Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
Lonkaa wil nooit zo'n tuin
Ik vind hier dingen van.
quote:bbibi schreef op 26 mei 2011 @ 21:28:

Nou ze mag wel wat blijer zijn!Nee want nu moet ze aan de slag, en daar had ze even niet op gerekend!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ojee, nou moet ze aan het werk. Nou, van mijn haar blijft ze af.
zou ze nu een boos topic openen?
Goed, ik ga mijn ergernissen in mijn verslagen stoppen.
Liever elitair dan een pauper!
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 21:28:

[...]

Ik ben ook omgeslagen. Ik ga een t-shirt kopen met team Dennis erop!!
Ik hoop dat ze meeleeest of een bekende even haar op dit topic wijst ,,,,,, bitch
Ik zat vanaf het begin af aan goed, met het opnemen voor Dennis
Grief is just love with nowhere to go
Ik ga gepest kijken.

Mirjam, als je dit ooit leest, hoop ik dat je met Dennis eens in therapie gaat samen ofzo. Praten over jullie issues.
Ha, laten we marktplaats checken of er kapsalon meubilair in de verkoop staat!
quote:Kalliope schreef op 26 mei 2011 @ 21:29:

Goed, ik ga mijn ergernissen in mijn verslagen stoppen.

Succes Kalliope

En je weet het hè, als je er niet uitkomt gewoon even hier hulp komen vragen...

Kijken we dit ook?

Nog nooit gezien, is het wat?
quote:Maleficent schreef op 26 mei 2011 @ 21:30:

Ik zat vanaf het begin af aan goed, met het opnemen voor Dennis Jij bent vanaf nu mijn muze
Ja is een topic over Sum, is wel zielig soms hoor
Tsjonge, die man mist wel ruggegraat zeg. Zou niks voor mij zijn
Grappig, gisteren zonder dit topic gekeken en wij hebben ons juist allebei de tyfus zitten ergeren aan die ruggengraatloze slak van n vent.
Wat ik nou aan dit programma niet snap is, zullen ál die vrouwen nou écht van die ontzettend domme koeien zijn dat ze jaaaaren vrijwillig (en soms nog met kleine kinderen ook!!) in een onleefbaar huis willen wonen??

Zullen ze écht niet zélf een telefoonboek of goudengids ter hand kunnen nemen, om zélf een klusbedrijf te bellen??

Moeten ze nou écht per sé met hun kop op tv van ow wat zijn we zielig, ow wat zijn we zielig?!?!
ik snap er ff een kont meer van. in het 'voorstukje' van gister lieten ze steeds zo'n eehmm hoe noem je dat soort van rouwkaart/memoire dinges zien. volgens mij van die vrouw, maar in het programma hadden ze het er niet meer over (heb het begin gemist) dus vond het nogal vaag...... is er nou wel of niet iemand dood van dat gedoe?????

vond die kerel verschrikkelijk. 'jaaaaaaaa ik denk dat ik nog niet klaar was voor trouwen en een gezin blablabla'. een wat een ***smoes zeg.....
quote:lulu1983 schreef op 27 mei 2011 @ 11:19:

Wat ik nou aan dit programma niet snap is, zullen ál die vrouwen nou écht van die ontzettend domme koeien zijn dat ze jaaaaren vrijwillig (en soms nog met kleine kinderen ook!!) in een onleefbaar huis willen wonen??

Zullen ze écht niet zélf een telefoonboek of goudengids ter hand kunnen nemen, om zélf een klusbedrijf te bellen??

Moeten ze nou écht per sé met hun kop op tv van ow wat zijn we zielig, ow wat zijn we zielig?!?!

ben het helemaal met je eens.

dat vind ik van dat (herhalen ze op lounge) S. bakker programma ook. ze doen zo zielig terwijl ze het er zelf aanvreten. (is offtopic maar whatever)
Nee iemand die achter de schermen werkte vh programma is overleden.
Ik heb nog even hier niet kunnen terug kijken maar ik vraag mij af, weet iemand waarom Ibrahim er niet meer is?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat vroeg ik mij ook al af myl!
Ik zit alvast klaar. Ik was vandaag ook klusser. De kozijnen zijn nu wit ipv roomwit/geel-ish. En ik ben gewond geraakt.

Ik heb een heuse wond op mijn vinger. Mijn nagelriem is helemaal ingescheurd. En nou kan ik huilen en moeilijk doen dat het nog niet aahaaf is en dat ik bijna doodga. *stampt hard op de grond en huilt*

Nu moet mijn Lief Sjon bellen
Lekker toetje..

Ik wil dan wel met Sjon in het hotel hoor. Met jacuzzi graag.
Ohhhh Pippin, wat slim! Wanneer komen ze?
Ik vind hier dingen van.
Ik weet het nog niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven