Entertainment alle pijlers

Het Grote Temptation Island Spoiler Topic

31-01-2018 07:19 1148 berichten
Voor de mensen die vooruit kijken, bijvoorbeeld via Videoland of RTL XL.
Owww even snel een tvp, had niet gezien dat het topic er al was.Schrijf later mee!!
Alle reacties Link kopieren
Kom op met die spoilers... hou der van.. #verkaptetvp
Nou ja.. dat dus..
In de teaser schreeuwt er een meisje heel hard: ik haat hem zo erg!
Wie zou dat zijn?
Ik hoop Vanessa. Wil haar wel eens zo horen gillen met haar slome monotone stem. :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Net aflevering 3 gekeken. Echt heel verrassend is het allemaal niet. Daniëlle speelt de vermoorde onschuld, maar is al vanaf het eerste moment bezig Fabrizio op te g*len. Wat ik dan niet had verwacht, is dat hij (nu al!) degene is die loopt te snotteren van de hartepijn. Zoals iemand al zei, hij doet een Pommelientje, maar wel nog even wat sneller.
Dat Megan voor de bijl zou gaan was ook vanaf moment één duidelijk..Om over Mezdi nog maar te zwijgen. Alleen Kevin verraste een beetje in aflevering 3. Die hand tussen de benen van één van de verleidsters in aflevering 2 had me op het verkeerde spoor gezet. Maar goed, twee weken zijn lang voor dit soort types.

En van dat 'elkaar zoooo hard missen' word ik ondertussen een beetje onpasselijk. Hoe harder je roept, hoe minder ik het geloof. Bij Tim en Deborah vraag ik me inderdaad wel af wat ze daar in godsnaam doen, als ze toch zo zeker zijn van 'huisje, tuintje, kindje' (ieuw).

Maar goed, het stevent al met al sneller af op complete chaos dan vorig jaar. En heel eerlijk, daar kijken we voor, toch?
MissMystique schreef:
03-02-2018 19:37
In de teaser schreeuwt er een meisje heel hard: ik haat hem zo erg!
Wie zou dat zijn?
Ik hoop Vanessa. Wil haar wel eens zo horen gillen met haar slome monotone stem. :flirting:
Ik denk toch Megan of Danielle.

Is er hier iemand die goed is in het ontcijferen van die teasers? Wie zegt er bijvoorbeeld dat de relationship over is en wie doen het met elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Heb nog een spoiler gehoord over Tim van mensen uit zijn omgeving!
wil het hier wel posten, maar enkel in wit of in een spoiler ofzo, maar krijg het niet voor elkaar (iemand?)
Alle reacties Link kopieren
Maar dit is toch een spoiler topic? Ik ben wel heel nieuwsgierig!
Ik denk dat in dat voorstukje Megan in bed ligt met Joshua. Aan de stand van de camera te zien is het volgens mij Megan haar kamer. De rest is nog vrij onduidelijk.
Oh en ik ben ook wel heeeeel nieuwsgierig naar die spoiler over Tim :popcorn:
Ik wil die Tim spoiler ook wel weten ;-) Heb gisteren afl 1 en 2 gezien, heerlijk niet-nadenken tv weer...genieten!
CDS94 schreef:
05-02-2018 12:46
Oh en ik ben ook wel heeeeel nieuwsgierig naar die spoiler over Tim :popcorn:
Idem. Ik wil 't ook weten!
Alle reacties Link kopieren
Ok dan, blijkbaar vindt iedereen verder spoileren ook nog goed ! :D
Hij zou in een café de uitzendingen gaan bekijken en een kennis was daar ook. Hij was zonder Deborah daar, hij zei dat hij ook nog in de fout ging gaan en de trouw niet door zou gaan ... Ik was toch erg verbaasd !
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer, maar aan de andere kant, hij wil zich ook weer te hard bewijzen. Dan denk ik dat Vanessa en Jeremy het als enige gaan redden.
chentolove schreef:
05-02-2018 13:34
Ok dan, blijkbaar vindt iedereen verder spoileren ook nog goed ! :D
Hij zou in een café de uitzendingen gaan bekijken en een kennis was daar ook. Hij was zonder Deborah daar, hij zei dat hij ook nog in de fout ging gaan en de trouw niet door zou gaan ... Ik was toch erg verbaasd !
Bedankt voor het delen!
Hij is toch een beetje een Regiliootje; iedereen in de gaten houden en braaf doen maar toch uiteindelijk voor de bijl. Al ging Regilio niet all the way, maar het brave iedereen terecht wijzen doet me echt aan hem denken.
NIET LEZEN als je nog plezier wil beleven aan de reeks :(

https://www.hln.be/showbizz/tv/spoiler- ... d~ad3f423d
CDS94 schreef:
05-02-2018 12:45
Ik denk dat in dat voorstukje Megan in bed ligt met Joshua. Aan de stand van de camera te zien is het volgens mij Megan haar kamer. De rest is nog vrij onduidelijk.
Ja bij het stukje na aflevering 3, dus als voorproefje van aflevering 4, lijkt het ook Megan te zijn. Maar er wordt in de voorstukjes ook nog gebatst volgens mij.
Bloody_Mary schreef:
05-02-2018 18:39
NIET LEZEN als je nog plezier wil beleven aan de reeks :(

https://www.hln.be/showbizz/tv/spoiler- ... d~ad3f423d
Er staat precies niks.

Op de site staat wel dat Merijn en Pommeline uit elkaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
05-02-2018 18:46
Ja bij het stukje na aflevering 3, dus als voorproefje van aflevering 4, lijkt het ook Megan te zijn. Maar er wordt in de voorstukjes ook nog gebatst volgens mij.
Denk ook Megan en Joshua, gezien Fabrizio aan de deur lijkt te staan en ik dus niet denk dat het Danielle is
vivautrecht85 schreef:
05-02-2018 18:49
Er staat precies niks.

Op de site staat wel dat Merijn en Pommeline uit elkaar zijn.
Toch wel over Kevin en Megane..
chentolove schreef:
05-02-2018 13:34
Ok dan, blijkbaar vindt iedereen verder spoileren ook nog goed ! :D
Hij zou in een café de uitzendingen gaan bekijken en een kennis was daar ook. Hij was zonder Deborah daar, hij zei dat hij ook nog in de fout ging gaan en de trouw niet door zou gaan ... Ik was toch erg verbaasd !
Dankje voor het delen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Zou me niets verbazen van Tim, hij legt het er net ff te dik bovenop. No girls allowed, jankerig doen van 'mijn vriendin dit, mijn vriendin dat'. Gast, wie probeer je te overtuigen?
chentolove schreef:
05-02-2018 18:54
Denk ook Megan en Joshua, gezien Fabrizio aan de deur lijkt te staan en ik dus niet denk dat het Danielle is
Maar ik doel dus op de stukjes voor de aflevering, dus waarin er ook een dame schreeuwt "ik haat hem zo erg".
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
05-02-2018 22:31
Maar ik doel dus op de stukjes voor de aflevering, dus waarin er ook een dame schreeuwt "ik haat hem zo erg".
oh, hm, dat gegil kan ik niet plaatsen, ben benieuwd :-D
Alle reacties Link kopieren
Yes, dit topic zocht ik!

Mezdi vind ik de typische klojo. En bah, wat ijdel. Misschien heb ik een heel boerse vent hoor, maar die heeft zich in z'n halve leven nog niet zoveel ingesmeerd met crèmepjes en lotions als Mezdi in een aflevering.

Bij Megan(e?) en Danielle is het denk ik dat ze op jonge leeftijd al een tijd met een vriend gaan die niet te vertrouwen is, zelf gaan ze vast nooit uit en praten ze nooit echt met mannen en nu gaan ze helemaal op in die aandacht. Fabrizio en Joshua lijken trouwens best oprecht of trap ik nou ook in de spelletjes? :proud:

Ik denk dat Tim en Deborah nog samen zijn. Toen de koppels net bekend waren had Tim zijn profiel nog op geen enkele manier afgeschermd en zag ik allemaal verbaasde berichten van bekenden van hem, hij leek verteld te hebben dat hij en Deborah 'gewoon op vakantie waren geweest'. Het lijkt me dat die mensen het toch hadden geweten als het uit was. Inmiddels zijn die berichten ook verwijderd. Zag wel laatst een foto waarop hij aan de jetsers van die ene Yana zat.

Zou mij kunnen verleiden: Fabrizio
Moet stoppen met giechelen na elke zin: Laetitia
Zou een kans maken als ik bi was: Maxime
Zou ik nooit kunnen verstaan als ik daar zat: ongeveer iedere Belg
Fabrizio is toch n Belg? XD of versta je die omdat hij van de limburg komt?

Nuja zelfs ik kan dat west vlaams geleuter van Kevin voor geen meter volgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven