Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
The Last Kingdom heb ik vorig jaar gekeken. Scoort terecht hoog, vind ik.



The Living and the Dead vond ik als serie wel mooi om te kijken.

Het is me alleen niet duidelijk of er nog een tweede seizoen van komt.

http://www.imdb.com/title/tt4928166/?ref_=nv_sr_1



Thirteen (TV mini-serie 2016) vond ik spannend als verhaal.

http://www.imdb.com/title/tt5159916/?ref_=fn_al_tt_3



Sherlock heb ik een aflevering gekeken. Seizoen 3, afl. zoveel. De eerdere seizoenen niet gekeken.

Ik vraag me af of het losse afleveringen zijn. Zit er een opbouw in die seizoenen. Is er een rode draad die veel toevoegt aan het geheel? Ik heb de aflevering niet af gekeken.

Game of Thrones ook gevolgd tot het vijfde seizoen (wel aflevering 1) en die vond ik goed.

Wel heftig en er gebeurt heel veel. Die geeft veel informatie. Bij het kijken is de volgorde van kijken belangrijk. Hoe is dat bij Sherlock?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarcastaballcoach schreef op 22 januari 2017 @ 18:44:

[...]



Ik vond er niet veel aan en heb de serie niet uitgekeken. (misschien als er eens echt niets meer te zien valt)

Travelers al gezien? Vond ik erg leuk om te binge-watchen.Travelers trok me eigenlijk niet, maar ik hoor alleen maar positieve geluiden, misschien toch maar op m'n lijstje zetten
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy21 schreef op 22 januari 2017 @ 17:43:

[...]



Ik ben weer Vikings aan het kijken! Kon me niet langer inhouden. Ik heb nu drie afleveringen gezien, tot en met 13 dus.

Toen Asloug (begin dit seizoen?) aan die ziener vroeg of er een vrouw koningin zou worden en hij ja zei, hoopte ik al dat hij het niet over Alaug had, zij is immers 'maar' de vrouw van de koning, maar dat Lagertha koningin zou worden. Ik hoop heel erg dat het haar gaat lukken. Ivar is nog steeds een engerd. Ik snap nog niet zo goed wat hij kan betekenen voor Ragnar, zeker niet nu ze in Engeland zijn met z'n tweeën. En stiekem vind ik het nog steeds stom dat Ragnar er zo vertieft uit ziet, ik vond hem zo leuk en sexy . Maar goed, dan is er tenminste één karakter die in de afgelopen 15 of 20 jaar nog een beetje ouder geworden is. Nouja, niet echt iets nieuws dus, sinds vorige keer

Ik kijk ook weer! Ik heb nu tot en met s04e15 gekeken.



Eindelijk Aslaug dood. Daar zat ik al op te wachten sinds ze met haar stomme gezicht in Kattegat verscheen. Ik vond haar echt geen leuk personage. Top dat Lagertha nu weer in Kattegat aan de leiding is. Toen met die ziener dacht ik ook al dat dat zou gebeuren. Ik vrees alleen dat ze niet zo heel lang zal blijven, want Ivar is natuurlijk keihard op wraak uit. Wat een supercreep is dat toch. Echt doodeng.



En nu dan, ook Ragnar dood... Ik was helaas gespoilerd dus ik wist het al voor die verhaallijn goed en wel duidelijker werd. Uiteindelijk moest het hier natuurlijk wel op uitdraaien maar ik vind het toch jammer! Af en toe had ik echt de schurft aan Ragnar, maar hij was wel echt een heel interessant personage en de rol was/is Travis Fimmel op het lijf geschreven. Ik vond hem heel erg goed.



Over de looks van de Vikings gesproken. Sinds Rollo's fransozen-make-over vind ik hem echt NIET meer leuk gewoon.

Alle reacties Link kopieren
Gisteren hebben we de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen van Homeland gezien.

Ben niet zo enthousiast als vorig seizoen, dat pakte me meteen.
Alle reacties Link kopieren
We gaan nu de serie Als de dijken breken kijken. Die hebben we gemist vanwege onze vakantie toen. Zijn maar 6 afleveringen dus zijn we zo doorheen.

En ik zag dat Outsiders ook weer begonnen is, leuk!
Ik ben Victoria aan het volgen. Een koningin die 9 kinderen heeft gekregen. Die wilde ik wel zien.



Als de dijken breken heb ik ook gezien.
Alle reacties Link kopieren
Victoria is prachtig!

Maar ik hou wel van kostuum series en films.
Alle reacties Link kopieren
ooh Victoria moet ik ook nog aan beginnen,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gister outsiders s1 uitgekeken en meteen doorgegaan met s2.Fijne serie hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren ook met The Mick begonnen, nieuwe comedy serie. De eerste aflevering vond ik wel grappig.
Alle reacties Link kopieren
Good wife:



wateen aanstellerige zeur is Grace toch af en toe,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Over welk seizoen gaat het van The good wife? Wij zitten nu begin seizoen 3 pas dus ik weet niet of ik kan kijken wat er staat.
Alle reacties Link kopieren
Seizoen 4 kijk maar niet Dolfje.



komt er snel genoeg achter
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ok dan wacht ik af
Alle reacties Link kopieren
Relax we're all crazy, it's not a competition
Poldark is ook een kostuumdrama. Stukje van gezien, maar niet gevolgd
Alle reacties Link kopieren
Poldark is leuk, al iriteer ik me dood aan de andere Poldarks



my god Cary stop it, gezeik, weet niet waar ik hem iritanter vond nu of bij de andere kant, why Alicia, OMGOMG



ben even klaar met de goodwife
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Santa Clarita diet. Veel van verwacht maar ik vond het slecht.



Switched at birth is ook weer begonnen zag ik.



Klaar met The affair.



Nu kijken we : homeland, Outsiders. Denk dat we binnenkort the missing het nieuwe seizoen gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Met The missing seizoen 2 bezig nu, we moeten even wennen aan het heen en weer in de tijd gaan.
Return to Halifax begint weer met seizoen 1, aflevering 1 dinsdag 7 febr. om 21:00 op BBC First

Is een leuke serie met een waargebeurde romance. Daarom heen zit heel veel om het leuker te maken. Van kinderen en kleinkinderen en allerlei andere romances. Twee verliefde pubers raken het contact kwijt, maar vinden elkaar weer na 60 jaar via facebook.

Met een top-acteur in de mannelijke hoofdrol.

Ik geloof alleen niet dat er meer dan 2 seizoenen worden uitgezonden.
quote:dolfje schreef op 04 februari 2017 @ 15:55:

Santa Clarita diet. Veel van verwacht maar ik vond het slecht.



Switched at birth is ook weer begonnen zag ik.



Klaar met The affair.



Nu kijken we : homeland, Outsiders. Denk dat we binnenkort the missing het nieuwe seizoen gaan kijken.Is The Affair alweer afgelopen dan??
Alle reacties Link kopieren
Vikings seizoen 4 afgekeken:

Ivar.
Ik zie dat Indian Summers met een tweede seizoen is begonnen op BBC First. Ik heb wel seizoen 1 gekeken. Seizoen is nog wel te zien via > on demand < of zo. Is even kijken en proberen.

Bij Zwarte tulp ben ik afgehaakt. Vergeten te kijken. Is wel aardig, maar is gewoon niet genoeg tijd. De afleveringen zijn net even te lang voor mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 05 februari 2017 @ 00:07:

[...]





Is The Affair alweer afgelopen dan??Ja seizoen 3 is net klaar.
Alle reacties Link kopieren
laatste aflevering van The Crown
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven