Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 11 januari 2012 om 21:42
quote:S0LEIL schreef op 11 januari 2012 @ 21:39:
Gek toch. Als ik vroeger zomaar iets uit de kast pakte, dan kreeg ik toch ongenadig op mijn sodemieter. Waarom vinden die ouders toch allemaal alles goed?Ik kon een plak snijkoek krijgen van mijn moeder. Verder had ik een gulden per week om snoep te kopen. Van de 5 cents snoepjes.
Gek toch. Als ik vroeger zomaar iets uit de kast pakte, dan kreeg ik toch ongenadig op mijn sodemieter. Waarom vinden die ouders toch allemaal alles goed?Ik kon een plak snijkoek krijgen van mijn moeder. Verder had ik een gulden per week om snoep te kopen. Van de 5 cents snoepjes.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 11 januari 2012 om 21:44
woensdag 11 januari 2012 om 21:45
quote:Summerdance schreef op 11 januari 2012 @ 21:41:
[...]
Ik ook hoor!
Ik heb vanmiddag de discussie even zitten lezen van Hangmat
Dat haar dochter neigt naar wat overgewicht
Daar lees ik toch ook dat er tegenwoordig veel gesnoept wordt in gezinnen.
Wij aten thuis nooit chips...
Ja met verjaardagen, kregen we een klein bakje
Wij haalden het echt niet in onze koppies om in de kasten te gaan speuren... ik wel, maar dat was ook door mijn eetstoornis, maar ik ging ook in kasten speuren, stiekem chips en snoep kopen etc
was alleen geen 110 kg, maar de helft
[...]
Ik ook hoor!
Ik heb vanmiddag de discussie even zitten lezen van Hangmat
Dat haar dochter neigt naar wat overgewicht
Daar lees ik toch ook dat er tegenwoordig veel gesnoept wordt in gezinnen.
Wij aten thuis nooit chips...
Ja met verjaardagen, kregen we een klein bakje
Wij haalden het echt niet in onze koppies om in de kasten te gaan speuren... ik wel, maar dat was ook door mijn eetstoornis, maar ik ging ook in kasten speuren, stiekem chips en snoep kopen etc
was alleen geen 110 kg, maar de helft
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mijn moeder zei op een gegeven ogenblik: 'Je mag best zelf een dropje pakken zonder het te vragen, als je maar niet teveel pakt. Als dat wel zo is dan moet je het weer gaan vragen' en dat werkte bij mij iig prima. tuurlijk at ik meer dropjes dan het eigenlijk mocht maar ik had ook dagen dat ik me klem vrat aan appels.
woensdag 11 januari 2012 om 21:46
quote:Tickel schreef op 11 januari 2012 @ 21:42:
[...]
Ik kon een plak snijkoek krijgen van mijn moeder. Verder had ik een gulden per week om snoep te kopen. Van de 5 cents snoepjes.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa....dan huppelde ik met mijn zusje op zaterdag naar de drogist en haalden we snoepjes in een papieren puntzakje
Van die groene erwtjes, zwart witjes, en van die vierkante menthos dropjes met zo'n kruis erop....
Ik zit zo eens te denken, ik geloof dat wij in mijn jeugd nooit een mars, snickers en raider (toen nog) in huis hadden....
[...]
Ik kon een plak snijkoek krijgen van mijn moeder. Verder had ik een gulden per week om snoep te kopen. Van de 5 cents snoepjes.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa....dan huppelde ik met mijn zusje op zaterdag naar de drogist en haalden we snoepjes in een papieren puntzakje
Van die groene erwtjes, zwart witjes, en van die vierkante menthos dropjes met zo'n kruis erop....
Ik zit zo eens te denken, ik geloof dat wij in mijn jeugd nooit een mars, snickers en raider (toen nog) in huis hadden....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!