Entertainment alle pijlers

Herman van Veen Carre

30-12-2015 10:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil mijn ouders graag een voorstelling van Herman van Veen cadeau doen. Ik ben op zoek naar wat tips van mensen die al eens in Carre zijn geweest. Mijn moeder wil namelijk perse aan het uiteinde van een rij zitten maar ik weet nou niet wat er beter is qua plaatsen dan, in de zaal of op een balkon? Qua rang maakt het niet zo gek veel uit, ik wil graag de best mogelijke plaatsen voor ze. Eerste rang is al uitverkocht maar tweede rang is dan ook prima. Heeft iemand tips?
Ik was vorige week bij circus. We zaten op het balkon op de tweede rij. Was helemaal prima!
Ik heb een keer helemaal achterin gezeten, op de hoogste rij. Was ook bij Herman van Veen toevallig. Maar ik kon nog steeds alles perfect zien. Had niet het gevoel dat ik er ver vanaf zat, ik denk omdat het ze steil omhoog loopt.
Tjezus, wat vals
Rij 2, stoel 39 en 37 zouden dan voor je ouders geschikt zijn.
Als het echt wat mag kosten en er zijn nog loge plaatsen vrij: ook heel mooi.
quote:MevrouwJack schreef op 30 december 2015 @ 10:08:

Ik heb een keer helemaal achterin gezeten, op de hoogste rij. Was ook bij Herman van Veen toevallig. Maar ik kon nog steeds alles perfect zien. Had niet het gevoel dat ik er ver vanaf zat, ik denk omdat het ze steil omhoog loopt.He wat toevallig, leuk Hoe vond je het? De prijs voor tweede rang kaartjes is 31 euro en ik denk dat ik dat doe maar dan kan ik dus ook nog kiezen tussen balkon en zaal... ik weet niet zo goed wat nou fijner is.
quote:-Suze- schreef op 30 december 2015 @ 10:10:

Rij 2, stoel 39 en 37 zouden dan voor je ouders geschikt zijn.Op zowel vrijdag als zondag zijn de eerste rijen en loge uitverkocht zie ik op de site van carre.
quote:Kersje1988 schreef op 30 december 2015 @ 10:12:

[...]

He wat toevallig, leuk Hoe vond je het? De prijs voor tweede rang kaartjes is 31 euro en ik denk dat ik dat doe maar dan kan ik dus ook nog kiezen tussen balkon en zaal... ik weet niet zo goed wat nou fijner is.Ik vond het geweldig! Ik had kaartjes gekregen van een kennis die onverwacht niet kon. Ik kon zo kort vantevoren niemand vinden die mee wilde, ben alleen gegaan. Was echt heel leuk.
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven