Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 20 mei 2016 @ 12:50:

Ben nu begonnen aan Jane the Virgin. Vond het eigenlijk leuker dan ik had verwacht, hoewel een hoog soap gehalte. Een lekkere wegkijker wat mij betreft.Ik ben echt heel erg fan. Het is totaal over the top en wordt steeds erger eigenlijk, maar dat maakt de serie ook. Een telenovela die telenovela's bespot. Veel referenties naar andere series. Ik hou ervan.



The Blacklist, ook geweldig. Liz die doodgaat. Maar toch niet. Jammer dat het seizoen afgelopen is.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 28 mei 2016 @ 23:54:

[...]



Volgens mij is dat bij mij ook wel zo en dan ben ik nog wel bij veel series bij..Ik heb een soort verdeling van series die waarbij ik gewoon 'bij blijf' (zoals TWD, GOT, enkele comedy's), series die ik bewust opspaar voor in de zomer bijvoorbeeld (Arrow, The Flash) en series waar ik 1 of 2 aflevering van heb gezien of überhaupt nog nooit aan begonnen ben maar die ik wel graag wil zien op basis van de beschrijving (Vikings, Into The Badlands). En eigenlijk is er nog een vierde groep van series waarbij ik wat achterloop, maar die groep is niet zo groot. Once Upon A Time heb ik helemaal ingehaald. Supernatural moet ik het laatste seizoen nog van. Ik heb gewacht tot dat compleet was en nu kan ik gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Beware of spoilers...





Outlander s02e07 Faith (en andere spoilers van daarvoor), er staan geen spoilers uit de boeken in!

Hoewel ik Outlander ook een vrouwenserie vind (de boeken zijn volgens mij ook gericht op vrouwen), is het toch een stuk minder streekromannerig dan ik persoonlijk verwacht had. Zegt misschien alles over mijn verwachtingen. Ik ben er vorig jaar aan begonnen omdat ik op vakantie ging naar Schotland en ik wilde al vast een beetje extra in de mood komen. Er zitten heftigere scenes in dan ik had verwacht zoals de verkrachting van Jamie door Black Jack.



De aflevering van vorige week zaterdag Faith vond ik best een goede aflevering met sterke scenes zoals Claires thuiskomst, haar gesprek met Fergus (dat arme jong) en dat laatste stuk toen Jamie thuis kwam. Dat Jamie erkende dat Frank voor Claire belangrijk was vond ik wel een pluspunt, want ik vond hem op dat punt nogal onhebbelijk tijdens dat conflict met Claire over het niet aangaan van het duel met Jack Randall. Nog even los van het feit dat ik Claire toen ook niet helemaal kon volgen.



En de dood van de Comte! Ik vond hem best een intrigerende aanwezigheid, een dreiging iedere keer als hij in beeld kwam. Wat een sneak, die 'apotheker'. Ik vraag me al de hele tijd af of die ook uit de toekomst komt, net als Geilis en Claire.



Die koning trouwens ook. Iemand omschreef hem als een 4 pump chump. Moest ik om gniffelen.





Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook wel een soort van verdeling on series. Zo kijken we bepaalde series op zondag, de wat lekkere wegkijk series zoals chicago fire, pd, med en Hawaii 50.
Alle reacties Link kopieren
Spoilers...



Once Upon A Time s05e22 + 23 Only You / An Untold Story en andere spoilers uit seizoen 5

Hij is inmiddels het hoekje om, maar wat speelde die acteur die Hades speelde hem ontzettend irritant, zeg. Wat een vreselijke manier van praten.



Ik baal er een beetje van dat ze niet hebben doorgezet met de dood van Hook en dat ze Robin wel hebben laten doodgaan, hoewel ik Hook eindelijk een beetje ging waarderen. Regina is gewoon weer het haasje. Het heeft er misschien ook mee te maken dat ik Regina leuker vind dan Emma. (En ik weet dat Emma ook Neal verloren heeft.) Ze zijn in elk geval wel trouw aan 'villains don't get happy endings' met Regina.



Ik ben benieuwd waar ze heen gaan met Jekyll & Hyde en The Evil Queen. Ik ben benieuwd of The Evil Queen en Hyde een verbondje en/of meer gaan vormen.



Henry vind ik irritant en zijn personage interesseert me niet. Hetzelfde met Belle, al is zij natuurlijk op het moment MIA. De actrice zal volgens zijn seizoen wel weer beschikbaar zijn, als haar verlof voorbij is.



Die hele Underworld-verhaallijn vond ik niet zo en ik heb zo nog wel meer kritiekpunten op de serie de laatste tijd. Ik kan toch moeilijk stoppen, na 5 seizoenen, dan ben ik al gehecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 29 mei 2016 @ 22:06:

Wij hebben ook wel een soort van verdeling on series. Zo kijken we bepaalde series op zondag, de wat lekkere wegkijk series zoals chicago fire, pd, med en Hawaii 50.Zag ik nou laatst dat er nog een 'Chicago Huppeldepup' komt? Ik heb niet echt verder gelezen want ik volg geen van de al bestaande Chicago's, maar iets met openbaar aanklagers of zo? Dat had ook Chicago in de titel, meende ik.
quote:Liadan schreef op 29 mei 2016 @ 22:23:

[...]





Zag ik nou laatst dat er nog een 'Chicago Huppeldepup' komt? Ik heb niet echt verder gelezen want ik volg geen van de al bestaande Chicago's, maar iets met openbaar aanklagers of zo? Dat had ook Chicago in de titel, meende ik.Chicago Law (werktitel) bedoel je denk ik. Daar zijn ze idd mee bezig
Alle reacties Link kopieren
Chicago Justice schijnt het nu te heten. Ik meende ook al dat het niet Law was.
Alle reacties Link kopieren
Ja want er was laatst een aflevering van PD waarin al wat karakters werden geïntroduceerd.
Je hebt wel LA Law. Waarschijnlijk mag Chicago Law daarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou best kunnen.
Ik heb gisteren de seizoen finales gekeken van the Blacklist en Supernatural.



blacklist spoiler:



ik had een soort van stille hoop dat Reddington de vader zou zijn van Elizabeth maar het is toch iemand anders. Het had van mij eigenlijk wel klaar mogen zijn nu. Dat Elizabeth, Tom en Agnes nog lang en gelukkig samen leefden, einde.



Zo kijken naar Penny Dreadful.
Ik ga vanavond de 1e aflevering kijken van Preacher. Ben benieuwd!
Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Het is echt zo'n serie die je óf geweldig óf verschrikkelijk vindt.

Ik weet niet of er een tussenweg mogelijk is. Laat ik het zo zeggen, je moet een beetje van vreemd houden . Dat zie je trouwens ook wel terug op IMdB, veel hele hoge waarderingen of juist hele lage.



Hou in je achterhoofd dat het is afgeleid van een cult comic book (vreemde typetjes, controversieel etcetc), dan komt het wel goed. Hopelijk ^^.
Iemand Penny Dreadfull gekeken.. begreep er niks van ,

ben ook klaar met Mr Selfrigde , dus heb weer tijd voor OUAT, New Girl, en kijken of Modern Family weer up to date is
quote:nijntje021 schreef op 31 mei 2016 @ 19:25:

Iemand Penny Dreadfull gekeken.. begreep er niks van ,

ben ook klaar met Mr Selfrigde , dus heb weer tijd voor OUAT, New Girl, en kijken of Modern Family weer up to date isJa ik heb Penny Dreadful gekeken. Wat begreep je er niet van?
quote:CherokeeRose1977 schreef op 31 mei 2016 @ 19:29:

[...]





Ja ik heb Penny Dreadful gekeken. Wat begreep je er niet van?Ethan zijn gedrag voornamelijk, En dat hij opeens zo goed was op Heacte, haar rol snap ik ook niet helemaal zij was toch de slechterik vorig seizoen en wat er gebeurde met die Indiaan was hij toch stervende
@nijntje:



zij was idd 1 van de slechteriken vorig seizoen. Vond ook dat Ethan opeens wel heel snel overstag ging. Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren tussen hem en zijn vader. De indiaan is denk ik dood maar ja, je weet nooit wat er nog zal gebeuren :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht tot er wat meer afleveringen beschikbaar zijn voor ik aan Preacher begin.
Alle reacties Link kopieren
Aan Penny Dreadful moet ik ook nog beginnen trouwens, die stond al op mijn watchlist.
Ik heb gekeken naar Preacher. Niet verkeerd maar ben nog niet helemaal overtuigd.



Eens kijken wat de volgende aflevering gaat brengen
Penny Dreadful dat kijk ik gelijk op maandag als de nieuwe aflevering op Netflix staat. Is net als TWD, kan ik niet mee wachten om te kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog helemaal niks van gezien, ik weet alleen vaag waar het over gaat. Misschien ben ik net zo enthousiast als jij, zodra ik eenmaal begonnen ben.
Alle reacties Link kopieren
Het duurt nog even maar er komt in 2017 (januari) een nieuwe Star Trek tv-serie. Iemand die nu al weet dat ze (of hij) gaat kijken?
quote:CherokeeRose1977 schreef op 31 mei 2016 @ 21:01:

@nijntje:



zij was idd 1 van de slechteriken vorig seizoen. Vond ook dat Ethan opeens wel heel snel overstag ging. Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren tussen hem en zijn vader. De indiaan is denk ik dood maar ja, je weet nooit wat er nog zal gebeuren :-)thnx darling, oef... dus dan is up to Sir Malcolm om hem te redden, hoop dat Vanessa zich ook nog bij ze voegt maar denk het niet, en wat is er nu met Vanessa ze is ''helderziend'' maar ze is ook bezeten door een demon ofzo of door Lucifer himself zit er soms over tedenken om seizoen 1 opnieuw te kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven