Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
quote:elastiekje schreef op 25 januari 2012 @ 22:17:

God, dat forummeren/trashen gaat niet goed samen op mijn stomme laptop. Mijn muis is té gevoelig, mijn muis loopt heel vaak vast, dan is er onderhoud aan de site.. boehoe!

Nu maar even Jersey Shore kijken in de pauze vaste pc werkt weer. ik heb alleen maar een vast pc met uitkijk op de tv
Mij lukte het ook niet, al heeft hij wel nog mijn berichten geplaatst toen het heeeel af en toe lukte ofzo.
quote:rosanna08 schreef op 25 januari 2012 @ 22:18:

[...]

we lagen allemaal onder embargo schat, de idioten Oh gelukkig, ik voelde me al ernstig achtergesteld!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
neu we hebben niet kunnen posten stomme sanoma doe dat dan snachts
quote:Tickel schreef op 25 januari 2012 @ 22:18:

[...]

Ik kon ook niet hoor. Kreeg eerst een lay-out van Viva pakpapier, daarna blanco. Dat pakpapier had ik ook. En toen een hele tijd helemaal niets.
Jongens, ik heb net braaf een hardlooples gevolgd al rennend door mijn huis. Creatief he? (en was te lui om naar buiten te gaan )
Ohhhhhhhhhhhh nog meer trash! Leuk, leuk, leuk.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 25 januari 2012 @ 22:08:

Toch heeft dat joch iets wat me tegen staat. Ik weet het, het is een kind, maar toch............

Volgens mij is dit kind gewoon niet gewend om "nee" te horen en gebeurt dat een keer wel dan is het huis te klein. Met bijbehorend verwende reacties. Denk dat een beetje strak houden er vrij snel een leuker kind van kan maken.

Heb er hier ook weleens eentje gehad, speelkameraadje van mijn zoon van 9, die dacht in het begin dat hij mij wel even de baas zou kunnen zijn. Ik heb er 5 om onder de duim te houden dus die is van een koude kermis thuisgekomen. Is er nu overigens aan gewend dat hij moet luisteren en ook een veel leuker kind geworden daardoor.
Ok, even wat dingen die ik heb opgekropt:

Tóch een dikke moeder dus eigenlijk. Ze heeft een maagband.

Dat joch is een beetje vreemd. Alsof hij niet helemaal goed is (wat erg dat ik dit schrijf).

Hij lijkt het wel handig te vinden om de scheiding en het hebben van weinig tijd als smoesje te gebruiken.
sjonge, deze jongen weegt evenveel als ik met 30 weken zwangerschap :O
ach gos wat zielig je eigen pa dat je daar niet open tegen kunt zijn
Met dat haar kan ie blikjes cola open maken
quote:Pippin schreef op 25 januari 2012 @ 22:21:

sjonge, deze jongen weegt evenveel als ik met 30 weken zwangerschap :OEn meer als ik nu
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
hetzelfde ALS IK.

Toch?
quote:Pippin schreef op 25 januari 2012 @ 22:21:

sjonge, deze jongen weegt evenveel als ik met 30 weken zwangerschap :OWat weeg je weinig!
Dat joch weegt 30 kilo meer dan moi.
Hehe, ik kan weer op het forum.
Ik ga Larf van zijn schoolfeest halen en dan naar bed, Ik ben al gefrustreerd van dat gezeik met die site..

Trouwens Jelle en Sietse?

Hebben ze ook een boot die de Kameleon heet?
Argh!! Wat een zak van een vader
Je bent hut zellufdu als maai
Pa is eng
ok pa werkt goed mee
Die vader is ook raar. Maar waarom hebben ze die andere zoon er niet bij mee genomen. Die zag ik bij het eten maar die ziet er ook denk ik overmatig uit.

Die vader krijg ik de kriebels van. Dat joch ook.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:leentjedb schreef op 25 januari 2012 @ 22:21:

[...]

Volgens mij is dit kind gewoon niet gewend om "nee" te horen en gebeurt dat een keer wel dan is het huis te klein. Met bijbehorend verwende reacties. Denk dat een beetje strak houden er vrij snel een leuker kind van kan maken.

Heb er hier ook weleens eentje gehad, speelkameraadje van mijn zoon van 9, die dacht in het begin dat hij mij wel even de baas zou kunnen zijn. Ik heb er 5 om onder de duim te houden dus die is van een koude kermis thuisgekomen. Is er nu overigens aan gewend dat hij moet luisteren en ook een veel leuker kind geworden daardoor.Ik zou ook niet tegen dat gedrag kunnen hoor. Hij heeft iets betweterigs....ofzo.
Die vader is ook van de 'ja, maar..'

Heeft niemand die man ooit geleerd dat dat naar communiceren is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven