Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee kletstopic

06-11-2020 22:29 2840 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way/Darcey & Stacey kletstopic :


*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven, inclusief de spin-off : Darcey & Stacey *

GEEN SPOILERS OVER DE HUIDGE AFLEVERINGEN S.V.P.

roddels zijn altijdwelkom :popcorn: (achtergrond info mag ook)

90 day fiancee seizoen ?:



90 day fiancé ; The other way S5

Kimberly 30 (Alabamba) & Tejaswi (TJ)33 (India)

Brandan 23 (Oregon) and Mary (Filipijnen)

Kenny 60 (Florida) and Armando 34 (Mexico)

Daniele 42 (NYC) and Yohan 32(Dominican Republic)

Holly 44 Rapuzel (Utah) and Wayne 40(Zuid-Afrika)

Julio 27 (NY) and Kirsten 24 (Nederland)

Sarper (43, Turkey) and Shekinah (41, Los Angeles)

Afbeelding



voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/het-grote-90-days-to-wed- ... ges/456505 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371

90 days UK Topic: entertainment/90-days-to-wed-uk-kletsto ... 0#34099920



Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 04-09-2023 20:49
47.01% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Cauvechront schreef:
15-07-2023 21:00
O en 90 day UK is half juli terug. En ergens binnenkort 90 days couples therapy EDIT: the last resort.. Met Angela, Ed, andrei en zo nog wat popjes. Weet niet of ik dat wil zien. Ben best wel klaar met Angela en Ed. Die zijn zo naar dat het niet meer leuk is om naar te kijken.

Ong Angela, weet idd ook niet of ik daar naar wil kijken. Wat een vreselijk ordinair exemplaar is dat zeg! Alleen maar schreeuwen en janken. Geloof dat ik daar wel klaar mee ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
15-07-2023 23:05
Ong Angela, weet idd ook niet of ik daar naar wil kijken. Wat een vreselijk ordinair exemplaar is dat zeg! Alleen maar schreeuwen en janken. Geloof dat ik daar wel klaar mee ben
En vechten en dingen vernielen. Gaat echt te ver. Maar Ed is ook een te beschadigde, toxische man die echt geen relatie moet hebben. Pffff.
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou bij Ed spoelde ik snel door, kon er niet naar kijken en Angela is ook een bijzonder exemplaar die al 100x gescheiden is, maar toch steeds weer terugkomt in de serie. Tuurlijk ga ik wel weer kijken😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Hakika schreef:
15-07-2023 16:34
Die Gino en Jasmine zijn allebei zo gestoord als een deur. Ik begrijp werkelijk niet dat die twee denken dat ze een relatie kunnen hebben, vind het ook eigenlijk niet leuk om naar te kijken. Zo extreem.

In iedere aflevering ziet ze er weer opgepompter uit (lippen, boobs) dat ik bang ben dat ze live uit elkaar ploft.. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
En de dove man met die vrouw uit de Filippijnen die in een hut woont. Dat kan toch ook maar 1 reden zijn waarom ze een relatie wil. En ze kunnen niet communiceren, anders dan een paar woordjes gebarentaal doe ze heeft geleerd?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
16-07-2023 06:31
En de dove man met die vrouw uit de Filippijnen die in een hut woont. Dat kan toch ook maar 1 reden zijn waarom ze een relatie wil. En ze kunnen niet communiceren, anders dan een paar woordjes gebarentaal doe ze heeft geleerd?
Ja dat was vrij duidelijk toen die vader vroeg of hij kon helpen met het huis .
Zij zei toen dat ze al blij was met de hulp die ze gehad hadden van hem .
En die vent met die vrouw uit Vietnam daar krijg ik ook de kriebels van .
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
16-07-2023 06:31
En de dove man met die vrouw uit de Filippijnen die in een hut woont. Dat kan toch ook maar 1 reden zijn waarom ze een relatie wil. En ze kunnen niet communiceren, anders dan een paar woordjes gebarentaal doe ze heeft geleerd?
Oh? Dat zie ik echt heel anders. Beiden doen echt wel hun best en heb het idee dat ze elkaar leuk vinden. Dat het handig is dat iemand niet arm is, betekent niet meteen dat ze sowieso alleen maar misbruik willen maken.
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
16-07-2023 08:09
Ja dat was vrij duidelijk toen die vader vroeg of hij kon helpen met het huis .
Zij zei toen dat ze al blij was met de hulp die ze gehad hadden van hem .
En die vent met die vrouw uit Vietnam daar krijg ik ook de kriebels van .
Riley moet met zijn issues aan de gang. Dat gejank steeds dat alle vrouwen gemeen zijn… dat slachtoffergedrag maakt hem niet aantrekkelijk. Newsflash man; er zijn meer relaties die niet lukken, get over it. Maar zij is supersarcastisch en probeert hem wel wat tegemoet te komen, maar zet hem ook op zijn plek.
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste drie afleveringen van seizoen 2 van 90 day UK staan op discovery plus!
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Cauvechront schreef:
16-07-2023 13:36
De eerste drie afleveringen van seizoen 2 van 90 day UK staan op discovery plus!
Oeh dankjewel !
Alle reacties Link kopieren Quote
Oooh leuk, ook een 90Day kletstopic.
Dat is toch wel mijn guilty pleassure hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh top! Dan kan ik 2 90 days tegelijk kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan dat "I love you chicken" echt niet meer aanhoren. Wat ziet die vrouw in dat kind van 28?!
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke 90Day series volgen jullie momenteel?

Ik kijk de Beforw the 90 Days en de Caribbean variant.
Volgens mij zijn dat de enige 2 die ni op tv zijn.
Of kijken jullie nog ergens anders?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk alles op discovery+ .
Geen reclames en lekker achter elkaar door kijken .
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ja, ik heb geen Discovery+. Ik neem de afleveringen wel op, dus spoel de reclames door.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben tijdens Corona verslingerd geraakt aan een Amerikaanse podcast over 90 day. Dus ik volg het Amerikaanse uitzendschema, een (halve) dag na uitzending/online daar, meestal via Facebook. Kan ik gewoon chromecasten.

Love in paradise (voorheen Caribbean love) is volgens mij nu (bijna) klaar, verder volg ik nu dus wat beschikbaar is: UK, before the 90 en the other way. Seizoenen lijken weer wat beter dan het laatste seizoen van happily ever after. Wat was dat slecht.

Nu is het weer lachen, fronsen en schreeuwen tegen de tv. Heerlijk! :D
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
O en match me abroad (ook op d+, komt wat zwak op gang maar rond de 3e aflevering best grappig) is ook can Matt Sharp (net als 90 day). En you me and my ex, heeft me ook goed vermaakt. Ook op D+. Excuses voor de off-topic. :)
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ja, is dat ook leuk?

Ik kijk nu seizoen 2 van Love in Paradise, met Daniele en Yohan. Maar hiervoor was een 90 Day seizoen waar zij ook al in zaten en getrouwd waren. En wat er nu op komt moeten ze nog trouwen.

Seizoen 1 heb ik gemist. Was dit met de moeder van Pedro?
Alle reacties Link kopieren Quote
Toedeledoki schreef:
18-07-2023 18:23
Oh ja, is dat ook leuk?

Ik kijk nu seizoen 2 van Love in Paradise, met Daniele en Yohan. Maar hiervoor was een 90 Day seizoen waar zij ook al in zaten en getrouwd waren. En wat er nu op komt moeten ze nog trouwen.

Seizoen 1 heb ik gemist. Was dit met de moeder van Pedro?
Ze zaten in love in paradise voor 90 days inderdaad .
Die moeder van Pedro komt in het nieuwe seizoen dat is drie gok ik .
Seizoen 1 was ook vermakelijk .
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu is ook the other way begonnen daar zit een Nederlands meisje in haar fiancé komt naar Nederland ben benieuwd . Ze ziet er uit als een typisch instagram meisje . Iets te perfect allemaal .
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo is er geen 90 day en zo zijn er 4 bezig als je love in paradise meerekent. En dan is er ook nog iets anders waar ik de naam van kwijt ben maar dat is volgens mij nog niet begonnen waar o.a. Angela, Jovi en Yara in zitten.

Vind het niet handig gedaan zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
11-08-2023 21:34
Nu is ook the other way begonnen daar zit een Nederlands meisje in haar fiancé komt naar Nederland ben benieuwd . Ze ziet er uit als een typisch instagram meisje . Iets te perfect allemaal .
Die gast wil duidelijk naar Europa.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik onthou niet wat ik nu aan het kijken ben, en wanneer :rofl:

Wel vond ik het ontzettend ranzig dat die dove man, na een lange reis van zo’n 30 uur, niet eens even 5 minuten ging douchen en zijn tanden ging poetsen maar met zijn ongewassen lijf en in zijn kleren die hij al 30+ uur aan had, in bed te duiken. En intiem te zijn met zijn scharrel. Brrrr.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
En ik verbaas me ook iedere keer welk beeld Amerikanen hebben bij een ander land en dat dingen dan tegen vallen/ze raar vinden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven