Entertainment alle pijlers

het mooiste meisje v/d klas

04-01-2008 14:03 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat nou weer voor een stom programma

gisteren gekeken en wie bepaald nou eigenlijk wat ?

ik bedoel hiermee te zeggen dat je je eigen smaak hebt

gister waren van die disco meiden en ook een paar van de Cure achtige muziek

nou ik vond die veel leuker toen en ook op de klassefoto waren zat andere leuke meiden te zien

alles is een kwestie van eigen smaak denk ik

hoe denken jullie daarover ?
Classpool, iedereen kan de uitzending gewoon zien op:

http://www.uitzendinggemi...3508af3f9c48c9d73ad7f7b7f
Vishnu schreef op 05 januari 2008 @ 23:02:

[...]

Classpool??? Daar heb ik heel wat jointjes weggewerkt X-D

Vond het ook een leuk programma, kende een aantal van de mensen en idd ook de omgeving. Heb het helaas niet helemaal gezien.

Dan zullen wij elkaar waarschijnlijk wel kennen :-)

Want ik was daar heel erg veel aanwezig, zonder een jointje te roken trouwens ;-)

En die link van uitzending gemist werkt niet voor eeuwig en sommige mensen uit Bergen (ook al zijn ze net als ik verhuisd) zullen deze uitzending misschien willen bewaren, vandaar het aanbod :-)
Hebben jullie het gisteravond gezien?

Ik vond dit keer het 'mooiste meisje' wel minder sympathiek overkomen.
Net gekeken op uitzendinggemist. Vond het wel leuk om te zien. Het valt me op dat er altijd een soort twee-eenheid van knappe meisjes is. Ga eens een keer mn oude schoolfoto's bekijken om eea te checken.

off topic: een schoonmaakster aan huis en dan bloemen verkopen in een winkelcentrum....huh. Ik zou dan denk ik iets online gaan beginnen ofzo.
Beetje een kakmadam geworden he lizet?

Ik vond trouwens op die foto der vriendin vroeger mooier, alleen nu vond ik die vrouw helemaal geen uitstraling hebben.
Woeps net overheen gelezen: idd niet mijn soort dame (ik hou meer van een doe-maar-gewoon) Haar man vond ik daarentegen wel redelijk gewoon overkomen.

Wel een leuk programma om af en toe te checken, al is het alleen maar vanwege de nostalgie en tussenstukjes (nu weer george michael..die vond ik toen zelf leuk op die manier. Als ik nu terugkijk vind ik hem eng)
Ik vond de hoofdpersoon gisteren erg onsympathiek overkomen eerlijk gezegd.

Vond het nu wel leuker dat ze meer mensen van vroeger ontmoette dan vorige week,toen was het alleen die ene vriendin en nu ook vriendjes.
Pff, ik heb het ook gezien en vond haar ook niet leuk. Erg arrogant. Toen de presentator zei dat haar moeder vroeger zei dat ze elke jongen kon krijgen, zei ze 'Ja, nu nog steeds hoor'.

En een kakmadam inderdaad.
Ik vond het meisje van vorige week trouwens veel mooier ook. Deze week was ze helemaal niet zo mooi, niks bijzonders.
Heb gisteren me ook mateloos zitten verkreukelen op dat nonchalant achterover werpen van heur haar 8-P .

Vraag me af wat de mooiste meisjes er nou zelf van vinden om zich zo terug te zien op tv. De verwachtingen van de klasgenoten en eerste vriendjes zijn natuurlijk mega hoog, vooral omdat er een heel tv-programma aan het meisje wordt geschonken. Maar dan blijkt het mooiste meisje na 15 jaar toch veranderd in een volslanke sherry dame, die zo uit Gooische Vrouwen weg gelopen zou kunnen zijn, welke onflatteus met rood puffend hoofd probeert een tennisballetje te raken.
dibbus, ik kan het niet beter omschrijven :) haha

ik vond het echt een heel onsympathiek mens... ze kwam heel arrogant over, maar volgens mij is ze zo onzeker als de pest
Ik vond Elske als tienermeisje al niet heel erg mooi, maar dat komt misschien omdat de standaard in Epe toch wat anders is.... En het waren de jaren tachtig: toen waren grove Oostblokhoofden met een paar flinke tieten en palen van benen eronder hot.
Ik heb het ook gezien.

Iduna en Dibbus:

:rolling:
Erg leuk programma, ik vond deze dame niet mooi gebleven. Vroeger had ze zeker wat.

Wel vind ik, dat Birke wel heel erg stil is vergeleken bij deze Elske. Elske praat vel meer. En dat schoonheid ook zeker nadelen kent, vond ik een hele mooie afsluiting van Elske.
dibbus schreef op 11 januari 2008 @ 22:00:

. Maar dan blijkt het mooiste meisje na 15 jaar toch veranderd in een volslanke sherry dame, die zo uit Gooische Vrouwen weg gelopen zou kunnen zijn, welke onflatteus met rood puffend hoofd probeert een tennisballetje te raken.

X-D

Ik vond die beste vriendin van haar zo eng geworden. Zo'n heel doods, uitgedroogd vrouwtje, die klaagde dat ze 'er zo'n last van had als jongens achter haar aan zaten'.

Dat zal nu geen probleem meer zijn als ik haar zo zie. Brrrr.
Ik vond het toch wel een leuk programma. Inderdaad een Gooische dame geworden die beter zich niet in die spijkerbroek had moeten persen.( Rits stond wat open) Is dus financieel goedterecht gekomen, met bloemen verkoop als bezigheid 3, kinderen en zwembad,en af en toe zingen.Terwijl men het goed heeft, toch ontevreden?is.Tja.Ik vond dat die anderevrouw een meer wijze /rust uitstralende persoonlijkheid was en NU knapper was. Ook slanker. Leerzaam is dat je inderdaad een hartsvriendin kunt verliezen door een opmerking. En dat daar dan -tig jaren overheen gaan en dat die vriendschap w.s. nooit meer terug komt.
Wat een vreeeeselijk mens, die Elske.

Had het programma opgenomen maar heb t halverwege kijken gewist. Tjonge wat een arrogante kakmadam! Niets moois aan (zowel van buiten als van binnen)! Dan vind ik het contrast met vorige week (Birke) wel heel erg groot!!
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Wat een schatje dit keer! Een verademing vergeleken met die gooise muts van vorige keer en dat poppetje van de 1e keer.
Moravia ik wilde net hetzelfde gaan zeggen in dit topic!

Leuke uitzending was het en nog wat te vertellen ook die mooie meid :)
Ja, geweldig mens die vrouw van gisteren! En nog steeds prachtig ook, mooi figuur, mooie kleding. Wow!
Inderdaad een ontzettend mooie en lieve vrouw.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
["Kleinste meisje van de klas"
Ha, dan win ik X-D
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Zij was met recht "het mooiste meisje van de klas".

Wat een mooie meid, zowel qua innerlijk (nog iets meer) als qua uiterlijk.

Prachtig mens! :heart:
moravia schreef op 17 januari 2008 @ 23:01:

Wat een schatje dit keer! Een verademing vergeleken met die gooise muts van vorige keer en dat poppetje van de 1e keer.
Je haalt me de woorden uit de mond. Wat een prachtig mooie vrouw en wat een lieverd ook! Daar valt die van vorige week bij in het niet.
Dat 'poppetje' van de eerste keer vond ik trouwens ook heel mooi hoor. Maar die tweede, die Gooise bitch.....bleugh......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven