Entertainment alle pijlers

Het grote kardashian topic

08-11-2015 11:06 181 berichten
Alles over de kardashians kan hier geplaats worden, van fotos tot meningen leef je uit!
Alle reacties Link kopieren
Zit Cait nog in haar 'pubertijdsfase'? Een beetje bedekking op haar leeftijd kan geen kwaad
quote:foeksia72 schreef op 12 november 2015 @ 18:12:

Zit Cait nog in haar 'pubertijdsfase'? Een beetje bedekking op haar leeftijd kan geen kwaadAch dat mens heeft letterlijk tientallen jaren gewacht om vrouw te worden. Laat haar
Manlief ziet dit topic voorbij komen en vraagt zich af of de gehele familie niet in een vliegtuig kan stappen en vervolgens ergens neer kunnen storten. Hij vindt ze op z'n zachtst gezegd niet leuk.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 12 november 2015 @ 19:50:

Manlief ziet dit topic voorbij komen en vraagt zich af of de gehele familie niet in een vliegtuig kan stappen en vervolgens ergens neer kunnen storten. Hij vindt ze op z'n zachtst gezegd niet leuk.Mijn man weet niet wie ze zijn. Dat maakt mijn leven weer makkelijker.
quote:matroesjka_ schreef op 12 november 2015 @ 17:59:

Maar die zwangerschapsgardarobe van Kim Jaaaaa fantastisch! Nooit eerder zoveel wansmaak gezien
Stressed is just desserts spelled backwards
En dat terwijl er zooo veel leuke kleding voor zwangeren is. Helemaal in haar budget lijkt me. Dat deed Kourtney toch een stuk beter (zij is sowieso by far my favorite kardashian)
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 12 november 2015 @ 19:50:

Manlief ziet dit topic voorbij komen en vraagt zich af of de gehele familie niet in een vliegtuig kan stappen en vervolgens ergens neer kunnen storten. Hij vindt ze op z'n zachtst gezegd niet leuk. met hem kan ik praten hahaha
In de tijd van de nachtvoedingen heb ik alle seizoenen gezien. De basis was gelegd, inmiddels kijk ik niet meer, maar lees ik nog wel alles over ze. Ik ben fan van Khloë. En ik heb stiekem ook een crush op Scott. Niet verder vertellen!
Scott heeft zoveel humor.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Iemand een mooi plaatje van Scott
Voor calvijn:

Die tweede foto 😍😍😍😍😍

Thnx!
En omdat ik scott en kourtney gewoon hilarisch vind:

Weet iemand trouwens of seizoen 11 al ergens te zien is? Ik had begrepen dat het al begonnen is maar kan het niet vinden op de piraten. En ook niet op youtube.
quote:matroesjka_ schreef op 12 november 2015 @ 21:08:

Weet iemand trouwens of seizoen 11 al ergens te zien is? Ik had begrepen dat het al begonnen is maar kan het niet vinden op de piraten. En ook niet op youtube.Watchonline
Die hoge halslijn staat een zwangere kim voor geen meter.

Lord jesus christ queen of the thots
quote:matroesjka_ schreef op 12 november 2015 @ 21:34:

Die hoge halslijn staat een zwangere kim voor geen meter.Staat helemaal niet bij korte mensen. Zou ze vergeten dat ze kort is?
Een paar (naar mijn mening) wel geslaagde outfits:

En een mooie buikfoto:

Wat minder geslaagd:

Ze blaast gewoon een beetje op als ze zwanger is. Kan zij niks aan doen, maar die rare outfits maken het er niet beter op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven