Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee kletstopic

06-11-2020 22:29 2840 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way/Darcey & Stacey kletstopic :


*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven, inclusief de spin-off : Darcey & Stacey *

GEEN SPOILERS OVER DE HUIDGE AFLEVERINGEN S.V.P.

roddels zijn altijdwelkom :popcorn: (achtergrond info mag ook)

90 day fiancee seizoen ?:



90 day fiancé ; The other way S5

Kimberly 30 (Alabamba) & Tejaswi (TJ)33 (India)

Brandan 23 (Oregon) and Mary (Filipijnen)

Kenny 60 (Florida) and Armando 34 (Mexico)

Daniele 42 (NYC) and Yohan 32(Dominican Republic)

Holly 44 Rapuzel (Utah) and Wayne 40(Zuid-Afrika)

Julio 27 (NY) and Kirsten 24 (Nederland)

Sarper (43, Turkey) and Shekinah (41, Los Angeles)

Afbeelding



voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/het-grote-90-days-to-wed- ... ges/456505 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371

90 days UK Topic: entertainment/90-days-to-wed-uk-kletsto ... 0#34099920



Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 04-09-2023 20:49
47.01% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je op YouTube zoekt op Kyle & Dr Phil zie je dat dit niet de eerste keer is dat hij op tv is. Hij is echt volkomen gestoord. Dat Duitse meisje Anni vind ik wel leuk, maar waarom ze hier in mee gaat? 15 minutes of fame?

Ik kijk alle 90-days nog wel, maar ik vind het lang niet zo leuk meer als voorheen. Ze lijken alleen nog maar de meest extreme types te casten. En andere stellen worden weer seizoenen lang uitgemolken. Angela & Michael, Liz & Ed, Loren & Alex, daaaag, dan ga ik even plassen of zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
90 day fiance UK is ook alweer een paar weken bezig maar zie het nog niet op Discovery Plus, hopelijk is het niet verhuisd naar HBO max, dat zou ik gemeen vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Graze schreef:
28-06-2024 17:55
90 day fiance UK is ook alweer een paar weken bezig maar zie het nog niet op Discovery Plus, hopelijk is het niet verhuisd naar HBO max, dat zou ik gemeen vinden.
Ik heb gemaild maar ze wisten nog niet wanneer het beschikbaar kwam , ze zouden me mailen . Maar eerst zien dan geloven dat ze mailen .
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
16-06-2024 23:04
En hoe bizar moet het voor die kinderen zijn dat ze (op dit moment) 71 halfbroertjes/zusjes hebben? Ik neem aan dat die vrouwen ook wel zullen weten dat zij niet de enige zijn die hij bevrucht. Maar dat vinden ze geen probleem? Zouden ze na zijn donatie nog iets van contact hebben (ter wille van de kinderen, zodat die ook weten wie hun vader is?). En die vrouw op Malta, die lijkt me niet oerdom.

En ik vind het ook een griezel, hij heeft een beetje Paul (van een paar jaar geleden) trekjes. Zou het niet met hem kunnen, maar misschien zijn sommige vrouwen radeloos.

of het is weer voor 90% in scène gezet
Wie wil er een kind van die engnek ik snap dat echt niet .
Maar dit stel spoel ik al door trek hem echt niet .
En uiteraard zoveel gescript .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
28-06-2024 19:26
Ik heb gemaild maar ze wisten nog niet wanneer het beschikbaar kwam , ze zouden me mailen . Maar eerst zien dan geloven dat ze mailen .
Vreemd want je zou verwachten dat we het eerder zouden kunnen zien dan Amerika. Dat was bij de andere seizoenen wel zo dacht ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
90 day fiance, the other way….start een nieuwe serie 20 juli.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat is dat ene kind toch vervelend die Madelin. Die verveelde en verwende blik op haar gezicht brrr.
Die spermadonor spoel ik snel door
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
12-07-2024 20:50
Oh wat is dat ene kind toch vervelend die Madelin. Die verveelde en verwende blik op haar gezicht brrr.
Die spermadonor spoel ik snel door

Door het riool? :P
Ik heb het niet gekeken, keek het Perfecte Plaatje.
90 days kan me ook steeds minder boeien. Het lijkt wel steeds extremer te moeten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Het blijft toch mijn guilty pleasure.

Maar hoe die Tell Alls worden uitgemolken.... niet leuk meer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, en ik vind het irritant hoe de afleveringen/couples door elkaar worden gegooid. Soms kijk ik alleen de pillow talk en dan zie je de korte, belangrijkste stukjes. Klaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet nog niet of ik de Tell All ga kijken van HEA... 5 afleveringen.. kom op zeg!
Before the 90 days is ook weer begonnen, zitten ook weer aparte figuren tussen. Ik hoop dat ze het snel toevoegen aan Discovery+
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
06-09-2024 21:30
Ja, en ik vind het irritant hoe de afleveringen/couples door elkaar worden gegooid. Soms kijk ik alleen de pillow talk en dan zie je de korte, belangrijkste stukjes. Klaar.
Haha dat doe ik ook vaak. Is nog veel leuker ook met het commentaar van de “oude” stellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, dat snap ik wel. Dan heb je het belangrijkste en leukste ook wel gezien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt die Angela is knettergek. Ik wil mijn visum terug en weer schreeuwen. Vreselijk mens!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
13-09-2024 21:20
Echt die Angela is knettergek. Ik wil mijn visum terug en weer schreeuwen. Vreselijk mens!

Ik heb het geluid vrijwel uitgezet. Wat een enorm asociaal schreeuwwijf. Om niks. Die kan echt niet op normale toon praten. Het zal je zus of buurvrouw maar zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven