Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee kletstopic

06-11-2020 22:29 2840 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way/Darcey & Stacey kletstopic :


*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven, inclusief de spin-off : Darcey & Stacey *

GEEN SPOILERS OVER DE HUIDGE AFLEVERINGEN S.V.P.

roddels zijn altijdwelkom :popcorn: (achtergrond info mag ook)

90 day fiancee seizoen ?:



90 day fiancé ; The other way S5

Kimberly 30 (Alabamba) & Tejaswi (TJ)33 (India)

Brandan 23 (Oregon) and Mary (Filipijnen)

Kenny 60 (Florida) and Armando 34 (Mexico)

Daniele 42 (NYC) and Yohan 32(Dominican Republic)

Holly 44 Rapuzel (Utah) and Wayne 40(Zuid-Afrika)

Julio 27 (NY) and Kirsten 24 (Nederland)

Sarper (43, Turkey) and Shekinah (41, Los Angeles)

Afbeelding



voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/het-grote-90-days-to-wed- ... ges/456505 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371

90 days UK Topic: entertainment/90-days-to-wed-uk-kletsto ... 0#34099920



Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 04-09-2023 20:49
47.01% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
11-08-2023 21:34
Nu is ook the other way begonnen daar zit een Nederlands meisje in haar fiancé komt naar Nederland ben benieuwd . Ze ziet er uit als een typisch instagram meisje . Iets te perfect allemaal .

Ja, foto’s met flinke filters er over.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke 4 lopen er nu allemaal dan?
Ik kijk trouwens via TLC, niet via Discovery+.
Binnenkort start wel een nieuwe, met oude bekenden zag ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het irritant dat ze vaak herhalingen met commentaar van andere (saaie) koppels combineren en dat nieuw noemen. Ik wil graag de verhalen volgen van de koppels. Ik kijk via TLC.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die José is toch echt een kind en goh dat hij zakte voor de test wat een verrassing.
En dan zit hij gewoon te lachen .
90 days Uk
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
13-08-2023 18:56
Die José is toch echt een kind en goh dat hij zakte voor de test wat een verrassing.
En dan zit hij gewoon te lachen .
90 days Uk
Hoewel ik andere 90d-mensen enger vind, vind ik hen het allerirritantste koppel ooit. Dat nasale I love you chicken geeft me echt moordneigingen. Ze zijn zó dom. En hij lijkt zó lui. Al begreep ik wel dat zijn insta door 2 miljoen mensen gevolgd werd. Dus of hij heeft ooit wel gewerkt. Of hij heeft die volgers gekocht. Maar echt, wat een eikels. Ze begrijpen geen woord van elkaar, lijken ook geen moeite te doen om dat te verbeteren en ik zie echt nul aantrekkingskracht of chemie.

En in de aflevering van gisteren wordt het alleen maar erger. :(
cauvechront wijzigde dit bericht op 14-08-2023 07:28
11.74% gewijzigd
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
parbleumondieu schreef:
13-08-2023 09:58
Ik vind het irritant dat ze vaak herhalingen met commentaar van andere (saaie) koppels combineren en dat nieuw noemen. Ik wil graag de verhalen volgen van de koppels. Ik kijk via TLC.
Pillow talk bedoel je denk ik? Tja, dat staat als een aparte titel in de markt. Ik kijk het soms als ik ziek, zwak en misselijk ben. Soms wel grappig, maar ik weet inderdaad alles al. ;)
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Cauvechront schreef:
14-08-2023 07:23
Pillow talk bedoel je denk ik? Tja, dat staat als een aparte titel in de markt. Ik kijk het soms als ik ziek, zwak en misselijk ben. Soms wel grappig, maar ik weet inderdaad alles al. ;)
Oh ja, dat doe ik ook.
Maar normaal sla ik die over.

UK heb ik niet gevolgd. Is die ook leuk?
Alle reacties Link kopieren Quote
Cauvechront schreef:
14-08-2023 07:23
Pillow talk bedoel je denk ik? Tja, dat staat als een aparte titel in de markt. Ik kijk het soms als ik ziek, zwak en misselijk ben. Soms wel grappig, maar ik weet inderdaad alles al. ;)

Ik vind het soms wel grappig, maar het verbaasde me ook dat iedereen er over giebelde dat die dove man en zijn Filipijnse vriendin intiem waren geweest, maar niemand er wat van zei dat hij niet even de moeite had genomen om te douchen. :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
14-08-2023 11:16
Ik vind het soms wel grappig, maar het verbaasde me ook dat iedereen er over giebelde dat die dove man en zijn Filipijnse vriendin intiem waren geweest, maar niemand er wat van zei dat hij niet even de moeite had genomen om te douchen. :rofl:
Er douchen echt heel veel mensen niet. Dit is best een expliciet seizoen op heeeeel veel fronten ;)
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Toedeledoki schreef:
14-08-2023 11:13
UK heb ik niet gevolgd. Is die ook leuk?
Het eerste seizoen zeker! Het tweede dat nu loopt zit even in een dipje, wat mij betreft, maar begon ook sterk. Hopelijk krabbelen ze weer op. :)
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Toedeledoki schreef:
12-08-2023 20:14
Welke 4 lopen er nu allemaal dan?
Ik kijk trouwens via TLC, niet via Discovery+.
Binnenkort start wel een nieuwe, met oude bekenden zag ik.
- Last resort (met oude bekenden die “aan hun relatie gaan werken” met een therapeut in een resort. Begint vanavond geloof ik (in de VS)
- Before the 90 days
- The other way
- UK.

En zowel before the 90 en the other way hebben volgens mij een pillow talk.
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Cauvechront schreef:
14-08-2023 11:20
Er douchen echt heel veel mensen niet. Dit is best een expliciet seizoen op heeeeel veel fronten ;)

Na 30 uur reizen en wetende dat je in bed duikt met je Grote Liefde en al jaren geen seks meer hebt gehad. Ik kan er met mijn hoofd maar niet bij.. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
14-08-2023 11:31
Na 30 uur reizen en wetende dat je in bed duikt met je Grote Liefde en al jaren geen seks meer hebt gehad. Ik kan er met mijn hoofd maar niet bij.. :P
Ik durf niet te spoileren en weet niet precies waar jullie zijn. Het enige dat ik kan zeggen is… wacht maar. Dit is nog maar het begin ;) (dat mag ik toch wel schrijven?)
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
14-08-2023 11:31
Na 30 uur reizen en wetende dat je in bed duikt met je Grote Liefde en al jaren geen seks meer hebt gehad. Ik kan er met mijn hoofd maar niet bij.. :P
Uhh en onderweg nog even lekker wildplassen en daarna geen handen wassen . Het was ieww ieww ieww .
Al heb ik wel het idee dat Sheila hem echt leuk vind jammer dat er zoals gewoonlijk weer jaloezie op gaat spelen .
Alle reacties Link kopieren Quote
Cauvechront schreef:
14-08-2023 11:26
- Last resort (met oude bekenden die “aan hun relatie gaan werken” met een therapeut in een resort. Begint vanavond geloof ik (in de VS)
- Before the 90 days
- The other way
- UK.

En zowel before the 90 en the other way hebben volgens mij een pillow talk.
Ik zal UK ook eens op gaan nemen dan. Ben benieuwd.

Ik zit in Before the 90 Days en Love in Paradise.
Verder is er op TLC volgens mij niet momenteel.
Last Resort zal over een tijdje wel komen denk ik. Nederland loopt altijd iets achter toch?

Jammer van Angela en Ed, die vind ik echt niet leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cauvechront schreef:
14-08-2023 11:41
Ik durf niet te spoileren en weet niet precies waar jullie zijn. Het enige dat ik kan zeggen is… wacht maar. Dit is nog maar het begin ;) (dat mag ik toch wel schrijven?)

Neeeeee het kan nóg erger?
Retorische vraag hoor :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Cauvechront schreef:
14-08-2023 11:26
- Last resort (met oude bekenden die “aan hun relatie gaan werken” met een therapeut in een resort. Begint vanavond geloof ik (in de VS)
- Before the 90 days
- The other way
- UK.

En zowel before the 90 en the other way hebben volgens mij een pillow talk.
Oh last resort skip ik in plaats daarvan kijk ik love in paradise waar die moeder van Pedro in zit en die vreselijke zus van hem .
Alle reacties Link kopieren Quote
Cauvechront schreef:
14-08-2023 07:22
Hoewel ik andere 90d-mensen enger vind, vind ik hen het allerirritantste koppel ooit. Dat nasale I love you chicken geeft me echt moordneigingen. Ze zijn zó dom. En hij lijkt zó lui. Al begreep ik wel dat zijn insta door 2 miljoen mensen gevolgd werd. Dus of hij heeft ooit wel gewerkt. Of hij heeft die volgers gekocht. Maar echt, wat een eikels. Ze begrijpen geen woord van elkaar, lijken ook geen moeite te doen om dat te verbeteren en ik zie echt nul aantrekkingskracht of chemie.

En in de aflevering van gisteren wordt het alleen maar erger. :(
De enige normale in die familie is haar zoon. En wat een verrassing inderdaad, dat hij gezakt was voor zijn Engelse test.
Zou me niets verbazen als hij volkomen uit beeld is voordat die baby geboren is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Katie en Alejandro vind ik wel superleuk trouwens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waar moet ik beginnen haha!

De dove man die niet ging douchen vond ik ook echt heel smerig! Het lesbische koppel…wat is die Statler aanwezig, jeetje! Ik vind haar ook een beetje raar trouwens.
En dan de weduwe, ik kan niet begrijpen waarom ze al een nieuwe relatie aan is gegaan. Uit alles blijkt dat ze nog midden in de rouw zit. Wat doet ze zichzelf aan?!
Dan hebben we ook nog Meisha, ik vraag me af hoe religieus zij daadwerkelijk. Ik weet het niet, maar vind alles aan haar nep.

Ik zie dat in 90 days the other way Kenny weer terug is! Ben benieuwd hoe dat verhaal verder loopt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom zegt die Nicola in elke zin de naam van Meisha. Zo vreselijk irritant.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
14-08-2023 15:17
Oh last resort skip ik in plaats daarvan kijk ik love in paradise waar die moeder van Pedro in zit en die vreselijke zus van hem .
De eerste aflevering was verrassend leuk. Ondanks Ed en Angela.
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
16-07-2023 06:31
En de dove man met die vrouw uit de Filippijnen die in een hut woont. Dat kan toch ook maar 1 reden zijn waarom ze een relatie wil. En ze kunnen niet communiceren, anders dan een paar woordjes gebarentaal doe ze heeft geleerd?
Ik geloof dat ze hem echt leuk vind. En dat het fijn is dat hij wat financieel ondersteunt, maar het ging om kleine bedragen. Vrijwel iedereen is rijker dan zij. Als ze echt golddigger was, had ze iemand anders uit kunnen zoeken.
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Christian en Chloe zitten ook in het seizoen dat nu op TLC staat toch? Wat vinden jullie van hen?
Everything is fluid
Alle reacties Link kopieren Quote
Cauvechront schreef:
19-08-2023 14:58
Ik geloof dat ze hem echt leuk vind. En dat het fijn is dat hij wat financieel ondersteunt, maar het ging om kleine bedragen. Vrijwel iedereen is rijker dan zij. Als ze echt golddigger was, had ze iemand anders uit kunnen zoeken.
Dat denk ik ook.
Ik vind ze wel schattig. En ik hoop dat ze snel gebarentaal kan leren.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven