Temptation Island Vips

zaterdag 25 augustus 2018 om 09:45
vrijdag 31 augustus 2018 om 21:28
Leafs schreef: ↑17-08-2018 15:27https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... atie-donny
Voor de geïnteresseerden
Konden ze dat meisje niet een fatsoenlijke BH geven?

vrijdag 8 maart 2019 om 17:16
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/zal-t ... uitgelekt/
Volgens Michella gaat het om voormalig verleiders Pommeline en Fabrizio, YouTuber Thomas Cox (die moesten we even googlen) en zijn vriendin en Channah van Ex On The Beach en haar vriend. Daarnaast zou een onbekend stel afreizen om mee te doen aan de ultieme relatietest… Oh oh, als dit waar is…
Pommeline en Fabrizio vind ik heel leuk, juist omdat ze allebei verleider zijn geweest. Thomas ken ik niet en Channah en haar vriend vond ik ook echt een leuk stel. Dus als dit klopt dan lijkt me dit heel leuk!
Al leek het tijdens EOTBDD er meer op dat Channah en haar vriend een soort open relatie hadden met al die trio's en kwartetten. Lijken me niet echt een jaloers koppel,
Volgens Michella gaat het om voormalig verleiders Pommeline en Fabrizio, YouTuber Thomas Cox (die moesten we even googlen) en zijn vriendin en Channah van Ex On The Beach en haar vriend. Daarnaast zou een onbekend stel afreizen om mee te doen aan de ultieme relatietest… Oh oh, als dit waar is…
Pommeline en Fabrizio vind ik heel leuk, juist omdat ze allebei verleider zijn geweest. Thomas ken ik niet en Channah en haar vriend vond ik ook echt een leuk stel. Dus als dit klopt dan lijkt me dit heel leuk!
Al leek het tijdens EOTBDD er meer op dat Channah en haar vriend een soort open relatie hadden met al die trio's en kwartetten. Lijken me niet echt een jaloers koppel,
vrijdag 8 maart 2019 om 20:40
Denk je dat echte VIP’s hieraan mee zullen doen?

zaterdag 9 maart 2019 om 20:25
Ach, als we maar weer vermaakt worden, toch?kopjechino schreef: ↑09-03-2019 19:57Vind je het wel bekende Nederlanders dan? Wat is het verschil tussen BN en VIP?

zaterdag 9 maart 2019 om 20:28
Ja precies, maakt mij niet zo veel uit of het VIP editie is of niet. Als het maar niet zo saai is als het huidige seizoen.
zaterdag 9 maart 2019 om 20:49
Dat is waar.AnAppleADay schreef: ↑09-03-2019 12:57Vorige keer waren het toch ook geen echte VIPs. Ik vind dit wel in hetzelfde stramien.
Als t idd maar leuker wordt dan ‘t huidige seizoen

woensdag 26 juni 2019 om 19:22
Als we toen toch al hadden geweten dat de normale Temptation dit jaar ook zo vreselijk saai zou worden...AnAppleADay schreef: ↑25-08-2018 09:45Ik hoop ook dat ze nooit meer VIP’s doen. Dit zijn mensen die camera’s gewend zijn en weten hoe ze daar mee om moeten gaan. Bovendien zijn ze wat aandacht van het andere geslacht gewend.
Dus ze zijn minder zichzelf en ze zijn minder makkelijk te verleiden.

donderdag 27 juni 2019 om 19:29
Ik heb ook net gekeken en kan bovenstaande alleen maar bevestigen. De eerste tranen zijn bovendien alweer gevloeid, als ik zo kijk hoe labiel Pommeline is, snap ik niet dat ze hieraan mee hebben gedaan.
donderdag 27 juni 2019 om 22:17
Ja, deze Temptation heeft wel potentie voor drama, zo te zien.
Die Thomas is echt zooo eager. Genant gewoon.
Zijn vriendin Yasmin is echt een mooie leuke vrouw. Vind hem maar een rare.
Fabrizio vertrouw ik ook niet. Ze zouden gaan trouwen na deze Temptation, maar ik had het idee dat Pommeline dat liever wilde dan hij. Vond hem veel minder enthousiast. Alsof het voor hem nog niet vast stond.

Die Thomas is echt zooo eager. Genant gewoon.
Zijn vriendin Yasmin is echt een mooie leuke vrouw. Vind hem maar een rare.
Fabrizio vertrouw ik ook niet. Ze zouden gaan trouwen na deze Temptation, maar ik had het idee dat Pommeline dat liever wilde dan hij. Vond hem veel minder enthousiast. Alsof het voor hem nog niet vast stond.

donderdag 27 juni 2019 om 23:35
Sluit me bij bovenstaande berichten aan! Heb het idee dat ze allemaal voor de bijl zullen gaan, vooral die Shirley (?) en Damian. Hoe ze nu al over hem praat...
Daarnaast zijn deze koppels ook veel meer feestbeesten dan vorig seizoen en houden ze van aandacht. Ben benieuwd naar de rest van het seizoen!
De voorstukjes beloven in ieder geval genoeg
Daarnaast zijn deze koppels ook veel meer feestbeesten dan vorig seizoen en houden ze van aandacht. Ben benieuwd naar de rest van het seizoen!

De voorstukjes beloven in ieder geval genoeg

vrijdag 28 juni 2019 om 10:59
De dames van de koppels zijn ook wat ouder dus dat lijkt me logisch.heartsxdaggers schreef: ↑28-06-2019 10:46Ook slim dat ze dit keer voor wat oudere verleiders hebben gekozen, dus niet alleen maar jongetjes van 18/19 jaar.
vrijdag 28 juni 2019 om 11:18
Ja dat is wel zo, maar bij de vorige TI VIPS hadden ze er veel minder rekening mee gehouden. En zo oud zijn ze niet, volgens mij zijn alle meiden rond de 24. Alleen Yasmin is dacht ik 27.AnAppleADay schreef: ↑28-06-2019 10:59De dames van de koppels zijn ook wat ouder dus dat lijkt me logisch.
vrijdag 28 juni 2019 om 12:43
Dat had ik ook! Het us dat haar naam eronder stond anders had ik de link niet gelegd.AnAppleADay schreef: ↑28-06-2019 11:00Ik was trouwens geschokt hoe anders Shirley er uit ziet in haar gesprek-in-de-woonkamer en als ze in de villa ziet.
Lijkt echt een compleet ander persoon.