Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic

24-01-2020 22:08 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :

*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*

GEEN SPOILERS S.V.P.

90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30

Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)

The other way S2 : vrijdagavond om 20.30

Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)

before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)

voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Darcey gaat voor een wondermasker? Daar mag inderdaad wel een wonder aan te pas komen om van die duckface een normaal gezicht te maken. Wat heeft die zichzelf met alle ingrepen toch mismaakt
Yildizlar schreef:
22-05-2020 22:18
Hoe dan is ze op haar vierde gaan daten of zo ??
Boterhammetjes uitwisselen op de peuterschool. Zo vond ik mijn eerste vriendje ook :heart:

en mijn tweede en mijn derde
:couple:
Whomi schreef:
22-05-2020 22:26
En ook met een tasje van Victoria’s Secret....engerd!

... die hij op een gegeven moment niet meer in zijn handen had.. :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
23-05-2020 08:06
... die hij op een gegeven moment niet meer in zijn handen had.. :sarcastic:
Volgens mij zette hij hem op de grond. Ben wel benieuwd naar volgende week! Zou ze dan toch echt komen??
Ik denk niet dat ze echt komt.

Overigens: die gesprekken die David met haar voert al die jaren, gaan dan waarschijnlijk altijd via zo’n betaalde site of zo? Dat hij voor die gesprekken moet betalen? Of stuurt hij haar veel cadeaus/geld?
Miss-Pippilotta schreef:
23-05-2020 08:58

Overigens: die gesprekken die David met haar voert al die jaren, gaan dan waarschijnlijk altijd via zo’n betaalde site of zo? Dat hij voor die gesprekken moet betalen? Of stuurt hij haar veel cadeaus/geld?
Volgens mij is het een betaalde datingsite idd. Hij zal vast ook wel cadeaus of geld sturen, maar weet niet zeker of hij dat heeft verteld.
Miss-Pippilotta schreef:
23-05-2020 08:58

Hij heeft verteld dat hij jarenlang via die site 'contact' met 'Lana' had, maar dat is volgens mij alleen maar typen, zonder beeld, dus dat contact kan door diverse mensen gaande gehouden zijn. Persoonlijk contact, al was het maar via de telefoon, heeft hij nooit gehad. Al die contacten worden per minuut afgerekend dus dat loopt gauw in de papieren.
In elk seizoen zitten wel rare figuren maar in dit seizoen alleen maar gekkies volgens mij. Haast te erg om nog te geloven dat het waar is.
Jorge en Anfisa :-o . En dan die Daniëlle en Mohammed .
Hoe dom is die Daniëlle en maar zeiken erover tegen de kinderen. Lekker gevoel zullen die hebben.
@ Dammetje en Beterlaat: dank voor de uitleg. Dan ben je toch wel extréém naïef. En dit 7 jaar lang of zo.
Ik heb al veel gezien in 90 days, maar dit slaat wel alles qua naïviteit.
David heeft zelfs al eens het bedrag genoemd wat hij aan haar heeft uitgegeven, dat was véél, maar ik weet niet meer hoeveel.
Doorenvogels55 schreef:
23-05-2020 14:37
Jorge en Anfisa :-o . En dan die Daniëlle en Mohammed .
O_O
Deze mensen kan ik echt niet meer zien. Net als Sjantelllll en Pedro.
En Nicole.
Ik kan er gewoon niet meer tegen bij die mensen.. :twisted:
Beter.Laat schreef:
23-05-2020 16:40
David heeft zelfs al eens het bedrag genoemd wat hij aan haar heeft uitgegeven, dat was véél, maar ik weet niet meer hoeveel.
Ik meende dat hij zei 100000 dollar ofzoiets
betoverend schreef:
23-05-2020 17:01
O_O
Wat voor website is dat?! ;) :mrgreen:
betoverend schreef:
23-05-2020 17:01
Klopt inderdaad hij betaalde altijd om te bellen zij wilde alleen via die site praten .
Die David is zo dom. Een hoop geld kwijt zijn en je al 7 jaar laten belazeren. Ik moest ook zo lachen voordat hij naar het plein ging. Hij stond voor de spiegel met een overhemd die te strak zat en waar de knopen er bijna vanaf springen en een lange leren homojas en hij zei over zichzelf dat hij er goed uit zag met ook nog een kapsel die een knipbeurt mag hebben.
Die jas zag er inderdaad ook ècht niet uit.
Ik reageer op de marathon uitzendingen van vanmiddag. :lol:
Die David🙈ongelofelijke blinde vink. Dat een mens zo dom kan zijn zeg, blijf mij verbazen!!!
Doorenvogels55 schreef:
23-05-2020 18:01
Ik reageer op de marathon uitzendingen van vanmiddag. :lol:
Wat was dat dan?
vrijenblij20220 schreef:
23-05-2020 18:51
Wat was dat dan?
Van 12.00 tot 16.10. Maar volgens mij oud spul want die Mohammed is al een tijd geleden. Het leven na 90 dagen. Ik weet niet of het een herhaling was.
Doorenvogels55 schreef:
23-05-2020 18:55
Van 12.00 tot 16.10. Maar volgens mij oud spul want die Mohammed is al een tijd geleden. Het leven na 90 dagen. Ik weet niet of het een herhaling was.
Oke , dank je wel.
Miss-Pippilotta schreef:
23-05-2020 17:20
O_O
Wat voor website is dat?! ;) :mrgreen:
een datingwebsite met voornamelijk dames uit het oostblok. eigenlijk is het een soort van online prostitutie had er laatst een korte docu over gezien op YT
Doorenvogels55 schreef:
23-05-2020 18:55
in het weekend heeft TLC altijd marathons, afgelopen weekend was pillow talk en ja het is een herhaling ;)
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijenblij20220 schreef:
23-05-2020 17:44
Die David is zo dom. Een hoop geld kwijt zijn en je al 7 jaar laten belazeren. Ik moest ook zo lachen voordat hij naar het plein ging. Hij stond voor de spiegel met een overhemd die te strak zat en waar de knopen er bijna vanaf springen en een lange leren homojas en hij zei over zichzelf dat hij er goed uit zag met ook nog een kapsel die een knipbeurt mag hebben.
Een kapsel? Een toupet zul je bedoelen ;-)!
En dan ook nog eentje uit 1985 :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven