Het Blok 2025
zaterdag 14 juni 2025 om 22:22
Vind jij de manier waarop Naomi communiceert normaal/gezond? Of dat achterbakse, het trots zijn op zichzelf dat ze dr zin krijgt door te schreeuwen, dat diva-en dramaqueengedrag etc etc.. Even losstaand dat we niet alles zien wat er gebeurt.Senseo schreef: ↑14-06-2025 20:15Naomi is gewoon klaar met die meiden, wat ik ook snap. Wij zien maar een half uurtje per dag wat er in die maanden is gebeurd. Ze zegt het mischien beetje bot, maar ik denk ook , 4x IKEA kast en er zijn lijstjes op de
muur geplakt. En dan is de jury weer laaiend enthousiast, zo mooi, zo warm, met de toevoeging, ja, plafond was nog niet af dat zagen wij maar wij snapten de bedoeling. En dan sta jij week in week uit een volledig afgewerkte oplevering af te leveren. En die wordt afgeserveerd als showroom styling. Ik snap dat ze er van balen ja. Marit en Roelie hebben nog nooit een volledige oplevering gehaald. Dus ik zou Naomi niet als dom willen wegzetten eerder teleurgesteld.
zaterdag 14 juni 2025 om 22:37
Marit en Roelie hebben wel de oplevering gehaald. De jury beslist of het beoordeeld kan worden. En zij beslissen ook wie er wint. Naomi gebruikt haar teleurstelling om af te reageren op Marit en Roelie. Dat is heel kinderachtig.Senseo schreef: ↑14-06-2025 20:15Naomi is gewoon klaar met die meiden, wat ik ook snap. Wij zien maar een half uurtje per dag wat er in die maanden is gebeurd. Ze zegt het mischien beetje bot, maar ik denk ook , 4x IKEA kast en er zijn lijstjes op de
muur geplakt. En dan is de jury weer laaiend enthousiast, zo mooi, zo warm, met de toevoeging, ja, plafond was nog niet af dat zagen wij maar wij snapten de bedoeling. En dan sta jij week in week uit een volledig afgewerkte oplevering af te leveren. En die wordt afgeserveerd als showroom styling. Ik snap dat ze er van balen ja. Marit en Roelie hebben nog nooit een volledige oplevering gehaald. Dus ik zou Naomi niet als dom willen wegzetten eerder teleurgesteld.
zondag 15 juni 2025 om 00:01
Maar oh, oh, wat worden ze toch benadeeld door het recht van overpad en het niet mogen gebruiken van de heater.
Zelfs toen duidelijk werd dat ze die helemaal niet nodig hadden voelden ze zich nog steeds enorm benadeeld.

zondag 15 juni 2025 om 04:00
Ja, dat met die heater ben ik wel met je eens maar dat recht van overpad zou ik ook van balen.
zondag 15 juni 2025 om 04:01
Ja, dat met die heater ben ik wel met je eens maar dat recht van overpad zou ik ook van balen.
zondag 15 juni 2025 om 07:12
Nee, maar ik realiseer mij ook dat er gescript en gemonteerd wordt. Ik vind haar wel lief en grappig eigenlijk. En qua taalgebruik… daar kan ik niet zo veel over zeggen omdat ik zelf ook niet alles netjes verwoord dus ik herken het wel.
Ik doe mijn best
zondag 15 juni 2025 om 11:09
Maar dan kan je ook redeneren dat degene die gebruik moeten maken van dat recht van overpad enorm benadeelt zijn door het gebrek aan vrije toegang tot hun appartement.Vivamensje schreef: ↑15-06-2025 04:01Ja, dat met die heater ben ik wel met je eens maar dat recht van overpad zou ik ook van balen.
zondag 15 juni 2025 om 14:53
Naomi en Victor hebben in overleg met Marc en Heidy geprobeerd om gebruik te maken van de noodtrap door daar een hek weg te halen en zo niet meer dat overpad te gebruiken maar dat mocht niet van Ray en dat moest weer teruggedraaid worden. Dus ze hebben ook geprobeerd het op te lossen
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 15 juni 2025 om 15:30
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het programma die situatie bewust in stand houdt. Als de definitieve trap nog niet (met voorrang) geplaatst kan worden, dan moet er toch een mogelijkheid zijn om een noodvoorziening te maken die ze wel kunnen gebruiken? Hoe moet dat dan in een pand waar er geen mogelijkheid is voor een andere ingang?biol schreef: ↑15-06-2025 14:53Naomi en Victor hebben in overleg met Marc en Heidy geprobeerd om gebruik te maken van de noodtrap door daar een hek weg te halen en zo niet meer dat overpad te gebruiken maar dat mocht niet van Ray en dat moest weer teruggedraaid worden. Dus ze hebben ook geprobeerd het op te lossen
(Ik heb niet alles gezien, dus misschien is daar al een verklaring voor gegeven?)
zondag 15 juni 2025 om 16:17
He...ik heb een collega die zo is.fryskefaam schreef: ↑15-06-2025 10:46Naomi is lief en grappig zolang je naar haar pijpen danst. Zo niet, dan kun je je maar bergen.
Everything you see I owe to spaghetti!
zondag 15 juni 2025 om 16:35
Je ziet overal de stopcontacten nog niet gemonteerd omdat dat door de aannemer gedaan moet worden. De openslaande deuren van Anouk en Maurits zitten er ook niet in, net als dat rotte raam van Victor en Anouk. Maar die trap is wel heel vervelend voor iedereen. Maar het levert natuurlijk wel leuke tv op. Of het expres zo wordt gedaan of dat alle aannemers dingen achteraf in 1x keer worden gedaan omdat dat logistiek makkelijker is? We gaan het horen aan het einde.
Maar dat recht van overpad, ik had er niet zo’n gedoe van gemaakt, alleen gevraagd of ze beetje rekening met elkaar houdend gebruik van de te maken. Het is nu net alsof er de hele dag polonaise wordt gelopen daar, terwijl iedereen begrijpt dat het vervelend is.
En ik ben Naomi fan, ik vind de busactie op het randje, maar ik snap het wel dat ze die zeikzussen helemaal zat is.
Maar dat recht van overpad, ik had er niet zo’n gedoe van gemaakt, alleen gevraagd of ze beetje rekening met elkaar houdend gebruik van de te maken. Het is nu net alsof er de hele dag polonaise wordt gelopen daar, terwijl iedereen begrijpt dat het vervelend is.
En ik ben Naomi fan, ik vind de busactie op het randje, maar ik snap het wel dat ze die zeikzussen helemaal zat is.
Ik doe mijn best
zondag 15 juni 2025 om 16:40
Ik snap dat die zussen die zeikNaomi helemaal zat zijn. Ze gedraagt zich steeds alsof ze de baas is. Meeting inlassen net voor een oplevering bijvoorbeeld. Altijd het hardste schreeuwen. Denigrerend over andermans werk, terwijl ze zelf nauwelijks iets doet.
Toen Viktor door z'n rug afwezig was, was zij ook afwezig ipv zelf iets op te pakken.
Toen Viktor door z'n rug afwezig was, was zij ook afwezig ipv zelf iets op te pakken.
zondag 15 juni 2025 om 21:03
Ik vind Naomi overigens ook best te pruimen! Ja ze is soms op het randje.. maar de directheid die zij etaleert is ook wel een beetje kenmerkend voor de regio waar ze vandaan komt (Spijkenisse).
Er wordt steeds geschreven dat ze niks doet maar dat ben ik niet eens. Zij en Victor doen wellicht niet alles samen. Zij is meer de aangever en opruimer… maar dat werkt voor hun toch? Er staat nergens in de regels dat ze alles 100% samen en gelijkwaardig verdeeld moeten doen.
De zusjes zijn wel gewoon altijd aan het zeuren en zaniken. Ze voelen zich met alles benadeeld, vinden bij letterlijk alles dat ze achter gesteld zijn. Nu ook bij het opleveren weer. Het plafond was niet gedaan. Ik begrijp wel dat zij geen invloed hebben op de jury, maar bij een eerdere oplevering (badkamer Chris en faisel) werd een on af plafond als reden aangevoerd waardoor er nooit kans op winst was.
Dus tja… de frustratie snap ik ook wel.
Er wordt steeds geschreven dat ze niks doet maar dat ben ik niet eens. Zij en Victor doen wellicht niet alles samen. Zij is meer de aangever en opruimer… maar dat werkt voor hun toch? Er staat nergens in de regels dat ze alles 100% samen en gelijkwaardig verdeeld moeten doen.
De zusjes zijn wel gewoon altijd aan het zeuren en zaniken. Ze voelen zich met alles benadeeld, vinden bij letterlijk alles dat ze achter gesteld zijn. Nu ook bij het opleveren weer. Het plafond was niet gedaan. Ik begrijp wel dat zij geen invloed hebben op de jury, maar bij een eerdere oplevering (badkamer Chris en faisel) werd een on af plafond als reden aangevoerd waardoor er nooit kans op winst was.
Dus tja… de frustratie snap ik ook wel.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 15 juni 2025 om 21:29
Wow wat achterbaks na Naomi, Victor, Anouk en Maurits met dir bakwagen. Hie zielig als je dit gaat doen. Dan ben je blijkbaar toch heel bang voor je concurrentie. Heidy en Mark waaien lekker mee, ze lijken als een hondje zo blij als ze eens een schouderklopje van Naomi of co krijgen.
Dit zijn echt mensen die ik in het dagelijks leven heel anders aan zou kijken na het zien van dit programma.
Vind ook dat de zussen wat minder moeten zeuren over het gereedschap. Het recht van overpad lijkt me super vervelend, maar ze lijken ook te soft om duidelijke afspraken te maken (ze laten zich overschreeuwen door Naomi, wat ik ook wel weer snap). Hoop dat de meiden wel minder gaan zeuren want ze gaan het toch niet kunnen veranderen hoe het gaat.
Dat gezegd hebbende vind ik hun woonkamer verreweg het mooist. Een fijne sfeer, zag er mooi uit. Terecht dat ze gewonnen hebben.
Zegt veel over die mensen die nu zo verbolgen doen. Heel triest.
Lijkt me wel erg moeilijk voor die meiden om staande te blijven. Ik mis van een Faisel en Chris en Edith en Wilfred wel een beetje support of tenminste dat zij eens iets zeggen als ze pestgedrag bespeuren.
Dit zijn echt mensen die ik in het dagelijks leven heel anders aan zou kijken na het zien van dit programma.
Vind ook dat de zussen wat minder moeten zeuren over het gereedschap. Het recht van overpad lijkt me super vervelend, maar ze lijken ook te soft om duidelijke afspraken te maken (ze laten zich overschreeuwen door Naomi, wat ik ook wel weer snap). Hoop dat de meiden wel minder gaan zeuren want ze gaan het toch niet kunnen veranderen hoe het gaat.
Dat gezegd hebbende vind ik hun woonkamer verreweg het mooist. Een fijne sfeer, zag er mooi uit. Terecht dat ze gewonnen hebben.
Zegt veel over die mensen die nu zo verbolgen doen. Heel triest.
Lijkt me wel erg moeilijk voor die meiden om staande te blijven. Ik mis van een Faisel en Chris en Edith en Wilfred wel een beetje support of tenminste dat zij eens iets zeggen als ze pestgedrag bespeuren.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in