Entertainment alle pijlers

Het Grote Temptation Island Spoiler Topic

31-01-2018 07:19 1148 berichten
Voor de mensen die vooruit kijken, bijvoorbeeld via Videoland of RTL XL.
LieveMona schreef:
09-02-2018 07:22
Zooo, Daniëlle en Megan werden even 'subtiel' over het randje geduwd.
Zat eraan te komen natuurlijk.
En die schijnheilige kop van Mezdi. 'Ze gaat te ver en dat zou ze moeten weten'. Engerd.
Ieww echt he! Wie gaat hier nu te ver? Hij doet steeds dingetjes uit het zicht van de camera denkt ‘ie. Hij en Kevin lijken me echt super manipulatief in de relatie.
Alle reacties Link kopieren
koekie1980 schreef:
09-02-2018 06:46
Ik vraag me af of die mezdi niet eerder afleveringen gezien heeft? Met die laetitia in zee gaan en haar dan meenemen naar de kamer en samen in 1 ochtendjas knuffelen... je weet toch dat je vriendin dat dan te zien krijgt?

En hoezo kun je je slechts 2 weken(!!!) al niet inhouden.. als je me 6 maanden van huis haalt zal ik na 4 maanden ook mn relatie iets vergeten. Maar 2 weken come on!
Ze kunnen zich nog geen 4 dagen inhouden, want zo ver zijn ze nu nog maar :-D
https://bundavids.com/temptation-island-s10e04/
Link aflevering 4 gevonden.
Love dit topic.

Megan; het enige wat ik dacht was - YOU GO GIRL! Compleet verdiend. Kevin praat je naar beneden, er is een ontzettend lekkere vent die (misschien onoprecht, want Temptation Island, maar misschien oprechte) interesse in je heeft - ga ervoor! Ik ken zoveel vrouwen met zo'n manipulatieve vriend, die het in de jaren relatie voor elkaar weten te krijgen hun vriendin volledig onzeker te maken. En het gevoel te geven dat ze niet beter kunnen krijgen en dat ze dom zijn. Walg echt van dat soort gasten en hij bevestigde het alleen maar weer door zijn reactie bij het kampvuur. Moet zeggen dat seks wel weer lekker extreem was, maar hey, Kevin had it coming.

Tim & Deborah; ik vind 't vooral heul fake overkomen. Ik snap dat je verliefd bent, maar waarom doe je in hemelsnaam mee aan dit programma op deze manier?

Mezdi; My god, deze jongen. Ik zeg niet dat Danielle zichzelf goed gedraagd, maar holy shit, Mezdi. Hoe dom kun je zijn ook echt?! Ik ben erg benieuwd wat er met Danielle gaat gebeuren, want kan me goed voorstellen dat ze ook een beetje afgeknapt is op de emo-dramaqueen Fabrizio. ;p
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd hoe Danielle verder gaat, in de aftertalk na aflevering 3 en in aflevering 4 zelf heb ik de indruk dat ze minder contact gaan hebben, jammer!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier aflevering 4 gekeken :-o

Van Megan vond ik het wel te ver gaan. Begrijp me niet verkeerd, Kevin verdient het zeker! Maar ik zou dan eerder alleen gezoend hebben en dan zijn reactie daarop afwachten ofzo. Maargoed, Kevin is gewoon 1 grote viespeuk dus who cares. Snap sowieso niet waarom je een relatie met hem zou willen hebben. Viel me wel op hoe hij reageerde op die beelden. Zichzelf ophemelen en de fout bij anderen leggen, volgens mij geloofde hij zichzelf ook nog. Megan is zo onzeker dat zij daar elke keer gewoon in geloofde. Als Kevin vreemdging kon hij het nog zo verdraaien dat Megan iets fout gedaan heeft, zo zielig voor haar! Maar ik heb foto's gezien van na temptation dat ze knuffelend ergens op de foto stonden, hoop niet dat ze weer bij hem teruggaat!

Mezdi: bahbahbah! Ben het eens met wat iedereen hierboven over hem schrijft. Ben benieuwd of Danielle nu iets met Fabrizio gaat doen of niet.

Tim: denk dat hij vreemd gaat, maar ben wel benieuwd hoe hij op dat punt komt.

Ik hoop dat Jeremy en Vanessa bij elkaar blijven. Vind hun wel leuk. En ja, jeremy keek wel naar die meiden, maar als ik daar zou zitten en knappe jongens zouden strippen, zou ik ook kijken!
chentolove schreef:
08-02-2018 21:35
Ergens vind ik het ook altijd zo dubbel, dat zie je elk jaar weer:
Megan leert Joshua kennen en vindt hem duidelijk (en terecht!) heel knap en leuk. Ze wacht totdat hij iets doet wat niet 100% is en dan kan ze lekker genieten van hem en iets veel ergers zelf doen.

Ergens vind ik het ook altijd zo makkelijk. Dit fenomeen keert echt wel ieder jaar terug en meestal op die manier dat man eerst iets kleins doet en de vrouw hier precies echt op aan het wachten is zodat ze ein-de-lijk kan genieten van de vent van haar keuze!
Je hebt het over het vorige seizoen over Rosanne en Alex?
Alle reacties Link kopieren
fientje1982 schreef:
09-02-2018 11:49
Je hebt het over het vorige seizoen over Rosanne en Alex?
of ken en lize
Alle reacties Link kopieren
ik heb net even de achtergronden gelezen van de koppels

Mezdi werkt bij een autodealer en het is maar goed dat Danielle verstand heeft van incasseren :hihi:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel zielig voor Meghan. Hoe ze die avond dronken stond te kakelen hoe gelukkig ze nu was? Ze is ook pas 18, ik hoop dat ze er geen spijt van gaat krijgen. Wel goed dat ze weg is bij die Kevin, ze verdient sowieso beter.
Alle reacties Link kopieren
beetje gek dat die Joshua eerst de predikerszoon uithangt met zijn 'zou je niet wat minder drinken' om hem bij de eerstvolgende gelegenheid er direct in te hangen
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
09-02-2018 12:50
beetje gek dat die Joshua eerst de predikerszoon uithangt met zijn 'zou je niet wat minder drinken' om hem bij de eerstvolgende gelegenheid er direct in te hangen
Ik vind het niet heel gek. Dat is waarvoor hij op dat eiland zit. Megan zocht het nu wel heeeeeel erg zelf op. Zij nam heel duidelijk het initiatief bij het zoenen, dus waarom zou hij zich dan terugtrekken? Denk dat de programmamakers hem dan iets anders hadden verteld.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat Joshua wou wachten tot een slecht kampvuur van Kevin ook gewoon, dat hij zijn laatste kans zelf verknald heeft.
Alle reacties Link kopieren
haha ja ok... inderdaad
Lorem Ipsum
Leafs schreef:
08-02-2018 20:09
Het is toch een spoiler topic? Dan kan je het toch neerzetten allemaal... I dont get it.

Ik vond het ook een heftige afl, vond dat Kevin nog helemaal niet zoveel fout had gedaan... Zeker niet dat megan gelijk volle bak de fout ingaat.
Ik snap het eigenlijk wel. Wat hij over zijn vriendin zegt... Wat ongelooflijk respectloos. Emotioneel verraad vind ik dat.
MissMystique schreef:
08-02-2018 22:13
Goooo Megan!!! :cheer: :cheer2:
Was ook mijn eerste gedachte :hello:
hippygirl94 schreef:
09-02-2018 12:05
Ik vond het wel zielig voor Meghan. Hoe ze die avond dronken stond te kakelen hoe gelukkig ze nu was? Ze is ook pas 18, ik hoop dat ze er geen spijt van gaat krijgen. Wel goed dat ze weg is bij die Kevin, ze verdient sowieso beter.
OMG is die maar 18?? Veel te jong voor zo'n programma imo...
Alle reacties Link kopieren
Tvp!!
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
09-02-2018 21:22
OMG is die maar 18?? Veel te jong voor zo'n programma imo...
Dit dus, besef ik me ook ineens. Er zijn meer van 18/19/20. Vind ik echt nog kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
10-02-2018 09:40
Dit dus, besef ik me ook ineens. Er zijn meer van 18/19/20. Vind ik echt nog kinderen.
Ja vraag me ook af, in hoeverre besef je op die leeftijd wat het voor je toekomst betekent om met zo'n programma mee te doen met betrekking tot een baan vinden in de toekomst of misschien een nieuwe relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Tim en Deborah engggggg...
Ik zou daar echt de kriebels van krijgen .
Alle reacties Link kopieren
Hij zit bij dat kamvuur de janken alsof het haar begrafenis is. Bleh.
Alle reacties Link kopieren
Bosrozen schreef:
10-02-2018 19:51
Hij zit bij dat kamvuur de janken alsof het haar begrafenis is. Bleh.
En ik denk dat we allemaal wel zien aankomen dat hij straks keihard de fout in gaat. Ondanks de emoshow die hij opvoert.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
09-02-2018 21:12
Ik snap het eigenlijk wel. Wat hij over zijn vriendin zegt... Wat ongelooflijk respectloos. Emotioneel verraad vind ik dat.
Ja precies. Met een ander zoenen ofzo is echt niet tof, bij mij ging de relatie, ook al is het geen seks, dan echt wel wankelen.
Maar als mijn man tegen mijn vrienden zou opscheppen dat ik naïef en dom ben... dan is dat ook een goeie reden om hem linea recta de straat op te knallen. Vooral omdat ze "slechts"een jaartje bij elkaar zijn. Als je 18 bent dan is een jaar verkering superlang natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Na al die ontzettend lullige dingen die Kevin over Megan heeft gezegd (en 5x vreemdgaan in een jaar) kan ik het haar eigenlijk niet kwalijk nemen... Die nieuwe is bovendien ook veel knapper dan Kevin.

Mezdi vind ik schijnheilig. Boos over het openlijke gedans van zijn vriendin, maar zelf ontloopt ie alle camera's.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven