Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee kletstopic

06-11-2020 22:29 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way/Darcey & Stacey kletstopic :


*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven, inclusief de spin-off : Darcey & Stacey *

GEEN SPOILERS OVER DE HUIDGE AFLEVERINGEN S.V.P.

roddels zijn altijdwelkom :popcorn: (achtergrond info mag ook)

90 day fiancee seizoen ?:



90 day fiancé ; The other way S5

Kimberly 30 (Alabamba) & Tejaswi (TJ)33 (India)

Brandan 23 (Oregon) and Mary (Filipijnen)

Kenny 60 (Florida) and Armando 34 (Mexico)

Daniele 42 (NYC) and Yohan 32(Dominican Republic)

Holly 44 Rapuzel (Utah) and Wayne 40(Zuid-Afrika)

Julio 27 (NY) and Kirsten 24 (Nederland)

Sarper (43, Turkey) and Shekinah (41, Los Angeles)

Afbeelding



voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/het-grote-90-days-to-wed- ... ges/456505 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371

90 days UK Topic: entertainment/90-days-to-wed-uk-kletsto ... 0#34099920



Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 04-09-2023 20:49
47.01% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
:cheer2:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom heeft Ari het iedere keer over MIJN kind, MIJN baby?

Haar vent zit er naast en is de vader van HUN kind.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

idd daar werd ik ook niet goed van
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
06-11-2020 22:34
Waarom heeft Ari het iedere keer over MIJN kind, MIJN baby?

Haar vent zit er naast en is de vader van HUN kind.

Haar vent hoeft zich iig niet meer druk te maken over een gebrek aan moedergevoelens bij een niet-natuurlijke bevalling :blabla:
:cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
:high5:
Alle reacties Link kopieren Quote
☺️
himalaya schreef:
06-11-2020 22:34
Waarom heeft Ari het iedere keer over MIJN kind, MIJN baby?

Haar vent zit er naast en is de vader van HUN kind.
Hij zei ook tegen haar dat het ook zijn kind is.
Het zullen de hormonen wel zijn,die zijn niet eeg zodra je je kind gebaard hebt dat duurd wel iets langer.
Ze heeft gewoon meer tijd nodig om dingen te doen,daar is niks mis mee kost enkel iets meer geduld inplaats van gepush.
niekchic schreef:
06-11-2020 22:38
Haar vent hoeft zich iig niet meer druk te maken over een gebrek aan moedergevoelens bij een niet-natuurlijke bevalling :blabla:
Inderdaad... en die gast snapt echt niks van vrouwen.

Die, hoe heet ze die met die Koreaanse man is, echt wat doet ze daar, wat een enorm zeikwijf zeg!
Ik snap echt dat naar een compleet ander land gaat lastig is maar dat kind loopt alleen maar te zeiken.

Armando en Kenneth, wat een leuk stel zeg! Ik word daar blij van.

Heb ik nog wat te mopperen, ja uiteraard Yasan en Brittanny, als ik daar nog woorden voor zou hebben, heb ik niet want ze maken er allebei een zooitje van (0 begrip voor elkaar, of dat nou domheid is of koppigheid, geen idee...) dus het enige wat ik daarover kan zeggen: zucht.... :facepalm:

Ik hoop overigens dat ik nu niet spoiler, als wel; dat is zeker niet mijn bedoeling dus spreek me er dan gerust op aan dan verwijder ik het.
Phoebemeaculpa schreef:
07-11-2020 06:51
Inderdaad... en die gast snapt echt niks van vrouwen.

Die, hoe heet ze die met die Koreaanse man is, echt wat doet ze daar, wat een enorm zeikwijf zeg!
Ik snap echt dat naar een compleet ander land gaat lastig is maar dat kind loopt alleen maar te zeiken.

Armando en Kenneth, wat een leuk stel zeg! Ik word daar blij van.

Heb ik nog wat te mopperen, ja uiteraard Yasan en Brittanny, als ik daar nog woorden voor zou hebben, heb ik niet want ze maken er allebei een zooitje van (0 begrip voor elkaar, of dat nou domheid is of koppigheid, geen idee...) dus het enige wat ik daarover kan zeggen: zucht.... :facepalm:

Ik hoop overigens dat ik nu niet spoiler, als wel; dat is zeker niet mijn bedoeling dus spreek me er dan gerust op aan dan verwijder ik het.
Kenny vind ik echt verschrikkelijk,alles moet op zijn manier een beetje geduld kan er niet van af neee hup met de storram erin bij de familie van Armando. Verbaast zijn dat ze in Mexico geen Engels spreken,nee lul jij moet je gewoon aanpassen en spaans leren. Vreselijke man ik heb gewoon medelijden met dat kind ,dat Armando voor die jankerd kiest ala maar dat hij zijn kind niet beschermd tegen deze egotripper vind ik toch wel heel sneu.
Alle reacties Link kopieren Quote
nogmaals welkom iedereen :cheer2: :cheer:

Afbeelding

@Niekchic, zei die dat???!!! o_o

Kenny valt mij echt vies tegen... is idd een enorme zeikerd..
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
07-11-2020 21:36
nogmaals welkom iedereen :cheer2: :cheer:

Afbeelding

@Niekchic, zei die dat???!!! o_o

Kenny valt mij echt vies tegen... is idd een enorme zeikerd..
Ola :cheer2:
Vlinder1963 schreef:
07-11-2020 20:33
Kenny vind ik echt verschrikkelijk,alles moet op zijn manier een beetje geduld kan er niet van af neee hup met de storram erin bij de familie van Armando. Verbaast zijn dat ze in Mexico geen Engels spreken,nee lul jij moet je gewoon aanpassen en spaans leren. Vreselijke man ik heb gewoon medelijden met dat kind ,dat Armando voor die jankerd kiest ala maar dat hij zijn kind niet beschermd tegen deze egotripper vind ik toch wel heel sneu.
Dat is idd wel zo, hij lijkt zacht gezegd niet te beschikken over het vermogen om zich aan te passen, dat is vrij dom.
En dat hij geen Spaans probeert te leren, es muy extraño y estupido tambìen, eso es cierto ;) (Y no comprendo, es un idioma muy bien!)
En toch vind ik het een leuk stel, ze stralen uit dat ze blij met elkaar zijn, en Armando komt er nog wel achter dat hij zich aan moet passen. (En als iedereen om je heen Spaans praat ga je daar echt wel een x in mee lijkt mij. Armando kan niet blijven vertalen en als hij werk heeft moet hij wel Spaans praten..)

Dat is overigens ook wat er bij B en Y fout gaat, dat ze niet lijken te snappen dat ze uit twee compleet andere culturen komen en dat ze zich allebei aan moeten passen.
Daarbij zijn de ouders van Yasan behoorlijk conservatief en zo is hij opgegroeid. Je kan toch niet verwachten dat hij dat van de ene op de andere dag even opzij zet.
Brittany heeft zich duidelijk niet ingelezen in Jordanië (niet dat iedereen daar conservatief is maar het is wel een islamitisch land) voor ze daarheen ging en dat is vragen om problemen en ik erger me er behoorlijk aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Britanny een echte zeikerd! Met haar zelf voldane grijns.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dwarrel75 schreef:
08-11-2020 10:22
Ik vind Britanny een echte zeikerd! Met haar zelf voldane grijns.

Haar vader heeft diezelfde (evil) grijns
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Armando merkte al fijntjes op dat Kenny tijd genoeg had om Spaans te leren .
Hij bond later ook wel in over de opvoeding en stelde zelf voor een ijsje te halen met dochtertje .
Maar hij mag zich wel eens flink in Mexico verdiepen .
Dwarrel75 schreef:
08-11-2020 10:22
Ik vind Britanny een echte zeikerd! Met haar zelf voldane grijns.
Ik mag haar ook niet... Ok Yasan doet ook dingen niet handig maar zij heeft geen flauw benul
van de tweestrijd waar hij duidelijk in zit. Of dat egoisme of domheid is laat ik overigens in het midden...
(Alhoewel verwachten van iemand dat ze enkel voor jou maar even van geloof verandert vind ik ook ver gaan, alhoewel je je toch wel enigszinds aan moet passen aan het land om niet de hele tijd uit de toon te vallen en commentaar te krijgen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Brittany is gewoon een arrogant kreng, ze doet het alleen maar voor the fame ze heeft geen respect voor Yazan en zijn cultuur.
ik zou ook niet staan te springen om mij te bekeren en binnen een maand te trouwen... maar ja ik heb zoo niks met geloof en ga ook niks beginnen met zo'n vent als ik al weet wat mij te wachten staat.

@phoebes claro, dat is juist het moment om het leren want je pakt het sneller op je hebt een 6? jarige hoe makkelijk wil je het hebben.. :-? als ik op vakantie ga probeer ik al een paar woordjes van de taal te leren gewoon simpele dingen als : hallo, tot zien blabla all that jazz behalve Engels dat zit zo in mijn geprogrammeerd dus ik schakel zo om

@Yildi idd zijn notabene buren :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap sowieso die stellen niet. Juist als je met iemand uit een andere cultuur een relatie aangaat, bespreek je toch goed hoe/wat? En helemaal als er kinderen bij betrokken zijn of worden.

Ik heb mijn relatie met een Amerikaan ook beëindigd, omdat ik wist dat ik te ‘eigenwijs’ was voor de cultuur en de ‘werk is zo ongeveer het belangrijkste in je leven’ daar. En ex was mede-eigenaar van een bedrijf en kon dus niet hierheen.
Met veel verdriet van beide kanten er een punt achter gezet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu, word nu toch ook wel moe van die Droopy blik van Jeny hoor.
Het is idd nogal arrogant om maar te verwachten dat een heel lang Engels gaat praten ipv 1 persoon Spaans leert.
Overigens komt hij er toch niet onderuit en zal hij na verloop van tijd echt wel wat op gaan pikken hoor, of hij nou wil of niet...
Alle reacties Link kopieren Quote
Rouge__ schreef:
07-11-2020 21:36
nogmaals welkom iedereen :cheer2: :cheer:

Afbeelding

@Niekchic, zei die dat???!!! o_o

Kenny valt mij echt vies tegen... is idd een enorme zeikerd..

Ja. Hij zei zoiets. Had hij van zijn moeder geleerd. Hij zei het niet afgelopen vrijdag maar de week ervoor toen het duidelijk werd dat het kindje middels een keizersnee geboren zou worden (zeg je dat zo?). Hij kraamt een hoop onwaarheden en vrouwonvriendelijke opmerkingen uit met een lach op zijn gezicht en lijkt zich van geen kwaad bewust
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje, wat heeft Deavan met haar lippen gedaan? Lillek. Vorige keer vermoedden we al zoiets, maar wanneer ze nu schakelen tussen de locatiestukjes en het tussendoorgelul, valt het goed op.

Er is daar wel een schip met geld binnen gekomen: mooi appartement, vip-bruiloft, gezichtsverbouwing, ...

En dat allemaal betaald door het doorverkopen van oude, kapotte telefoons? Neh, ik denk dat TLC het salaris gestort heeft.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren Quote
@katatoniaaa

natuurlijk, de amerikanen krijgen het meeste, de ''buitenlanders'' krijgen of niks of de helft ofzo .
zag gister een foto van haar voorbij komen leek wel het zusje van Megan Fox o_o
Relax we're all crazy, it's not a competition

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven