuke foto, waar net over gezegd is dat je er niet aan mag komen..... :O :facepalm:
Gaat goed Addy! Voor jou gelden de regels niet hè!
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Martje2801 schreef:
23-08-2017 21:38
Volgens mij zijn ze ook gaan boarden in het zand, en hebben ze een mountainbike tocht gedaan. Echt wat regie kan doen, Ik denk namelijk oprecht dat de Addys wel een leuk gezin zijn, maar ook waar af en toe heel duidelijk iemand zijn/haar mening durft te zeggen.


Blij met deze foto's, raar dat de regie niet laat zien dat ze ook leuke dingen gedaan hebben.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Martje2801 schreef:
23-08-2017 21:38
Volgens mij zijn ze ook gaan boarden in het zand, en hebben ze een mountainbike tocht gedaan. Echt wat regie kan doen, Ik denk namelijk oprecht dat de Addys wel een leuk gezin zijn, maar ook waar af en toe heel duidelijk iemand zijn/haar mening durft te zeggen.

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb ook het gevoel dat het een heel leuk gezin is! Met veel liefde voor elkaar.

Ik snap niet dat alleen Dean last heeft van heimwee. Die kinderen hebben alles achter moeten laten en hebben daar weinig tot geen andere kinderen om zich heen. Ik heb het idee dat mijn kinderen zich diep ongelukkig zouden voelen.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
24-08-2017 13:17
Blij met deze foto's, raar dat de regie niet laat zien dat ze ook leuke dingen gedaan hebben.
Erg he. Ze worden inderdaad erg geframed. Zal wel met elke familie zijn. Zal voor hen ook wel frustrerend zijn. Ze zien de afleveringen terug, de reacties van iedereen daar op en weten dat het anders in elkaar steekt. Daar zullen ze vast van te voren wel een beetje over nagedacht hebben (BZV staat er ook om bekend) maar als het dan in het echt gebeurt sta je wel even te kijken. Je gaat toch steeds van het goede uit bij andere mensen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Leuke kamer maar geen privacy voor de kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven