Entertainment alle pijlers

Het blok Australië

22-01-2018 15:54 876 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook?
redbulletje schreef:
23-02-2018 10:04
Ik hoop dat Kingi en Caro gaan winnen.
Dat hoop ik heel erg met je mee!
Wat een leuk koppel.
anoniem_65e729deb0f24 wijzigde dit bericht op 23-02-2018 10:09
0.29% gewijzigd
rosanna08 schreef:
20-02-2018 18:30
mijn god, Andrew en Whitney zijn echt 2 kleuters die spelen dat ze volwassen zijn en het is nooit hun schuld :facepalm:
haha dat denk ik ook elke keer, ik zou helemaal gek van ze worden.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn we unaniem;
Ik hoop ook dat kingi en caro winnen.
Maar als ze allemaal de winst krijgen zijn er geen echte verliezers.

Maar hoe het dan kan dat mevrouw de interieur disigner en haar broer vorig seizoen zijn weg gestuurd snap ik dan niet helemaal.

De tijd zal het leren.
Alle reacties Link kopieren
Bad gateway
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
23-02-2018 10:09
haha dat denk ik ook elke keer, ik zou helemaal gek van ze worden.
Ook zoals Whitney dan met zo'n vals hoofd zegt dat ze niet over zich heen laten lopen en dan Andrew heel stoer 'yeah!'

Die gnoom gaat al janken als Keith hem aankijkt en Whitney er niet bij is
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
23-02-2018 17:51
Ook zoals Whitney dan met zo'n vals hoofd zegt dat ze niet over zich heen laten lopen en dan Andrew heel stoer 'yeah!'

Die gnoom gaat al janken als Keith hem aankijkt en Whitney er niet bij is
Haha ja precies. Nou met ik eerlijk zeggen dat dat het kijken ook wel leuk maakt hoor. Steeds weer benieuwd wat ze nu weer te zeuren hebben.
:hyper:
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
23-02-2018 17:51
Ook zoals Whitney dan met zo'n vals hoofd zegt dat ze niet over zich heen laten lopen en dan Andrew heel stoer 'yeah!'

Die gnoom gaat al janken als Keith hem aankijkt en Whitney er niet bij is
Ik heb bij hun altijd het beeld van Dominant/onderdanige.
Zij roept en hij buigt.
Zou het geen seconde met hem uithouden. Krijg de kriebels van dat emotionele, jankerige gekruip van hem.
En dat eeuwige minachtende lachje van haar doet mijn bloed echt koken.

Maar ja, het is leuke ergernis tv dus blijven gewoon kijken.
Waarom was het vanavond trouwens niet?
Stom zeg! Ik verheug me altijd op het kunnen kijken van mijn opgenomen programma's, zeker nu met de dubbele afleveringen, maar nu dus niet. Vind dat gekut met die programmering echt niet fijn, ik heb graag routine wat betreft het tv aanbod.
Alle reacties Link kopieren
Ja shit zeg had me ook verheugd op een marathon dit weekend pff. Maarre wat zijn die mensen toch uber beleefd in het blok. Als je een beetje streng wordt aangesproken struikelen ze al over de toon waarop. Ik had whitney een heel stuk harder aangepakt bah, heb me in haar vergist. Ik blijf voor de meiden, zag trouwens dat ze 44 zijn, terwijl whitney een tijdje terug in de camera zei dat ze in de 50 waren oeps. Ik wil niet dat het blok stopt, hoeveel afleveringen hebben we nog.? Lijkt wel dat we bijna aan het einde zijn als die makelaars al komen.
Ik hoop dat ze er nog 'n seizoen achteraan gooien!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook. Ik heb geen idee welk jaar/seizoen dit is en durf ook niet te googlen.
Alle reacties Link kopieren
2015
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ah, okee, dan is 't te hopen dat ze er 2016 en 2017 gelijk achter aan gooien!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat hoop ik ook echt.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
25-02-2018 16:11
Ah, okee, dan is 't te hopen dat ze er 2016 en 2017 gelijk achter aan gooien!
Ik duim met je mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Whitney irritant maar ik vind Suzuki en Vonni ook heel vervelend. Ik erger me aan beide teams even veel :proud:

Luke en Ebony vind ik steeds leuker, volgens mij kunnen zij ook met iedereen goed overweg.
Alle reacties Link kopieren
Het damesduo vind ik dan weer mega irritant de laatste week.

Ze stellen klussen die iedereen al lang gedaan/gepland/overlegd hebben uit en wanneer ze daarop aangesproken worden gaan ze nuffig lopen doen dat ze zich niet laten commanderen. Maken ze zichzelf tot slachtoffer "het is zovéél/we wisten het niet" en proberen dan nóg tijd te rekken omdat alles op hun voorwaarden moet. Duh! Je doet mee met een wedstrijd en moet met andere kandidaten overleggen en samenwerken.

Zij gooien met geld, lieten zich er de eerste weken totaal niet op aanspreken...en worden nu met een financiële injectie gered. Je merkt hoe ze er van balen niet meer over hun eigen uitgaven het veto te hebben.

Roodhaar (die ik op de vrouw van Shrek vind lijken) botst lekker met de dames. Over het algemeen kan ik haar wel begrijpen. Dat met die extra afvoer was zó laat gemeld dat je niet anders dan nee kan zeggen. Daarna werd het een fittie. Leuke tv.

Benieuwd wat iedereen met de mankementenlijst gaat doen. Liklt me een prijzige business.

Mij is ook niet duidelijk wie er wat aan over gaat houden. Mag wel wat meer worden uitgelegd.
Alle reacties Link kopieren
Weer heerlijk geïrriteerd aan Whitney en Andrew.
Maar Vonni en Suzy zijn op hun manier net zo erg.
Zonder overleg hun bankenplan laten maken en dan het op de anderen afschuiven. Ik zou ook erg geneigd zijn om niet direct in te stemmen. En dan continu er op hameren dat anderen hun plannen verpesten.
Ook maakten ze s nachts lawaai en werden op heterdaad betrapt maar glashard ontkennen. En boos zijn dat anderen je verlinkt hebben. Totaal geen verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen gedrag.
En dan vaak met zijn tweeën van de werkplaats weg op cruciale momenten.

Caro en Kingi vind ik ook erg leuk als stel maar ik vind Shae en Daan ook leuk en hun appartement veel meer mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
Maar W&A zouden wel wat meer credits mogen geven aan de anderen. Aan Keith en Dan die ze gewoon staan uit te lachen terwijl ze zonder hen al lang volkomen door het ijs gezakt zouden zijn. En aan Vonni en Suzy en de rest omdat die een hele tijd bezig zijn geweest met het opruimen van hun rotzooi.

V&S zijn ook geen dreamteam hoor, maar die halen minder het bloed onder mijn nagels vandaan dan W&A.

Ook team Kingi & Caro hier
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk bizar zoals Whitney en Andrew reageren op kritiek. Dat lachen als ze worden aangesproken is bloedirritant.
Dat Andrew dat beton ruïneert en vervolgens zegt dat hij niet de enige was die fouten heeft gemaakt is zo onvolwassen en onverantwoordelijk.
Whitney vindt doodleuk dat anderen het hun niet hadden moeten laten doen. Dat ze zelf afspraken maken over wat te doen en er vervolgens een potje van maken daar konden zij natuurlijk niets aan doen. Bleegh.

Door dit extreme gedrag vallen Vonni en Suzy minder op, maar ook zij zijn raar bezig met het glashard ontkennen van gebruik van powerbooks terwijl ze nota bene op heterdaad betrapt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heeft net 5 het nou stop gezet?!?!
Ik zat er midden in en door mijn gegoogle weet ik nu ook al wie de winnaars zijn >:-(
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je stop gezet?
Alle reacties Link kopieren
hanke321 schreef:
26-02-2018 10:32
Hoe bedoel je stop gezet?
Sinds vrijdag is het programma niet meer te zien, terwijl dit seizoen nog lang niet afgelopen is.
Volgens mij is het er gewon op hoor vanavond. Volgens de programmering tenminste.
Lentebijtje schreef:
26-02-2018 10:37
Sinds vrijdag is het programma niet meer te zien, terwijl dit seizoen nog lang niet afgelopen is.
Op een gegeven moment was masterchef ook niet meer te zien op vrijdag en dat ging ook gewoon weer door op de maandag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven