Help! Mijn man is klusser!
donderdag 1 maart 2012 om 21:05
quote:Maleficent schreef op 01 maart 2012 @ 21:03:
Dikke ruzie hier: mijn vent zegt 'ja maar hij heeft wel een drukke baan' Duh, als hij kan sporten kan ie ook klussen.
Itsman zei als het een vriend van me was had ik wel gezorgd dat hij was gaan klussen.
Als je dit wil dan weet je dat je je vrije tijd ervoor op moet geven. Of je nu 40 uur werkt of niet
Dikke ruzie hier: mijn vent zegt 'ja maar hij heeft wel een drukke baan' Duh, als hij kan sporten kan ie ook klussen.
Itsman zei als het een vriend van me was had ik wel gezorgd dat hij was gaan klussen.
Als je dit wil dan weet je dat je je vrije tijd ervoor op moet geven. Of je nu 40 uur werkt of niet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 1 maart 2012 om 21:07
quote:Summerdance schreef op 01 maart 2012 @ 21:03:
[...]
Neuh dat snap ik wel
Ze is gewoon helemaal murw.
Uit gestreden, moe, op
Bevallingsrijp zeg maar... ja, nu, maar ik bedoel meer al een aantal weken geleden, toen ze nog wel die energie had
[...]
Neuh dat snap ik wel
Ze is gewoon helemaal murw.
Uit gestreden, moe, op
Bevallingsrijp zeg maar... ja, nu, maar ik bedoel meer al een aantal weken geleden, toen ze nog wel die energie had
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 1 maart 2012 om 21:07
quote:Summerdance schreef op 01 maart 2012 @ 21:04:
[...]
Ik de Action hoorIk ook, tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap deed ik een rondje winkelcentrum en dan mocht ik om de dag naar de action . Het is niet goed dat hij maar op 10 minuten lopen van mijn huis zit
[...]
Ik de Action hoorIk ook, tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap deed ik een rondje winkelcentrum en dan mocht ik om de dag naar de action . Het is niet goed dat hij maar op 10 minuten lopen van mijn huis zit
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 1 maart 2012 om 21:09