Entertainment alle pijlers

Het blok Australië

22-01-2018 15:54 876 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook?
Ik zou het eerder niet googlen omdat ik niet wilde zien wie er won, maar ze zijn nog uit elkaar gegaan ook:
Chantelle Ford and Steve O’Donnell sadly broke up after winning The Block in 2014. But it hasn’t stopped either of them from succeeding – albeit in different ways. Steve got over the break up by hitting the gym and getting a six-pack while Chantelle is now creative director of Ford Millinery where she designs and creates custom made hats, fascinators and other headwear.
Die biedingen schoten wel enorm hard omhoog zeg. Zo snel heb ik het nog nooit zien gaan. Het zal wel een toplocatie zijn geweest in Melbourne.

De tweeling heeft trouwens een miljoen overgehouden aan Het Blok. De eerste keer hadden ze ruim 3 ton en nu ruim 6 ton. Niet verkeerd, dacht ik zo.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-02-2020 10:09
Die biedingen schoten wel enorm hard omhoog zeg. Zo snel heb ik het nog nooit zien gaan. Het zal wel een toplocatie zijn geweest in Melbourne.

De tweeling heeft trouwens een miljoen overgehouden aan Het Blok. De eerste keer hadden ze ruim 3 ton en nu ruim 6 ton. Niet verkeerd, dacht ik zo.
Een miljoen dollar is 'maar' 600.000 euro en ze zijn met z'n tweeen dus 300.000 per persoon.
Nog steeds niet verkeerd natuurlijk, maar je kan niet gaan rentenieren. En het kost ook heel erg veel tijd, in totaal zijn ze zeker een half jaar aan het werk geweest.
AnAppleADay schreef:
19-02-2020 11:18
Een miljoen dollar is 'maar' 600.000 euro en ze zijn met z'n tweeen dus 300.000 per persoon.
Nog steeds niet verkeerd natuurlijk, maar je kan niet gaan rentenieren. En het kost ook heel erg veel tijd, in totaal zijn ze zeker een half jaar aan het werk geweest.
Maar die shows zijn ontzettend populair dus ze krijgen er vaak wel werk door.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
19-02-2020 11:21
Maar die shows zijn ontzettend populair dus ze krijgen er vaak wel werk door.
Ja dat is waar, volgens mij hebben ze ook hun eigen home-textile bedrijf (kwam een keer in een ander seizoen langs, toen de kandidaten een popup shop hadden).
Maar het is niet alsof ze even makkelijk super rijk zijn geworden.
Alle reacties Link kopieren
Makkelijk superrijk niet nee maar je kan er wel je hypotheek (gedeeltelijk) mee aflossen waardoor je meer lucht krijgt.
Plus je hebt bekendheid gekregen die je weer kan gebruiken voor een nieuwe carriere.
Al blijft het natuurlijk een gok want ik kan me ook nog een seizoen herinneren waarin een (vreselijk) stel maar 10.000 won.
granny71 schreef:
19-02-2020 11:36
Makkelijk superrijk niet nee maar je kan er wel je hypotheek (gedeeltelijk) mee aflossen waardoor je meer lucht krijgt.
Plus je hebt bekendheid gekregen die je weer kan gebruiken voor een nieuwe carriere.
Al blijft het natuurlijk een gok want ik kan me ook nog een seizoen herinneren waarin een (vreselijk) stel maar 10.000 won.
Ja, dat vond ik wel heel sneu. Ze moeten er toch 3 maanden onbetaald verlof voor nemen om deel te kunnen nemen, dus je verwacht wel dat je er financieel beter van wordt, ook al win je niet de hoofdprijs.
granny71 schreef:
19-02-2020 11:36
Makkelijk superrijk niet nee maar je kan er wel je hypotheek (gedeeltelijk) mee aflossen waardoor je meer lucht krijgt.
Plus je hebt bekendheid gekregen die je weer kan gebruiken voor een nieuwe carriere.
Al blijft het natuurlijk een gok want ik kan me ook nog een seizoen herinneren waarin een (vreselijk) stel maar 10.000 won.


Volgens mij waren dat Darren en Dee.
Die mochten een later seizoen herkansen.
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
19-02-2020 11:40
Volgens mij waren dat Darren en Dee.
Die mochten een later seizoen herkansen.
Dat vond ik helemaal belachelijk maar dat kwam vooral omdat ik haar helemaal niet trok.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me nog een ver verleden herinneren van het Blok Nederland.
Dit was precies op het begin van de crisis (2008), er werd maar 1 huis verkocht en de rest ging met lege handen naar huis. Ik zie nu trouwens dat 2010 hetzelfde had.

In Nederland bleven de mensen trouwens wel werken.
granny71 schreef:
19-02-2020 11:45
Dat vond ik helemaal belachelijk maar dat kwam vooral omdat ik haar helemaal niet trok.

Ik ook niet.
Ontzettend vervelende mensen, hij ook (arrogante haantje).
Alle reacties Link kopieren
In diezelfde serie nog een stel waarbij de verkoop dramatisch verliep.

Michael en Carlene. https://www.dailytelegraph.com.au/lifes ... bcdc9ee2e3
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik mag de term 'valse nichten' zeker niet gebruiken? :wtf:
Wat een gezeur zeg, over die "entertainment room". Scotty was echt pissed.

P.S. Ik vind die stand-up comedian zo niet grappig. :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens.
Volgens mij kunnen ze het gewoon niet hebben dat niet iedereen enthousiast is over die kamer. Terwijl het eigenlijk best een rotstreek is, want je devalueert de huizen ernaast. Daar hadden ze denk ik niet aan gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Ze maken het zichzelf ook heel erg moeilijk want je de poel van
geïnteresseerde kopers ook veel kleiner.
Alle reacties Link kopieren
Wat een GIGA-huizen dit seizoen!

Ik erger me dood aan El’ise. Lang geleden dat ik zo’n calimero/dramaqueen heb gezien. Eerst stoorde ik me vooral aan die makelaar, daarna aan de heren van huis 1 maar El’ise spant de kroon. Die moet nodig naar een therapeut
Alle reacties Link kopieren
niekchic schreef:
01-04-2020 18:16
Wat een GIGA-huizen dit seizoen!
Ze worden ieder seizoen groter. Tot het absurde af vind ik eigenlijk.
Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder moet want zoals het nu gaat krijgt niemand het af. Eerder had ik nog het idee dat Scotty er op het eind geld bij ging doen, maar het lijkt erop dat hij dat niet gaat doen. De kandidaten hebben zich gewoon heel erg verkeken op het budget. Want hij heeft ze inderdaad meerdere keren gewaarschuwd.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ieder seizoen zo en ik heb nog nooit meegemaakt dat huizen echt niet af waren.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
01-04-2020 20:39
Dat is ieder seizoen zo en ik heb nog nooit meegemaakt dat huizen echt niet af waren.
Maar dit seizoen zijn er dubbel zoveel kamers. Ik ben dus wel benieuwd hoe ze dat willen doen met maar 30.000 meer aan budget.
...
RikM schreef:
01-04-2020 20:25
Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder moet want zoals het nu gaat krijgt niemand het af. Eerder had ik nog het idee dat Scotty er op het eind geld bij ging doen, maar het lijkt erop dat hij dat niet gaat doen. De kandidaten hebben zich gewoon heel erg verkeken op het budget. Want hij heeft ze inderdaad meerdere keren gewaarschuwd.

Toch wel dus.
Dat hadden ze wel even mogen zeggen, dat er nu ook op vrijdag afleveringen komen!
Hoe kan een zwembad op het terras nu het uitzicht blokkeren voor de buren?
Je wil toch überhaupt geen inkijk van buren op je terras? Ik zou er hoge bamboes of andere hoge planten wegzetten nu ze dat zwembad hebben tegengewerkt.

En snap niet dat er maar één stel een keuken in die studio heeft gemaakt. Wat heb je nu aan een studio als ze alsnog naar de gemeenschappelijke keuken moeten?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd hoe het op de veiling gaat. Vorig seizoen waren de huizen al megaduur maar was er super veel overwaarde bij iedereen (als ik het goed heb onthouden). Nu zijn de huizen NOG groter en vast nog veel duurder. Zou er überhaupt boven de vraagprijs worden geboden? En zo ja, hoeveel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven