Entertainment alle pijlers

Het blok Australië

22-01-2018 15:54 876 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet dat Dean en Shay geen extra tijd krijgen.
De lekkage is niet hun schuld dus waarom moeten zij er onder lijden.

Over de kleuters zeg ik maar niets meer. Pfffffff
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ze wisten van tevoren neem ik aan dat er steeds van onder naar boven zou worden gewerkt.
Ik vond het bijvoorbeeld raar dat iedereen graag zo hoog mogelijk wilde zitten. Na het idee van de penthouse zou ik als 2e keuze de onderste verdieping hebben.
Veel makkelijker verbouwen en minder kans op complicaties.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor de onderste verdieping gegaan zijn.
Je hoeft niet iedere leiding te overleggen.
Veel minder afhankelijk van de lift en hijskraan.
Plus ik er niet aan zou moeten denken om 100 keer per dag al die trappen op te moeten.
Buiten dat het vermoeiend is, kost het op en neer klimmen vreselijk veel tijd.

Ik snap wel dat een mooi uitzicht de verkoop bevorderd maar ze moeten eerst maar zien of ze het af krijgen en dat gaat Caro en Kingi zeker lukken.
Alle reacties Link kopieren
Wat een viespeuken zijn die A&W toch, wat een bende iedere keer. Stijl vd meiden vind ik vreselijk deprimerend. Shay vind ik een chagrijn. Verder heerlijk genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels ook wel klaar met Suzy en Vonni. Iemand zei in de vorige aflevering 'als ze er niet heel vel geld tegenaan gooien kunnen ze weinig'. Dat klopt nogal.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Suzy en Vonni hadden het eerder willen weten want dan hadden ze het kunnen budgetteren. Ze hebben helemaal geen budget voor wat dan ook, kom op zeg.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Gezamenlijke lampen snap ik, maar waarom gezamenlijke heaters?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Haha Ebony is lekker bezig zo :rofl:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
28-02-2018 19:02
Gezamenlijke lampen snap ik, maar waarom gezamenlijke heaters?
Ik denk dat die ook in het zicht komen te hangen en de architect wil uniformiteit.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
28-02-2018 18:59
Suzy en Vonni hadden het eerder willen weten want dan hadden ze het kunnen budgetteren. Ze hebben helemaal geen budget voor wat dan ook, kom op zeg.
De enige ruimte waar ze budget voor hadden was de master bedroom enz. Daar hebben ze volgens mij meer dan de helft van hun 150 aan uitgegeven
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook graag het blok!
Oh wat zitten Whitney en Andrew in mijn irritatie zone, en Vonni en Suzi ook wel.
Vind het echt ontzettend stom dat ze vandaag, na alle kritiek, tóch de enorme wijnkoelkast in de woonkamer houden. Er zullen vast mensen zijn die dat graag willen maar zelf zou ik dat een reden vinden om het appartement niet te kopen.

En wat is er aan de hand met al die keukens met 4 ovens erin :-o
Jeetje hebben A&W nu nog hun aannemer ontslagen, als de relatie dan toch zo moeilijk is hadden ze het eigenlijk al veel eerder moeten doen.
_Inkie_ schreef:
01-03-2018 20:21
Jeetje hebben A&W nu nog hun aannemer ontslagen, als de relatie dan toch zo moeilijk is hadden ze het eigenlijk al veel eerder moeten doen.

Nee om hem zelf te ontslaan waren ze allebei te schijterig, dat moest ome Keith voor ze opknappen.
Belachelijk zoals Whitney en Andrew gepamperd worden, de kleuters van het blok.
Anyco schreef:
01-03-2018 20:26
Nee om hem zelf te ontslaan waren ze allebei te schijterig, dat moest ome Keith voor ze opknappen.
Belachelijk zoals Whitney en Andrew gepamperd worden, de kleuters van het blok.
Ja ook met die werkschema's maken. Het is daar toch geen opleidingsklasje :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
_Inkie_ schreef:
01-03-2018 20:21
Jeetje hebben A&W nu nog hun aannemer ontslagen, als de relatie dan toch zo moeilijk is hadden ze het eigenlijk al veel eerder moeten doen.
Ik denk dat de aannemer ze gewoon spuugzat was.
De eerste weken deden ze helemaal niets en moesten de werklui constant opruimen om ook maar iets te kunnen doen.
En tot op het laatst kreeg de aannemer geen antwoord op zijn vragen dus ik kan me heel goed voorstellen dat je dan wel een keer klaar ben met aardig doen en begripvol zijn.

En inderdaad, belachelijk dat Keith en Dan het wéér op moesten lossen.
Dat zal wel zijn omdat ze toekomstige kandidaten niet wollen afschrikken.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze ook niet al lang klaar zijn met de twee kleuters
Alle reacties Link kopieren
Aaargh Suzi en Vonni, wat een aanstellers zeg. Ze zijn bij mij Whitney en Andrew ver voorbij in irritatie-factor.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
05-03-2018 20:07
Aaargh Suzi en Vonni, wat een aanstellers zeg. Ze zijn bij mij Whitney en Andrew ver voorbij in irritatie-factor.
Nou inderdaad.
Ze vallen vreselijk door de mand nu.
In hun eigen appartement konden ze nog verhullen dat de werklieden echt alles deden maar nu lukt dat niet meer.
Waarom vinden ze dat ze tegen gewerkt worden doordat hun werklui weg moesten terwijl er nog een team is die hun werklui kwijt raakten.
Want van de 5 zijn er 2 weg.
Het andere team dat hun werklui kwijt is hoor je er helemaal niet over.

En waarom gaat er steeds 1 naar hun kinderen? Om de haverklap is er 1 naar huis.
Dat doen de andere teams toch ook niet?
Vreselijk zeg wat kon ze zich aanstellen over haar bouwvakker. Nee het is niet leuk misschien maar allemachtig wat doorzagen. En dan later dat geslijm.
De emancipatie is aan haar totaal voorbijgegaan.
tss, zie ik nu pas dit topic!

Wat zijn die 2 dames aan het zeuren zeg, volgens mij 1 van de redenen dat ze de laatste keren verliezen. Ze doen zelf niks, budget is opgegaan aan bouwvakkers, die dan ook alles voor hun doen.
Nu ook weer met die heaters: Niemand verteld ons iets. Eh zij vragen ook niets
Alle reacties Link kopieren
Hebben we deze aflevering Ebony en Luke al gezien ofzo? Shay en Dean? Ik ben een beetje klaar met die mutsen
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Whitney over Caro :rofl:
Tjezus, wat vals
hahahahahaha geweldig. We haten haar :rofl:
pff Andy en Whitney zijn ook wel erg makkelijk. Als je dan helemaal geen verstand van (ver)bouwen hebt, waarom doe je dan mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er nu achter dat Keith en Scotty twee verschillende mensen zijn. Ik vond het al zo vreemd dat ze de ene keer Keith zeiden en de andere keer Scotty.
Alle reacties Link kopieren
Soldanella schreef:
06-03-2018 21:16
Ik kom er nu achter dat Keith en Scotty twee verschillende mensen zijn. Ik vond het al zo vreemd dat ze de ene keer Keith zeiden en de andere keer Scotty.
:rofl:
Beter laat dan nooit.
Hopelijk volgt er nog een seizoen; dan weet je het in ieder geval vanaf het begin.
Tenzij ze weer van presentator veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven