Het Blok 2024
maandag 28 april 2025 om 22:28
Ik heb het gemist, maar vandaag is inderdaad het nieuwe seizoen begonnen.
Het nieuwe seizoen van Het Blok, opnieuw gepresenteerd door Dennis van der Geest, is vanaf 28 april elke maandag tot en met vrijdag te zien op Net5.
maandag 28 april 2025 om 22:52
Heb er geen enkele reclame voor zien langskomen, terwijl we er vorig seizoen mee doodgegooid werden.
Of misschien heb ik gewoon niet veel tv gekeken.
Ik ga wel kijken dus morgen de eerste even terugkijken.
dinsdag 29 april 2025 om 10:16
Ik heb gisteren nog teruggekeken en ondanks dat het toch wel blijf kijken vond ik het niet zo geslaagd.
Die stylist voegt wat mij betreft echt niks toe en ik vond het langdradig. Behalve de mensen die beroepshalve nog ea doen aan klussen zag het niet naar uit volgens mij dat de appartementen beter gaan worden dan de vorige keer.
wel een supermooi pand. Hoop dat ze er niet alles uitslopen.
Die stylist voegt wat mij betreft echt niks toe en ik vond het langdradig. Behalve de mensen die beroepshalve nog ea doen aan klussen zag het niet naar uit volgens mij dat de appartementen beter gaan worden dan de vorige keer.

dinsdag 29 april 2025 om 10:38
Ik vind de Nederlandse gewoon minder leuk. Bij de Australische is een deel van de aantrekkingskracht de luxe die buiten bereik is voor de gewone mens. In de Nederlandse versie is er gewoon te weinig budget om het echt boeiend te maken, dan is het echt alleen maar verbouwdrama en daar zijn het gewoon teveel afleveringen voor om het boeiend te houden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in