Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
quote:dolfje schreef op 05 februari 2017 @ 13:49:

[...]



Ja seizoen 3 is net klaar.O ik wilde morgen gewoon de volgende aflevering kijken
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is vervelend dan.



The missing 2 is ook weer heel spannend, zijn nu aan de laatste aflevering toe.
Alle reacties Link kopieren
iemand die verder is dan seizoen 1 Poldark?? komt het nog goed tussen Ross & Demelza vond ze zoo leuk samen, ben wel blij dat die tramp dood is
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:dolfje schreef op 05 februari 2017 @ 23:17:

Oh dat is vervelend dan.



Ja, nu moet ik de laatste aflevering weer even terughalen om te zien hoe het seizoen eindigde..
quote:Rouge__ schreef op 06 februari 2017 @ 17:04:

iemand die verder is dan seizoen 1 Poldark?? komt het nog goed tussen Ross & Demelza vond ze zoo leuk samen, ben wel blij dat die tramp dood is Heb twee afleveringen van seizoen 2 erop zitten geloof ik. Wordt bij mij ondergesneeuwd door andere series.
Voor de Marvel fans, vanavond om 22.00 uur de eerste aflevering van Legion op Fox:



Legion



Ben ik heel benieuwd naar!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag de finale aflevering van Bates Motel seizoen 4 gezien. Ik ben serieus nog steeds in shock.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
quote:DeJongenArmand schreef op 22 januari 2017 @ 22:21:

Ik heb net het einde van Six Feet Under seizoen 5 gekeken en zit al uren in een soort gedachtenvacuum. Wat is dat toch een geweldige show. Sterker, het is de meest emotioneel geïnvesteerde serie die ik ooit heb gezien. Hele fijne therapie bijna. Ik kan het niet genoeg aanbevelen.Zo eens! Echt mijn lievelingsserie ooit.
quote:Miskotto schreef op 09 februari 2017 @ 19:20:

Ik heb vandaag de finale aflevering van Bates Motel seizoen 4 gezien. Ik ben serieus nog steeds in shock.Hij was goed hè
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 februari 2017 @ 18:49:

Voor de Marvel fans, vanavond om 22.00 uur de eerste aflevering van Legion op Fox:



Legion



Ben ik heel benieuwd naar!Oeh, thanks voor de reminder.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 09 februari 2017 @ 18:49:

Voor de Marvel fans, vanavond om 22.00 uur de eerste aflevering van Legion op Fox:



Legion



Ben ik heel benieuwd naar!Goede pilot. Ik ben helemaal niet zo van de superhelden series. Maar deze pilot vond ik wel heel erg veelbelovend.
Alle reacties Link kopieren
Superhelden kunnen mij niet meer boeien, vroeger vond ik dat nog leuk maar ben er klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Morgen weer the walking dead!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet de aflevering van Legion nog bekijken, maar ik ben sowieso dol op superhelden. Ik ben erg benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 12 februari 2017 @ 11:34:

Morgen weer the walking dead!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu de eerste aflevering van Riverdale maar weet niet of het iets voor mij is. Pretty little liars was ik eigenlijk ook snel klaar mee en dit lijkt me net zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Luke Perry waar blijft de tijd...
quote:dolfje schreef op 12 februari 2017 @ 11:34:

Morgen weer the walking dead!
quote:dolfje schreef op 13 februari 2017 @ 12:05:

Luke Perry waar blijft de tijd...



Ja hij is echt stuk ouder geworden! Stem is nog gelijk.



Ik weet dat ie veeeel te jong is maar Archie vind ik wel een aangename verschijning
Alle reacties Link kopieren
Het hangt wel van clichés aan elkaar. Op zich wel vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Norwegianwood schreef op 09 februari 2017 @ 19:29:

[...]





Zo eens! Echt mijn lievelingsserie ooit.

Hmmm... misschien toch eens gaan kijken.)



Mijn all time favorite (voor nu) blijft Boardwalk Empire.

Bates Motel ook niet gezien, maar alleen vanwege het feit dat iemand in shock is van de laatste aflevering geeft mij sterk het gevoel dat ik die serie ook maar eens moet kijken.

Maar wanneer....????
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er ook nog iemand naar Face Off?

Ik kijk daar zo graag naar, wat een prachtige figuren maken ze vaak. Onvoorstelbaar wat zij in een paar dagen kunnen maken, soms ook met zoveel humor.)
If accidentally read, induce vomiting.
Alle reacties Link kopieren
Bates motel hebben we nog steeds niet afgemaakt, ik vond het zo langdradig worden.

We zitten nu volop in the good wife, begin seizoen 4 nu. Ik vind het wel beter worden. Het tweede seizoen was een beetje saai.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg Face Off niet, maar ik heb het een paar keer gekeken als ik er toevallig bij terecht kwam. Best leuk om te kijken. Ze maken echt toffe dingen! Wat een creativiteit.
quote:Miskotto schreef op 09 februari 2017 @ 19:20:

Ik heb vandaag de finale aflevering van Bates Motel seizoen 4 gezien. Ik ben serieus nog steeds in shock.O dan moet ik misschien toch maar doorkijken, ik had er even genoeg van in seizoen 3 geloof ik. Het is zoveel van hetzelfde wat steeds gebeurt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven