Entertainment alle pijlers

Heropend: Bouwval gezocht

24-02-2021 20:56 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag verder praten over Bouwval gezocht!!!!!!!.

Ik zag dat het programma weer is begonnen, kijken meer mensen?
Ja. Wat een bijzondere insteek van verbouwen heeft dit koppel.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik ook. Eerst twee caravans helemaal verbouwen, misschien een soort generale repetitie. Ik vond het ook apart dat ze eigenlijk geen planning of budget hebben. Als ik iets heb geleerd van “kopen zonder kijken” is dat een ton er zo doorheen is.
Zouden deze mensen heel veel geld hebben? Ze zijn zo relaxed en langzaam en die caravans waren toch een tijdelijke oplossing, dus waarom helemaal verbouwen?
Hij klinkt als Rob Kamphues of iemand anders, zijn stem komt me bekend voor.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik praat mee!!

Een bijzonder stel. Heel veel praten en druk met de caravans. Maar veel verder komen ze niet snel :hyper:
Niet nog een caravan!
Ze hadden beter op een woonwagenkamp kunnen gaan wonen, wat een onzin dit.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
24-02-2021 21:03
Zouden deze mensen heel veel geld hebben? Ze zijn zo relaxed en langzaam en die caravans waren toch een tijdelijke oplossing, dus waarom helemaal verbouwen?
Hij klinkt als Rob Kamphues of iemand anders, zijn stem komt me bekend voor.
Inderdaad de stem van Rob Kamphues!
Ik val er net in en vroeg me al af waar dit stel in vredesnaam mee bezig is!
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
24-02-2021 21:03
Zouden deze mensen heel veel geld hebben? Ze zijn zo relaxed en langzaam en die caravans waren toch een tijdelijke oplossing, dus waarom helemaal verbouwen?
Hij klinkt als Rob Kamphues of iemand anders, zijn stem komt me bekend voor.
Ja die stem, daar lijkt hij op. Ik ken een man die precies dezelfde stem en maniertjes heeft, ik vind die man heel vervelend en daarom zit deze televisieman (onterecht) ook in mijn irritatiezone.

Dat ze een beetje een normaal onderkomen willen tijdens de verbouwing snap ik wel, maar waarom dan drie van die aftandse caravans. Ik zou dan eerder zo’n bijgebouw opknappen, die kan je ook laten staan.
Alle reacties Link kopieren
Tof huis!

Maar wat een nare man, ik ik ik ik ik ik helemaal vol van zichzelf.
Wat een raar verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt een gebed zonder einde. Nu wil zij weer een andere chalet kopen. En als hij dan toch het huis heeft verbouwd daar niet wonen want er is te veel gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Haha die Bob
Alle reacties Link kopieren
Nou ze zijn er wel klaar mee.
"Ik ben nou eenmaal een botte lul, dus ja, dat is dus zo dan he."
Zelfreflectie is niet zijn sterkste kant.
Alle reacties Link kopieren
Wat sneu, dit einde. Heel zijn droom aan diggelen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Die makelaar praat ook echt als een makelaar. Ze loopt die oude zooi heerlijk op te hemelen 😂
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon oude troep waar heel veel aan gedaan moet worden. Die makelaar hemelt het nog even op :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de slaapkamers wel groot!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon oude troep waar heel veel aan gedaan moet worden. Die makelaar hemelt het nog even op :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit zo'n bizarre aflevering van bouwval gezocht gezien!
Eerst totaal geen focus op de woning en alleen maar met die stacaravans bezig en als dat dan bijna afgerond is, gaan ze uit elkaar. Man man, wat een deceptie.
Alle reacties Link kopieren
Is dit geen herhaling? Verhaal komt me zo bekend voor...

En aflevering 1tm 6?
Dit is 7
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Soleil8 schreef:
24-02-2021 21:41
Ik heb nog nooit zo'n bizarre aflevering van bouwval gezocht gezien!
Eerst totaal geen focus op de woning en alleen maar met die stacaravans bezig en als dat dan bijna afgerond is, gaan ze uit elkaar. Man man, wat een deceptie.
Ik wel, dit is nl. inderdaad een herhaling 😂
Alle reacties Link kopieren
Leuk programma om lekker bij te kijken.
Maar oei zonde hoe het liep.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben halverwege op de bank in slaap gevallen en was benieuwd naar het eindresultaat. Zo te zien heb ik niets gemist.
Ik vond het ook al bijzonder dat (of het leek alsof) die man alleen het huis gekocht had en het geld van die vrouw haar nog te verkopen huis in de verbouwing zou gaan zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven