Entertainment alle pijlers

Het Grote Temptation Island Spoiler Topic

31-01-2018 07:19 1148 berichten
Voor de mensen die vooruit kijken, bijvoorbeeld via Videoland of RTL XL.
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
05-02-2018 23:21
Fabrizio is toch n Belg? XD of versta je die omdat hij van de limburg komt?

Nuja zelfs ik kan dat west vlaams geleuter van Kevin voor geen meter volgen.
Denk dat Fabrizio me dus ook alleen zou kunnen versieren als ik er ondertiteling bij kreeg..

Is dat voor Belgen eigenlijk ook zo met de Nederlanders? Zijn die voor jou lastig te verstaan?
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
06-02-2018 07:13
Denk dat Fabrizio me dus ook alleen zou kunnen versieren als ik er ondertiteling bij kreeg..

Is dat voor Belgen eigenlijk ook zo met de Nederlanders? Zijn die voor jou lastig te verstaan?
Voor mij alleszins wel ;) Ik versta de West-Vlamingen zelfs beter dan de Nederlanders soms ...
Vikhui schreef:
05-02-2018 22:58
Yes, dit topic zocht ik!

Mezdi vind ik de typische klojo. En bah, wat ijdel. Misschien heb ik een heel boerse vent hoor, maar die heeft zich in z'n halve leven nog niet zoveel ingesmeerd met crèmepjes en lotions als Mezdi in een aflevering.

Bij Megan(e?) en Danielle is het denk ik dat ze op jonge leeftijd al een tijd met een vriend gaan die niet te vertrouwen is, zelf gaan ze vast nooit uit en praten ze nooit echt met mannen en nu gaan ze helemaal op in die aandacht. Fabrizio en Joshua lijken trouwens best oprecht of trap ik nou ook in de spelletjes? :proud:

Ik denk dat Tim en Deborah nog samen zijn. Toen de koppels net bekend waren had Tim zijn profiel nog op geen enkele manier afgeschermd en zag ik allemaal verbaasde berichten van bekenden van hem, hij leek verteld te hebben dat hij en Deborah 'gewoon op vakantie waren geweest'. Het lijkt me dat die mensen het toch hadden geweten als het uit was. Inmiddels zijn die berichten ook verwijderd. Zag wel laatst een foto waarop hij aan de jetsers van die ene Yana zat.

Zou mij kunnen verleiden: Fabrizio
Moet stoppen met giechelen na elke zin: Laetitia
Zou een kans maken als ik bi was: Maxime
Zou ik nooit kunnen verstaan als ik daar zat: ongeveer iedere Belg
Met alles eens. Joshua en Fabrizio lijken me ook oprecht, want ze zeggen ook positieve dingen over de dames tegen anderen dan de dames zelf.

ik smolt een beetje van Fabrizio toen hij met Danielle aan het praten was en aangaf dat hij zich aan het inhouden was. Hij keek lief en sexy naar haar haha.

Maxime vind ik ook leuk; lijkt me een aangenaam persoon, knap gezicht en iets minder bimbo-achtig ofzo dan de andere vrouwen.
Vikhui schreef:
06-02-2018 07:13
Denk dat Fabrizio me dus ook alleen zou kunnen versieren als ik er ondertiteling bij kreeg..

Is dat voor Belgen eigenlijk ook zo met de Nederlanders? Zijn die voor jou lastig te verstaan?
Soms versta ik de NL'ers niet maar meestal wel. Soms vergt het wel inspanning.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een spoiler:

Las hier in iets over pommeline en fabrizio, dat ze aan het daten zouden zijn.
Ik zou het in ieder geval hilarisch vinden aangezien het praktisch dezelfde personen zijn.

https://grazia.nl/showbizz/exclusief-di ... -en-merijn
28anoniem10 schreef:
07-02-2018 11:22
Misschien een spoiler:

Las hier in iets over pommeline en fabrizio, dat ze aan het daten zouden zijn.
Ik zou het in ieder geval hilarisch vinden aangezien het praktisch dezelfde personen zijn.

https://grazia.nl/showbizz/exclusief-di ... -en-merijn
https://www.flair.be/nl/lifestyle/pomme ... o-relatie/
Alle reacties Link kopieren
Deel 4 is al te zien online! Het eerste kampvuur met dramatische gevolgen... In het wit voor wie het eerst zelf wil zien:
Megan en Joshua gaan (nu al!!) van bil! :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
oooh !! ik ben zo benieuwd! je spoiler nog niet gelezen (hoe zet je iets in het wit trouwens?), ga het zo kijken! ^^
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk seizoen!! En dat nu al! Denk dat alleen Vanessa en Jeremy het gaan overleven als koppel.
Alle reacties Link kopieren
Aflevering 4 gezien, haha, heerlijk! Tekst erover maar in het wit ;) :
Ik kan Megan geen ongelijk geven hoor, Joshua is super knap en lief voorlopig! Na het volgende kampvuur gaat Kevin dus ook ongetwijfeld ontploffen qua vreemdgaan
Amai heb met open mond zitten te kijken... :-/
Zo hey, gezien. Erg heftig. Maar het lukt me niet om in het wit te posten dus ik wacht even op de rest hihi.

Voorstudie van aflevering 5 zien er dan wel weer saai uit...
vivautrecht85 schreef:
08-02-2018 20:05
Zo hey, gezien. Erg heftig. Maar het lukt me niet om in het wit te posten dus ik wacht even op de rest hihi.

Voorstudie van aflevering 5 zien er dan wel weer saai uit...
Het is toch een spoiler topic? Dan kan je het toch neerzetten allemaal... I dont get it.

Ik vond het ook een heftige afl, vond dat Kevin nog helemaal niet zoveel fout had gedaan... Zeker niet dat megan gelijk volle bak de fout ingaat.
Mwah de manier waarop hij over haar praat vind ik echt wel walgelijk en ook hoe hij reageerde toen Rik hem confronteerde met hoeveel shit hij haar heeft aangedaan. Wat een sukkel is die vent zeg, echt zo'n laag IQ...

Die Mezdi is ook echt bah bah bah.

Ik denk dat Tim en Deborah wel oprecht zijn.. het is overdreven allemaal, maar om dat nu te gaan faken.
Bloody_Mary schreef:
08-02-2018 20:24
Mwah de manier waarop hij over haar praat vind ik echt wel walgelijk en ook hoe hij reageerde toen Rik hem confronteerde met hoeveel shit hij haar heeft aangedaan. Wat een sukkel is die vent zeg, echt zo'n laag IQ...
Tuurlijk maar meteen seks met een ander? Ik vind het ver gaan en je bent geen haar beter.
Ja zij is ook niet de slimste. Vind het gek dat ze nog samen zijn. Dat soort idioten maakt dan kinderen. Zullen we nog wel zien over een paar jaar 8-)
Zo..... aflevering 4 gezien!
Kevin vind ik echt een pipo. Zit je vriendin te huilen over jou en jullie relatie...heeft 'ie het alleen over zichzelf, dat de verleiders hem naar beneden praten. Joh vind je het vreemd als je 5x bent vreemdgegaan :sarcastic:
Het breekt bijna m'n hart om Megan te horen zeggen dat ze nu pas gelukkig is. Temptation Island zou de laatste plaats moeten zijn waar je gelukkig bent lijkt mij...Ze ging ook wel aardig hard van stapel daarna.

En bij de beelden voor Mezdi zei Rick dat de handen van Fabrizio de billen van Danielle aanraakte, terwijl dat helemaal niet zo was. Nog wat meer onrust stoken??

De promo van aflevering 5 zag er idd wel wat saai uit! We shall see :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
@CDS94, en in het volgende fragment zegt Fabrizio of de commentator (weet het niet meer) dat hij haar billen niet aanraakte ook nog eens, dus langs de andere kant maken ze duidelijk van niet, vreemd idd!

@Bloody_Mary, die oprechtheid van Tim en Deborah gaat ook nog verdwijnen als wanneer hij met een ander gaat flikflooien
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
05-02-2018 22:31
Maar ik doel dus op de stukjes voor de aflevering, dus waarin er ook een dame schreeuwt "ik haat hem zo erg".
In het ander topic staat nu een redenering waarom het Deborah zou zijn ;)
Heb de aflevering ook net gezien. Ik gun het Megan ergens wel dat ze een keer respectvol behandeld gaat worden. Alleen vraag ik me af of je dat van een verleider kunt verwachten. Al zie je als je naar vorig seizoen kijkt wel dat het mogelijk is. Ik vind ook niet dat Megan te ver is gegaan. Als dit de eerste keer was dat hij iets deed met een ander meisje dan is het overtrokken om gelijk het bed te gaan delen met een ander. Maar ze was door Joshua al gaan inzien dat het niet heel respectvol was hoe ze tot dan toe behandeld was en als hij dan gelijk bij de eerste beelden al een misstap begaat (want een hand tussen de benen van een meisje kan je best als misstap zien) dan snap ik dat ze er gelijk helemaal klaar mee is. Het is niet alsof hij nog enigszins zijn best heeft gedaan om zichzelf te bewijzen.
Alle reacties Link kopieren
Ergens vind ik het ook altijd zo dubbel, dat zie je elk jaar weer:
Megan leert Joshua kennen en vindt hem duidelijk (en terecht!) heel knap en leuk. Ze wacht totdat hij iets doet wat niet 100% is en dan kan ze lekker genieten van hem en iets veel ergers zelf doen.

Ergens vind ik het ook altijd zo makkelijk. Dit fenomeen keert echt wel ieder jaar terug en meestal op die manier dat man eerst iets kleins doet en de vrouw hier precies echt op aan het wachten is zodat ze ein-de-lijk kan genieten van de vent van haar keuze!
Leafs schreef:
08-02-2018 20:09
Het is toch een spoiler topic? Dan kan je het toch neerzetten allemaal... I dont get it.

Ik vond het ook een heftige afl, vond dat Kevin nog helemaal niet zoveel fout had gedaan... Zeker niet dat megan gelijk volle bak de fout ingaat.
Nee maar hij is daarvoor 5 x de fout in gegaan en dat besef komt nu binnen.

Oké mijn bevindingen hehe:

Kevin en Megan
Zo die Megan ging me een partij los, terwijl haar vrienden meekoken en de camera natuurlijk. Die gaat denk ik nog een spijt krijgen, het lijkt alsof die van het ene extreme (alles maar pikken van die leipo) naar het andere gaat. Maar de kater komt vast later.
Kevin is echt manipulatief. Ook hoe hij reageerde bij het kampvuur. Dat het hem niks deed haar zo verdrietig te zien want ze was dronken. En je kunt zeggen wat je wilt over de intenties van die Joshua maar feitelijk heeft hij gewoon gelijk; hij heeft haar behandeld als een stuk vuil. Grappig ook hoe ze deze aflevering weer spraken over "vroeger" en "fouten in het verleden". Kom op zeg, 5x in het eerste jaar!

Danielle en Mezdi
Geinig hoe Mezdi al zijn acties bagetalliseert. Beetje dartelen met een topless dame in zee noemt hij "elkaar beter leren kennen" en dat mag natuurlijk allemaal. Die Fabrizio was wel een beetje lullig na het kampvuur en pakt het niet subtiel aan. Joshua doet dat een stuk beter.

Tim en Deborah
Heel nep weer. Zeker als je bedenkt dat hij waarschijnlijk finaal de mist in gaat.

Jeremy en Vanessa
Valt weinig over te zeggen. Wel echt lief hoe zowel Vanessa als Deborah de andere meisjes troosten. En grappig dat Vanessa zei dat Jeremy niet keek naar andere meisjes terwijl er genoeg beelden zijn dat hij loopt te loeren. Maar ja als dat alles is...
Goooo Megan!!! :cheer: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of die mezdi niet eerder afleveringen gezien heeft? Met die laetitia in zee gaan en haar dan meenemen naar de kamer en samen in 1 ochtendjas knuffelen... je weet toch dat je vriendin dat dan te zien krijgt?

En hoezo kun je je slechts 2 weken(!!!) al niet inhouden.. als je me 6 maanden van huis haalt zal ik na 4 maanden ook mn relatie iets vergeten. Maar 2 weken come on!
Alle reacties Link kopieren
Zooo, Daniëlle en Megan werden even 'subtiel' over het randje geduwd.
Zat eraan te komen natuurlijk.
En die schijnheilige kop van Mezdi. 'Ze gaat te ver en dat zou ze moeten weten'. Engerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven