Entertainment alle pijlers

Het grote kardashian topic

08-11-2015 11:06 181 berichten
Alles over de kardashians kan hier geplaats worden, van fotos tot meningen leef je uit!
Alle reacties Link kopieren
Dat achterwerk-opspuiten vind ik zo bizar....

Voor mij wel handig maar ik heb het nooit gezien als mooi zo'n bilpartij.
quote:foeksia72 schreef op 13 november 2015 @ 20:16:

Dat achterwerk-opspuiten vind ik zo bizar....

Voor mij wel handig maar ik heb het nooit gezien als mooi zo'n bilpartij.Ik heb het niet nodig
Kim heeft echt een hele lelijke reet.
quote:OldWood schreef op 13 november 2015 @ 12:16:

Kendall is inderdaad de mooiste van de familie.

Eens. Maar een echt topmodel zie ik er nu ook weer niet in, denk dat ook zij vooral haar naam mee heeft.

Kourtney vind ik ook wel mooi trouwens, maar zij is vaak zo chagrijnig.
Stressed is just desserts spelled backwards
misschien vind ze het iritant dat ze met het cirus moet meedoen
quote:Maleficent schreef op 14 november 2015 @ 19:48:

[...]

Eens. Maar een echt topmodel zie ik er nu ook weer niet in, denk dat ook zij vooral haar naam mee heeft.

Kourtney vind ik ook wel mooi trouwens, maar zij is vaak zo chagrijnig.

Ik zie dat wel in haar

Khloe en Kim vind ik ook erg mooi

En Scott natuurlijk of had ik dat al gezegd?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Tvp
Wat is tvp?
Cait ziet er wel slecht uit op de foto zeg..

en moeder Kriss gaat trouwen met haar boytoy
quote:nijntje021 schreef op 20 november 2015 @ 21:38:

Cait ziet er wel slecht uit op de foto zeg..

en moeder Kriss gaat trouwen met haar boytoyJa ik zag het wat die famillie ook doet voor aandacht he
In Amerika is het gewoon big business als je beroemd bent. En daarvoor hoef je niet iets speciaals te doen, alleen maar vaak, veel en als het kan opzienbarend in het nieuws te zijn. Paris Hilton is ook zo'n beroemdheid, niet omdat ze waanzinnig zingt of acteert, maar omdat ze veel en vaak in het nieuw is. Of was eigenlijk, want men is volgens mij op haar uitgekeken. De Kardashians zijn een fabriek waar veel geld wordt omgezet. Eens zal ook die fabriek ter ziele gaan, maar dan zal er vast en zeker een nieuwe worden geopend om het stokje over te nemen. Dat je jezelf zo erg hoereert in de media dat vind ik zelf wel bedenkelijk, maar als zij er geen problemen mee hebben en dit voor het geld over hebben, van mij mogen ze hoor. Ik vind het vaak gênant hoe ze in het nieuws komen, en dan met name Kim.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Waar ik mij vooral aan ergerde is de manier waarop Kris Bruce behandelde. Zo had hij geen toegang tot zijn eigen geld en was de galerij één grote hall of fame, maar er hing geen foto van hem aan de muur. En de schuur, zijn eigen plek om te hobby'en werd ook te pas en te onpas van hem ingenomen. Ze is zo egocentrisch en zelfingenomen, dat ze het zelfs niet eens door dat hij twee dagen naar Khloe was. Alle kinderen waren het er overigens ook mee eens dat Kris hierin doorsloeg en hem onderdrukte.

Khloe was altijd mijn favoriet, maar niet meer sinds ze nu opgespoten en geblondeerd rond paradeert. Ze is net van plastic, heel zonde.
Ooh wat verschrikkelijk die foto's van die opgeblazen reet van Kim! en dan die kleding die ze draagt sinds ze met Kanye is, echt gruwelijk lelijk.
quote:edamame schreef op 23 november 2015 @ 10:47:

En de schuur, zijn eigen plek om te hobby'en werd ook te pas en te onpas van hem ingenomen. Ze is zo egocentrisch en zelfingenomen, dat ze het zelfs niet eens door dat hij twee dagen naar Khloe was. Alle kinderen waren het er overigens ook mee eens dat Kris hierin doorsloeg en hem onderdrukte.

O ja, dat is ook waar. Bruce wilde op een gegeven moment toch een stukje van de tuin voor zichzelf zodat hij daar dan kon golven?

Brody en Brandon zeiden dat hij dat gewoon moest doen. Zij helemaal uit haar stekker tegen die 3. Het was gewoon sneu voor Bruce. Alsof hij niks was in dat huishouden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Khloe vind ik ook erg jammer ja.

Ze zag er altijd mooi uit, en al helemaal in vergelijking met Kim.

Al ziet kourtney er ook niet opgespoten uit en waren zij samen toch wel de knappere in de familie.
quote:Maleficent schreef op 23 november 2015 @ 15:34:

[...]

O ja, dat is ook waar. Bruce wilde op een gegeven moment toch een stukje van de tuin voor zichzelf zodat hij daar dan kon golven?

Brody en Brandon zeiden dat hij dat gewoon moest doen. Zij helemaal uit haar stekker tegen die 3. Het was gewoon sneu voor Bruce. Alsof hij niks was in dat huishouden.

Bruce zat vreselijk onder de plak en Kris de baas, in alles.

Ik vraag mij echt af wat die twee ooit in elkaar gezien hebben.
quote:Maleficent schreef op 23 november 2015 @ 15:34:

[...]

Brody en Brandon zeiden dat hij dat gewoon moest doen. Zij helemaal uit haar stekker tegen die 3. Het was gewoon sneu voor Bruce. Alsof hij niks was in dat huishouden.Precies, terwijl zij altijd alles zonder overleg bepaald was dat volgens haar ineens een "family decision".
Vind die Kris sowieso een raar wijf, hoe ze haar dochters manipuleert en dirigeert . Ooit zei ze in een intervieuw als ik had geweten dat KUWTK zo een succes zou worden had ik meer kinderen gemaakt
quote:nijntje021 schreef op 24 november 2015 @ 17:51:

Vind die Kris sowieso een raar wijf, hoe ze haar dochters manipuleert en dirigeert . Ooit zei ze in een intervieuw als ik had geweten dat KUWTK zo een succes zou worden had ik meer kinderen gemaakt Niet! Wat erg!
Het is meer een 'contouring* en grote konten topic'

*= de gruwelijke nep make-up van die aandachtszieke mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven