Help! Mijn man is klusser!
vrijdag 13 mei 2011 om 23:38
Hallo mensen,
Hier is Ibrahim weer en er is niets mis met mee. Hartelijk dank voor je bezorgdheid. Ik ben in NL, heb het heel druk met mijn bedrijfje daarom moest ik stoppen bij HMMIK...
Ik wilde via deze weg reageren op jullie leuke recties...
Groetjes allemaal,
Ibrahim Sezer
quote:gemini2011 schreef op 12 mei 2011 @ 20:41:
Ik ben bereid een inzamelingsactie te houden voor Ieb om hem bij de allerbeste arts in het allerbeste ziekenhuis van zijn hernia af te helpen!
Hier is Ibrahim weer en er is niets mis met mee. Hartelijk dank voor je bezorgdheid. Ik ben in NL, heb het heel druk met mijn bedrijfje daarom moest ik stoppen bij HMMIK...
Groetjes allemaal,
Ibrahim Sezer
quote:gemini2011 schreef op 12 mei 2011 @ 20:41:
Ik ben bereid een inzamelingsactie te houden voor Ieb om hem bij de allerbeste arts in het allerbeste ziekenhuis van zijn hernia af te helpen!
vrijdag 13 mei 2011 om 23:49
Hallo mensen,
Groetjes allemaal,
Ibrahim Sezer
quote:S0LEIL schreef op 12 mei 2011 @ 20:40:
[...]
Wat sneu...
Groetjes allemaal,
Ibrahim Sezer
quote:S0LEIL schreef op 12 mei 2011 @ 20:40:
[...]
Wat sneu...
donderdag 19 mei 2011 om 20:29
quote:Sabeltandcavia schreef op 19 mei 2011 @ 20:21:
Ibrahim??? Ben je het echt??? *juicht*
Als je het echt bent, wil je dan niet met ons meeforummen om de afleveringen van passend commentaar te voorzien? Dan maak je ons helemaal gelukkig. Dan loopt itsman maar naar huis
Ibrahim??? Ben je het echt??? *juicht*
Als je het echt bent, wil je dan niet met ons meeforummen om de afleveringen van passend commentaar te voorzien? Dan maak je ons helemaal gelukkig. Dan loopt itsman maar naar huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan