Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
Alle reacties Link kopieren
Oeh, strijdvaardige bril en bril.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:riekie84 schreef op 26 mei 2010 @ 21:09:

Bier in een warm glas schenken?? Haha...dat is dan wel weer een leuke opmerking! Wat een zeikstel die D&M blehg!!

Ik dacht dat ze zei een beer in een warm glas schenken

Die vond ik ook wel leuk.
quote:Irene81 schreef op 26 mei 2010 @ 21:03:

Ik snap niet waarom ik zo'n jeuk krijg van Linda & Henk. Iemand een suggestie?Ik ook, enorrrrrme jeuk! Kan er ook niet de vinger op leggen. Behalve dan dat ze enorm naief zijn en totaal humorloos. Denk nog steeds aan die 'grap' over het driedelig krijtstreeppak van Maarten...
quote:Irene81 schreef op 26 mei 2010 @ 21:09:

[...]

Lauwe colaNatte tosti...
Compleet humorloos inderdaad. Een beetje "braaf" ook. Weinig origineel. Vond hun huis wel erg mooi ingedeeld en ingericht!
En of Maarten ruig is...ik sta ook achter 'm!! Misschien tijd voor de ruige Maartje fanclub?
quote:koreveen schreef op 26 mei 2010 @ 21:00:

Je moet ons enthousiast houden waaahaaa, echt lachen met die luiZe weten het leuk te brengen ja
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat M&N niet een beetje toeschietelijker zijn maar M&D. Logisch dat met deze 'pedagogishe' aanpak je ze tegen de haren instrijkt? Dankzij M&D zitten M&N nu waar ze zitten?

Ik was heel erg Team M&N.. Nu zoekende.. haha
quote:Meiske_90 schreef op 26 mei 2010 @ 21:13:

Compleet humorloos inderdaad. Een beetje "braaf" ook. Weinig origineel. Vond hun huis wel erg mooi ingedeeld en ingericht!net als de anderen even aan ze wennen. Ik heb veel respect voor ze nu ik hun appartement bij de kijkdag heb gezien. Leuke lui. Nu gaat al het plak en knipwerk naar de soap denk ik. Zo wennen we winig aan ze. Af en toe een shot
quote:milaantje schreef op 26 mei 2010 @ 21:17:

[...]

net aan als de anderen in het begin.. even aan ze wennen. Ik heb veel respect voor ze nu ik hun appartement bij de kijkdag heb gezien. Leuke lui. Nu gaat al het plak en knipwerk naar de soap denk ik. Zo wennen we winig aan ze. Af en toe een shot

[...]

net aan als de anderen in het begin.. even aan ze wennen. Ik heb veel respect voor ze nu ik hun appartement bij de kijkdag heb gezien. Leuke lui. Nu gaat al het plak en knipwerk naar de soap denk ik. Zo wennen we winig aan ze. Af en toe een shot
Vinden jullie Nienke ook zo arrogant geworden?

Eerst dat chaotische, huilerige, drukke mens en nu zo zelfverzekerd en hard. En naar mijn mening gewoon ook niet leuk arrogant! Zo jammer...
Die gooien hun reet tegen de kribbe?? Hahaha! Die ga ik onthouden!
Ik vind Nienke nog steeds leuk, al denk ik dat appartement 1 tm 3 veeeel leuker zijn als ze niet zo moe en gestressed zijn
GO LINDA GO HENK
go Hen.. eerst jullie naaien met een 1 en dan moet je dit maar pikken?
Chagerijnig stuk vreten
quote:milaantje schreef op 26 mei 2010 @ 21:21:

go Henk.. eerst jullie naaien met een 1 en dan moet je dit maar pikken?

[...]

net als de anderen even aan ze wennen. Ik heb veel respect voor ze nu ik hun appartement bij de kijkdag heb gezien. Leuke lui. Nu gaat al het plak en knipwerk naar de soap denk ik. Zo wennen we winig aan ze. Af en toe een shotHeb je ook Dennis en Dinges ontmoet?
yep, aardige mensen. Allemaal!
Kinderachtig! Echt KINDERACHTIG!! STOMME MENSEN!!! ECHT !!! AAAAARGH ik erger me KAPOT!
Nee, Martine kan niet, mag niet aardig zijn!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:milaantje schreef op 26 mei 2010 @ 21:22:

yep, aardige mensen. Allemaal!al vind ik het heerlijk om me lekker op te winden over deze soap
Go Michel!.. ik denk dat ik Team Michel wordt!
"Mag ik even uitpraten?"

"Ja dat mag, maar blablablala..."

"Ik zeg mijn ding en jij zegt jouw ding"

"Ik mag mijn ding toch zeggen?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven