Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
Ik heb het programma niet gezien, maar bij de Telegraaf site stond de kop: John Williams door vrouw bedrogen!

Ik zag op kansen, maar ik begrijp dat het door een kandidaat was.
quote:Ubud schreef op 13 april 2012 @ 01:50:

Ben ik nu de enige die denk dat RTL dit van te voren dit al wist maar vanwege de smeuige wending er toch een uitzending van heeft gemaakt?

De puinhoop was te netjes.

Zij was nu niet echt ten einde raad.

Hij lag de hele dag op de bank, welke bank?Neuh, ik snapte ook al niet dat ze überhaupt geselecteerd waren. Dit kon je met twee linkerhanden ook nog wel doen.
Mijn kin ligt werkelijk op de grond (ik zit de herhaling te kijken)

Maar grove fout ook van RTL hoor

Dat controleer je toch?

Wat denken jullie?

Zou Sjon er alweer een beetje bovenop zijn?

Anders ga ik hem even troosten...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Achter in de rij aansluiten, Summer
Ik vind hier dingen van.
Het is natuurlijk achteraf gepraat, maar volgens mij had RTL 't al veel langer door en rook John al veel eerder lont hoor. Ik heb de herhaling gezien, en hij verbaasde zich erover dat zij al twee jaar boos op hem is, maar dat hij de ernst van de situatie helemaal niet zag. Dat is toch heel vaak zo?

Begrijp ik trouwens goed dat ik niet de enige ben die verliefd is op John Williams?
Er is inmiddels al sprake van file-vorming, Nelladella
Genant!

Die jongen zou een eigen klusbedrijf hebben gehad? Ja, tuurlijk, hij kan nog niet eens een muurtje behangen!
Ik heb t gezien, het geeft natuurlijk geen pas, maarre wel slim bedacht.

Moet er ergens wel om lachen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Genant is het juiste woord.

Ik zat er net in de file (ja, je moet toch wat) nog over na te denken.

Probeer altijd te begrijpen wat dat soort mensen beweegt.

Is het luiheid, gemakzucht, het gevoel ergens 'recht' op te hebben, domheid of een combinatie van al deze dingen??

En dan te denken aan een aantal schrijnende gevallen die zo'n programma niet eens schrijven, omdat ze hun ellende niet willen etaleren; maar die de hulp zo verschrikkelijke goed zouden kunnen gebruiken.

Kan er echt boos om worden.

Twee van die verwende figuren: bah!!
quote:Pauline65 schreef op 13 april 2012 @ 16:30:

Genant is het juiste woord.

Ik zat er net in de file (ja, je moet toch wat) nog over na te denken.

Probeer altijd te begrijpen wat dat soort mensen beweegt.

Is het luiheid, gemakzucht, het gevoel ergens 'recht' op te hebben, domheid of een combinatie van al deze dingen??

En dan te denken aan een aantal schrijnende gevallen die zo'n programma niet eens schrijven, omdat ze hun ellende niet willen etaleren; maar die de hulp zo verschrikkelijke goed zouden kunnen gebruiken.

Kan er echt boos om worden.

Twee van die verwende figuren: bah!!

Dat heb ik vaker gelezen in de discussie hier, mensen die het goed kunnen gebruiken.

Sorry hoor, maar dan moeten ze de klussen gewoon afmaken, simpel. Tenzij het om mensen gaat die diep financieel in de schulden zitten buiten hun eigen schuld om en daardoor de klussen niet af kunnen maken, heb ik echt niet met de mensen te doen die aan het programma meedoen.

Wil je je huis af? Steek dan gewoon de handen uit de mouwen!
Ik heb het niet over kerels die overal aan beginnen en niks afmaken; dan zou ik,als vrouw zijnde of zelf aan de slag gaan of een professional inschakelen.

Ik heb het over situaties waarin mensen door omstandigheden (ziekte) in een situatie komen waaraan ze zelf part noch deel hebben.

Maar inderdaad, dat is/was een ander programma en nooit zozeer aan de orde in dit programma.
Volgens mij wist John het al langer(paar uur daarvoor) en op het moment dat hij aan de telefoon zat, dat dat geacteerd was. Het is wel toevallig dat hij net voor het huis loopt en erachter komt.
Ik wacht nu op een vriendin/moeder/kennis die het stel hier komt verdedigen en roepen dat wij allemaal gemeen zijn
Ik vind hier dingen van.
http://www.youtube.com/watch?v=EWnG1_e7 ... re=related

Moest hem even delen hoor
Het filmpje is hilarisch...echt heel leuk
Wat is dit vreselijk zeg , echt erg dat mensen er misbruik van maken.

(ik kijk nu op rtl gemist)
het is niet te voorkomen dat mensen misbruik maken van een format als het ze goed uitkomt, rowan, bijna elk format op rtl 4 is daar gevoelig voor.

dat weten ze zelf ook wel, het is alleen wachten op degene die misbruik gaat proberen te maken, dat kan net zo goed nooit gebeuren natuurlijk.

de 2 kandidaten, of misschien alleen de vrouw, wie weet, zijn dom geweest en staan voor gek, voor rtl4 is het een risico dat voor hun schijnbaar de gok waard is als ze steeds weer zulke formats op tv brengen.
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 april 2012 @ 19:16:

Ik wacht nu op een vriendin/moeder/kennis die het stel hier komt verdedigen en roepen dat wij allemaal gemeen zijn

Ja die moeder loog ook maar mooi in het programma. Ik had daar niet aan mee gewerkt.

Toen dit programma ooit begon zei ik als een grapje dat ik hem op zou geven, zijn woning had zo in het programma gepast. Nog even over gelachen maar geen haar op mijn hoofd die dat echt zou doen.

Ik heb wel eens bij meer programmas gehad dat ik dacht, zouden ze dat nou goed screnen. Je kan op je vingers natellen dat mensen het proberen toch? Vakanties, nieuw interieur, je geliefde uit een ander land gratis naar hier, noem het maar op.

Ik vraag mij alleen af, betaalt Rtl wel de spullen in dit programma? Omdat de vorige aflevering die man zelf andere tegels ging halen en vaak zijn de spullen al in huis aan het begin van het programma. Misschien wel de nieuwe meubels?

Ach doet er ook niet toe.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zelfs al betaalt rtl 4 alles voor zo'n verbouwing, een aflevering als deze levert ze veel publiciteit op en dat is gratis reclame voor ''mijn man is klusser'', zelf kunnen ze er echt niet slechter van worden.

de deelnemers die de boel willen flessen staan veel meer negatief in de kijker, alleen al daarom zou ik zoiets nooit doen ( ik ben er natuurlijk ook te fatsoenlijk voor, daar niet van ).
ze zullen er ook wel vanuit gaan dat een bepaald deel van de mensen die zich voor tvprogramma's melden andere motieven heeft als ze doen voorkomen, zolang die hun verhaal goed spelen of er een uitzending met een twist van gemaakt kan worden is dat helemaal geen drama voor een omroep, kijkcijfers gaan boven de waarheid.
bij the voice of holland zullen ze een kandidaat die fantastisch zingt maar erg zwijgzaam is over zijn of haar prive-leven ook niet door laten gaan naar de live-shows maar een wat minder groot zangtalent dat het niet erg vindt zijn prive-leven te tonen door laten gaan.

zo is tv nu eenmaal, de programma's houden ons voor de gek, ze zullen dus wel moeten accepteren dat mensen hun ook af en toe voor het lapje houden.
Ik hoorde van iemand dat het telefoontje naar Sjon afkomstig was van de moeder van Nathalie. Ze stond er helemaal niet achter en schaamde zich dood. Dat zou ze zelf verteld hebben in één of ander praatprogramma (misschien DWDD?)
Ik vind hier dingen van.
Ik snap echt niet dat je durft te zeggen dat je al 2 jaar in de puinzooi woont, terwijl je er in werkelijkheid pas 6 weken woont...
quote:NYC schreef op 16 april 2012 @ 12:11:

Ik snap echt niet dat je durft te zeggen dat je al 2 jaar in de puinzooi woont, terwijl je er in werkelijkheid pas 6 weken woont...

En dat je dan ook je eigen rot verleden misbruikt om zielig over te komen.

Ik vind dat echt een belediging voor alle mensen die het vroeger ook zwaar hebben gehad.
quote:NYC schreef op 16 april 2012 @ 12:11:

Ik snap echt niet dat je durft te zeggen dat je al 2 jaar in de puinzooi woont, terwijl je er in werkelijkheid pas 6 weken woont...Dit stel kwam niet bijster intelligent over. Ik denk dat ze het als een onschuldig leugentje om bestwil beschouwden en verder niet over de mogelijke gevolgen hebben nagedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven