Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
geen research dus.

lachen!
En dan zijn je schoonouders al geen fan van je
Dansen is leuker dan lopen
Wie gaat er mee naar GEPEST?
quote:S0LEIL schreef op 12 april 2012 @ 21:30:

Maar hoe wist Sjon nou ineens dat het allemaal nep was?

Jaaaaah, dat is het grote raadsel voor de show he!

(hij werd gebeld, weet niet of je dat hebt gezien, maar verder hebben ze geloof ik niks verteld daarover)

Maar hoe wist Sjon nou ineens dat het allemaal nep was?ik denk door de gegevens van de gemeente.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:S0LEIL schreef op 12 april 2012 @ 21:27:

Zeg vrouwen, kunnen jullie Sjon ook niet even bellen voor mij? Ik woon hier meeeer ddan een jaar, maar het ziet eruit alsof het net 2 maanden is Nog genoeg te doen dus. Ik huil wel even en zeg dat het zo erg is dat ik al jaaaaaaaren zo woon, goed? En jou gun ik dan weer wel
Ik vind hier dingen van.
quote:Pauline65 schreef op 12 april 2012 @ 21:30:

Tjongejonge, wat moet er van zo'n mannetje terecht komen,met zo'n inspirerende vader als voorbeeld.

En een oma die ook gewoon glashard staat te liegen.En opa die praat via een stofzuigerslang. Sja ik denk zoiets als zijn vader.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Maar hoe wist Sjon nou ineens dat het allemaal nep was?Hij werd gebeld door iemand.
van mij hadden ze de rekening gekregen voor het klusteam
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:zazu_ schreef op 12 april 2012 @ 21:31:

[...]

Jaaaaah, dat is het grote raadsel voor de show he!

(hij werd gebeld, weet niet of je dat hebt gezien, maar verder hebben ze geloof ik niks verteld daarover)Nee, ik miste het hele spannende moment, want ik kreeg telefoon
quote:celine2906 schreef op 12 april 2012 @ 21:30:

Wie gaat er mee naar GEPEST?Ah wel ja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
oooooooooh wat erg

jeetje...als je zo op tv komt is volgens mij zo je carriere en sociale leven naar de klote.

wel goed dat ze het hebben uitgezonden, wel zo eerlijk
Goede draai geeft John eraan, dit programma wordt niet gemaakt voor de kijkcijfers, maar omdat ze echt mensen willen helpen, ja ja.
quote:c_estelle schreef op 12 april 2012 @ 21:31:

[...]

Hij werd gebeld door iemand.Zijn ex?
Zijn ex heeft het telefoonnummer van John... Dat zouden meerdere dames hier ook wel willen hebben toch?
Ik heb alleen de laatste paar minuten gezien. Waar hebben ze over gelogen en wie? Die man of die vrouw?
quote:S0LEIL schreef op 12 april 2012 @ 21:31:

[...]

Nee, ik miste het hele spannende moment, want ik kreeg telefoon Nu ja, ik ga er voor het gemak even vanuit dat hij echt niet net op dat moment gebeld werd, maar het enige dat ze dus hebben laten zien is dat hij telefoneerde en ophing. Dus ze hebben er niets over laten weten basically.
quote:geheimtaal schreef op 12 april 2012 @ 21:34:

Ik heb alleen de laatste paar minuten gezien. Waar hebben ze over gelogen en wie? Die man of die vrouw?Beiden, dat ze daar al 2 jaar samenwoonden en het nog niet voor elkaar was. Maar ze woonden er pas 6 weken.
Zij heeft geschreven en gezegd dat het al twee jaar een puinhoop,was. Bleek het huis een tijdje te hebben leeg gestaan, hij woonde er pas weer sinds januari en zij pas 6 weken.

Gewoon alletwee te lui ( en te dom) om voor de duvel te dansen.
Ik had die kinderkamer niet meer afgemaakt. En/of het behang ook direkt eraf getrokken zodat ze ook daar niet van konden profiteren.
Wat erg!!!

Dat het afgemaakt is snap ik wel. Het programma houdt de eer aan zichzelf. Die mensen worden al genoeg gestraft doordat ze niet meer normaal over straat kunnen.

Maar ze hebben het toegegeven begreep ik?
Yep. Compleet met tranen en zo.
Zij staan zo voor lul!
Ze konden weinig anders dan toegeven. Zij probeerde eerst nog een volgende leugen; maar John nam daar geen genoegen mee.
"van mij hadden ze de rekening gekregen voor het klusteam"

Van mij ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven