Entertainment alle pijlers

Het Blok 2025

29-04-2025 12:27 576 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijkt iemand? Ben nu bezig om de eerste aflevering van gisteren terug te kijken. Het is in ieder geval een leuke mix van kandidaten!
En Daan vind ik echt fantastisch.
Gaan we het hier nu werkelijk hebben over hoe iemand loopt?
Senseo schreef:
15-06-2025 16:35
Je ziet overal de stopcontacten nog niet gemonteerd omdat dat door de aannemer gedaan moet worden. De openslaande deuren van Anouk en Maurits zitten er ook niet in, net als dat rotte raam van Victor en Anouk. Maar die trap is wel heel vervelend voor iedereen. Maar het levert natuurlijk wel leuke tv op. Of het expres zo wordt gedaan of dat alle aannemers dingen achteraf in 1x keer worden gedaan omdat dat logistiek makkelijker is? We gaan het horen aan het einde.

Maar dat recht van overpad, ik had er niet zo’n gedoe van gemaakt, alleen gevraagd of ze beetje rekening met elkaar houdend gebruik van de te maken. Het is nu net alsof er de hele dag polonaise wordt gelopen daar, terwijl iedereen begrijpt dat het vervelend is.

En ik ben Naomi fan, ik vind de busactie op het randje, maar ik snap het wel dat ze die zeikzussen helemaal zat is.
De busactie vind ik over het randje, het is puur pestgedrag, waar zo’n beetje iedereen aan meedoet.
biol schreef:
15-06-2025 21:03
Ik vind Naomi overigens ook best te pruimen! Ja ze is soms op het randje.. maar de directheid die zij etaleert is ook wel een beetje kenmerkend voor de regio waar ze vandaan komt (Spijkenisse).

Er wordt steeds geschreven dat ze niks doet maar dat ben ik niet eens. Zij en Victor doen wellicht niet alles samen. Zij is meer de aangever en opruimer… maar dat werkt voor hun toch? Er staat nergens in de regels dat ze alles 100% samen en gelijkwaardig verdeeld moeten doen.

De zusjes zijn wel gewoon altijd aan het zeuren en zaniken. Ze voelen zich met alles benadeeld, vinden bij letterlijk alles dat ze achter gesteld zijn. Nu ook bij het opleveren weer. Het plafond was niet gedaan. Ik begrijp wel dat zij geen invloed hebben op de jury, maar bij een eerdere oplevering (badkamer Chris en faisel) werd een on af plafond als reden aangevoerd waardoor er nooit kans op winst was.

Dus tja… de frustratie snap ik ook wel.
Maar de frustratie moet dan tegen de jury zijn en niet tegen Marit en Roelie, die hebben niks verkeerd gedaan.
biol schreef:
15-06-2025 21:03
Ik vind Naomi overigens ook best te pruimen! Ja ze is soms op het randje.. maar de directheid die zij etaleert is ook wel een beetje kenmerkend voor de regio waar ze vandaan komt (Spijkenisse).

Er wordt steeds geschreven dat ze niks doet maar dat ben ik niet eens. Zij en Victor doen wellicht niet alles samen. Zij is meer de aangever en opruimer… maar dat werkt voor hun toch? Er staat nergens in de regels dat ze alles 100% samen en gelijkwaardig verdeeld moeten doen.

De zusjes zijn wel gewoon altijd aan het zeuren en zaniken. Ze voelen zich met alles benadeeld, vinden bij letterlijk alles dat ze achter gesteld zijn. Nu ook bij het opleveren weer. Het plafond was niet gedaan. Ik begrijp wel dat zij geen invloed hebben op de jury, maar bij een eerdere oplevering (badkamer Chris en faisel) werd een on af plafond als reden aangevoerd waardoor er nooit kans op winst was.

Dus tja… de frustratie snap ik ook wel.
Ik vind haar manier van communiceren niks met directheid te maken hebben, wel met geen fatsoen hebben. Ik ben ook direct, maar schreeuwen zoals zij doet? Nooit. Misschien ben ik van de oude stempel, maar zoals zij met mensen omgaat zo ga je niet met mensen om..
Wat mij afgelopen vrijdag bij de jurering opviel was dat de makelaar bij het begin zijn jasje nog aanhad maar bij het doorlopen van de kamers niet meer aanhad. Maar dat zal misschien te maken hebben met het irritant flikkeren van de jasje. Het zou ook beter zijn als er 3 juryleden zijn zodat ze het niet altijd eens met elkaar hoeven te zijn en ze daarnaast punten geven. Nu is het onduidelijk waarom de ruimte van Fais en Chris niet gewonnen heeft en die van de zusjes wel.
Daarnaast vind ik dat als je als jurylid niet fysiek aanwezig bent er een vervanger moet worden gestuurd.
Ik ben trouwens ook fan van Naomi maar misschien komt dat omdat ik ook uit die regio kom :-)
Ik woon ook in de regio Rotterdam, dus dat directe herken en waardeer ik wel (ik weet niet eens of dat in de rest van het land anders is?), maar onbeschoft en achterbaks wordt in het algemeen echt niet gewaardeerd hoor.
Draaideurforummer schreef:
16-06-2025 17:11
Ik woon ook in de regio Rotterdam, dus dat directe herken en waardeer ik wel (ik weet niet eens of dat in de rest van het land anders is?), maar onbeschoft en achterbaks wordt in het algemeen echt niet gewaardeerd hoor.
Ik kom uit het midden van Nederland en waardeer het ook hoor 😉
sandragewoon schreef:
15-06-2025 23:07
Gaan we het hier nu werkelijk hebben over hoe iemand loopt?
Ik was gewoon benieuwd of ze misschien geblesseerd was?Dat is toch niet raar?
Ik ben weg. Wat een geneuzel zeg. Dit zijn volwassen mensen, maar deze hele discussie slaat echt kant nog wal. Als ik in het blok gezeten had, dan was ik uit dat gesprek weggelopen, aan mijn eigen appartement aan de slag gegaan en ze zoeken het zelf maar uit met dat extra, gezamenlijke appartement.

En de pot verwijt de ketel trouwens. Naomie over schreeuwen van Marit. Ze is zelf af en toe net een marktkoopvrouw. Ik waardeer ook directheid. Maar geen kinder achtige spelletjes
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Ik kan er gewoon niet meer naar kijken. Viktor en Naomi die zich helemaal de boss voelen.
Naomi die Marit aanspreekt op schreeuwen, ze schreeuwt zelf elke dag, tegen iedereen. Wat een kleuters. Echt een gebrek aan intelligentie. En ik ben zelf ook direct, maar aso is even wat anders.
Kan iemand mij wat uitleggen? Marit en Victor zijn democratisch gekozen, waarom bepalen Maurits en Victor dan wat de keus is mbt het gezamenlijke appartement??
Wat maakt jaloezie mensen toch lelijk(er)!
Ukkie1978 schreef:
16-06-2025 20:45
Kan iemand mij wat uitleggen? Marit en Victor zijn democratisch gekozen, waarom bepalen Maurits en Victor dan wat de keus is mbt het gezamenlijke appartement??
Denk dat ze zich een soort van bedreigd voelen ofzo door de zusjes en op deze manier nog iets van "macht " ofzo denken te krijgen.

Maar heel eerlijk snap ik er ook helemaal niks van.

Deze editie van het blok heeft echt een hele foute keuze gemaakt om het zo te monteren, uit te zenden. Heeft niks meer met een klus programma te maken, maar alles met een, heel, slecht geacteerde soap. Heel jammer.

Ook benieuwd hoe de "spelers" hier zelf naar terug kijken.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Ukkie1978 schreef:
16-06-2025 20:45
Afhankelijkheid....!
Ik ben er klaar mee. Kijk dus niet meer. Zo jammer had er echt zin in toen het begon maar nee sorry.

Not my cup of tea.

Mag hopen dat dit geen afspiegeling is van de maatschappij want dan mag je mij in de boom schieten.

Gun de meiden de winst enkel omdat zij als ervarings loze klussers hard werken en ja dan gaat er wel eens een traantje of 10 maar hoe zou jij je voelen als je niet eens oprecht durft te juichen om je winst? Dan is er iets goed ziek in het programma.

Hoop dat valsspelen met de bakwagen bestraft gaat worden want zo kan je iemand heel makkelijk buiten spel zetten
Zou zo moeten zijn. Zoveel uur busbezit per appartement. Dan laat je zulke streken wel uit je hoofd.
Echt, wat een afschuwelijke mensen dat viertal. Bah, misschien overdrijf ik maar het is een afspiegeling van hoe ik op dit moment 'de wereld' beleef: zet een grote bek op en heers en verdeel. Zaai angst en zorg dat je meelopers en meepraters hebt.

Als er niet heel snel wordt ingegrepen door de productie kap ik met kijken.

Ik vond de zusjes de laatste tijd zeurpieten maar dit verdienen ze niet.

En Naomi moet haar dikke bek eens leren te houden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Marith is de enige die tenminste nog haar mond open durfde te trekken tegen meneer de allesweter. Alleen kost het haar wel wat. Jammer genoeg.
Verder trekt niemand zijn snavel open!

Ik wil dit helemaal niet, hier zitten mopperen, maar niemand in mijn omgeving kijkt hier naar.😤
Ik zit echt met verbazing te kijken naar het kinderachtige gedrag van dat viertal.
Jaloezie en afgunst.. Echt walgelijk!

Eerste keer dat ik in dit topic reageer maar echt wow, ik kan zo slecht tegen dit soort gedrag
Bizar wat er gebeurde in deze uitzending. Ook bizar dat er niks wordt gedaan door mensen van het programma (aanspreken/ingrijpen).

En een Mark en een Heidy die zich laten gebruiken en dankbaar lijken te zijn dat ze met het viertal mogen omgaan en die andere twee stellen die gewoon niet hun mond opentrekken wanneer de zusjes constant gefileerd worden.

Het is om te janken zo gênant.
Nou ik vind het raar dat de productie hier niet ingrijpt. En Ray die zegt tegen Marit dat ze nu extra tijd heeft. Ik hoop wel dat Heidi niet over zich heen laat lopen en zorgt dat het geld eerlijk verdeeld wordt.
En intussen vind ik Maurits’ gedrag eigenlijk nog erger worden dan dat van Victor. (Wat al heel erg is )
Ze voelen zich machtig en macht corrumpeert, zo zie je maar.
Blijkbaar vinden de programmamakers het prima om er een soort machtsstrijd van te maken.
Vivamensje schreef:
16-06-2025 21:40
Nou ik vind het raar dat de productie hier niet ingrijpt. En Ray die zegt tegen Marit dat ze nu extra tijd heeft. Ik hoop wel dat Heidi niet over zich heen laat lopen en zorgt dat het geld eerlijk verdeeld wordt.
En intussen vind ik Maurits’ gedrag eigenlijk nog erger worden dan dat van Victor. (Wat al heel erg is )
Ze voelen zich machtig en macht corrumpeert, zo zie je maar.
Blijkbaar vinden de programmamakers het prima om er een soort machtsstrijd van te maken.
Ik kan me nog herinneren dat Naomi zei dat je de zusjes niet te veel macht moest geven omdat ze hier slecht mee om konden gaan. Wat een lachertje als je dan dit zo ziet
Zag ik nou ook goed dat na de "vergadering" in het appartement van Maurits en Anouk, in het begin van het programma, Victor iedereen zoende voor ze naar buiten gingen?

En dat aan het einde toen ze nog buiten zaten en Naomi het grapje maakte over de laser, Anouk haar onder haar trui op haar rug aan het kriebelen was?

Hoe diep gaat dan die vriendschap tussen hen vieren?
Pinklady schreef:
16-06-2025 21:46
Ik kan me nog herinneren dat Naomi zei dat je de zusjes niet te veel macht moest geven omdat ze hier slecht mee om konden gaan. Wat een lachertje als je dan dit zo ziet
Ze zeggen ook dat die meiden, waar ik trouwens loyaal aan zou zijn, achter de rug van anderen praten, maar ze vergeten even dat ze het zelf ook doen. En ik kan een hele waslijst over Naomi neerzetten met betrekking tot dit, maar ze is die energie niet waard 😋
Een beetje gedoe is wel leuk om te kijken. Maar dit is echt niet meer leuk.
Iets met splinter en balk.

Nu moest Edith in 1x ook de styling gaan doen. Nou ja, ze mocht ja zeggen tegen Naomi en Anouk.
En die twee konden nog even lekker Roelie afzeiken. Wat een gezelligheid.

Ik vind ook dat de productie hier moet ingrijpen. Dit is niet meer “het spel”.

Nu gaan morgen blijkbaar Maurits en Anouk naar huis. Dus ook geen geld uit de pot voor hen dan?
Ja.... dat gekriebel op de rug onder het shirt van Naomi... bizar
Poep, wie heeft jou gescheten?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven