Entertainment alle pijlers

Het Spaanse Dorp: Polopos - Geen Spoilers s.v.p.

20-06-2019 07:15 3073 berichten
Ik dacht, ik maak maar vast een topic aan voor het vervolg van 'Het Italiaanse Dorp Ollolai'

Het Italiaanse dorp: Ollolai krijgt een opvolger in Het Spaanse dorp: Polopos. Ook dit keer emigreren weer vijf Nederlandse koppels om het uitgestorven plaatsje nieuw leven in te blazen.

Net als eerder bij Ollolai trokken ook uit Polopos (inwonersaantal: 60) in de provincie Granada veel bewoners weg voor een spannender leven in de stad. Aan de Nederlanders de schone taak om weer wat leven in de brouwerij te brengen en hopelijk een toeristenstroom op gang te brengen. Net als in het eerste, succesvolle seizoen, mogen 10 stellen die geïnteresseerd zijn in een Spaans avontuur hun idee voor Polopos voorleggen aan een Dorpsraad. Zij beslissen welke vijf koppels mogen verhuizen.

Veel te doen is er niet voor de nieuwe bewoners. Winkels zijn er niet meer, er is alleen nog een SRV-wagen en twee kleine cafés. Op het eind kiezen de bewoners van Polopos welke Nederlanders het best geïntegreerd zijn en wie het meest heeft gedaan om het dorp op de kaart te zetten. Zij winnen 20.000 euro. Destijds trok Het Italiaanse dorp: Ollolai best wat Nederlandse toeristen naar het pittoreske plaatsje.


Wie gaat er ook kijken?

De deelnemers:

Familie Rutten: camperplaats, wakeboardbaan, koffiehuis, studioverhuur, winkel en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 07-08-2019 08:55
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
17-08-2019 19:29
geen spoiler, want komt vast niet op tv, maar ik las dat de fam Rutten naar Nederland wil komen, en dan een ontmoetingsdag voor alle fans organiseren
Met een optreden van Roy Donders. 😐
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
17-08-2019 19:38
Met een optreden van Roy Donders. 😐
minimaal, de Nederlandse Julio Iglesias zullen ze niet hoeven, die was door Juani binnengebracht
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
17-08-2019 19:49
minimaal, de Nederlandse Julio Iglesias zullen ze niet hoeven, die was door Juani binnengebracht
De roem stijgt ze naar het hoofd.
Dat is niet goed.
Want het is tijdelijk, iedereen is ze zo weer vergeten.
Laten ze zo'n debiel Nederlands hosfeest lekker in Torremolinos gaan organiseren zeg...
Of in Maarssen.
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
17-08-2019 20:04
De roem stijgt ze naar het hoofd.
Dat is niet goed.
Want het is tijdelijk, iedereen is ze zo weer vergeten.
Nou er zijn een hoop fans die ze willen zien hoor...ik niet trouwens...hoeft niet zo nodig...net dat als ik ooit in Polopos zou lopen ik ze geen eens aan zou spreken..ik ken hun van tv maar zij kennen mij niet.
En ook al vond ik haar erg vermakelijk...ja ik heb niks tegen haar...ik zou denk ik niet met haar op vakantie moeten...maar ach zo voor de buis vond ik haar grappig.

Het leukst vind ik toch echt Thysa en Wijnand..die reageren op facebook ook het normaalst.Van mij ogen die echt winnen.
Donna en Mrk heb ik ook niks tegen...maar zijn nog een beetje te jong en te onervaren...daarom juist wel heel dapper dat die 2 dit doen.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
17-08-2019 18:31
Haha goh herkenbaar ?
Nou nee eigenlijk niet. Vind van bijna alle deelnemers wel iets leuk en niet leuk. Behalve Christiaan. Daar krijg ik de rillingen van.
Elise, hart van goud, lijkt me een leuk mens maar wel eerst schreeuwen dan denken.
Juani. Kan gezellig zijn maar is erg snel met sneren en roddelen als het haar niet naar de zin gaat, nare eigenschap. Wel hele leuke kleding.
Ben niet zozeer voor of tegen een bepaald stel. Wel ga ik op de bres als ik vind dat iets niet eerlijk is. Zoals dat hakken op Elise. Men kent haar niet persoonlijk (denk ik maar heb ik mijn twijfels over)
Daar ga ik dan tegenin ja.
Alle reacties Link kopieren
aloha66 schreef:
17-08-2019 22:28
Nou nee eigenlijk niet. Vind van bijna alle deelnemers wel iets leuk en niet leuk. Behalve Christiaan. Daar krijg ik de rillingen van.
Elise, hart van goud, lijkt me een leuk mens maar wel eerst schreeuwen dan denken.
Juani. Kan gezellig zijn maar is erg snel met sneren en roddelen als het haar niet naar de zin gaat, nare eigenschap. Wel hele leuke kleding.
Ben niet zozeer voor of tegen een bepaald stel. Wel ga ik op de bres als ik vind dat iets niet eerlijk is. Zoals dat hakken op Elise. Men kent haar niet persoonlijk (denk ik maar heb ik mijn twijfels over)
Daar ga ik dan tegenin ja.
Ik kan het wel met je eens zijn....ook dat gezeur over Jurgen....jeetje hij zal wel van zijn vrouw houden en zoals ik eerder zei hij laat haar haar zelf zijn...dus als hij er geen moeite mee heeft...waarom zou je dan medelijden hebben met hem hebben.
Demi lijkt me ook niet echt gebukt gaan onder haar schoonmoeder...ja ze zullen elkaar wel eens zat zijn...maar is dat niet in ieder gezin.

Dik gedrukte tekst zou mijn tekst kunnen zijn...voor de rest vind ik Christiaan vreselijk...een bla bla figuur hoop geschreeuw veel lucht. Dus eigenlijk ben ik wel tegen een stel...nou ja meer 1 persoon. Door het gedrag van Christiaan komt Kirsten bij mij niet goed uit de verf. Ze gaat ten onder met haar man...zo gezegd...in mijn optiek. Whahaha
Alle reacties Link kopieren
Maar goed...ook zij laat haar man in zijn waarde..als zij er mee kan leven...go for it...zolang ik het maar niet hoef...
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
17-08-2019 23:02
Maar goed...ook zij laat haar man in zijn waarde..als zij er mee kan leven...go for it...zolang ik het maar niet hoef...
Christiaan en Elisa dat zou een leuk paar zijn samen....wie weet gaat dat nog gebeuren :-o
aloha66 schreef:
17-08-2019 22:28
Juani. Kan gezellig zijn maar is erg snel met sneren en roddelen als het haar niet naar de zin gaat, nare eigenschap. Wel ga ik op de bres als ik vind dat iets niet eerlijk is. Zoals dat hakken op Elise. Men kent haar niet persoonlijk (denk ik maar heb ik mijn twijfels over) Daar ga ik dan tegenin ja.

Eens met dikgedrukte. Laten we jouw woorden naleven en dan dus ook niet hakken op Juani. Die kennen we immers ook niet persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Die mensen die van die Nederlandse muziek houden denken ook altijd dat iedereen dat mooi vindt, en vinden het altijd raar als je aangeeft er niet zo van te houden.
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
17-08-2019 07:50
Nou precies dat. Ik zet ook niet voor niets 'geen spoilers' in de titel.
Dan ga je er van uit dat mensen dat begrijpen en dat je dus het topic rustig kan lezen zonder risico dat dingen worden prijsgegeven.
Heel erg jammer.

Dus nog 1 x : GEEN SPOILERS HIER, DOE DAT MAAR IN HET SPOILERTOPIC EN ANDERS HOU JE JEZELF IN TOT HET OP TV IS GEWEEST

Ik heb het bericht gestaft en doe dat ook met eventuele volgende spoilerberichten.
Ik heb hier idd gespoilerd, excuses, zal niet meer gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Juani snel met sneren en roddelen? Dat valt wel mee. Wat we zien is dat de programmamakers een 1 op 1 vraag stellen in de zin van: wat vind jij nu van het gedrag van Elisa?
En dan komt er een eerlijk antwoord....

Zonde van het Hollandse feest dat er komt. De Ruttens zijn zo goed bezig met hun casa klaar te maken voor alle ideeen die ze inmiddels ontwikkeld hebben. In plaats van nu eens een onderdeel af te maken bedenkt 1 van de 4 Ruttens opeens dat er een feest moet komen. Ik zal geen naam noemen aloha66 want dan ben ik aan het “hakken” op een van de deelnemers..
Maar iedereen snapt dat niemand in het dorp zit te wachten op een polonaise feest. De inwoners willen daadkracht zien in relatie tot de ontwikkeling van hun dorp. En niet in relatie tot het impulsieve gedrag van 1 van de Ruttens, waarover de andere 3 zo te zien (wederom) geen mening hebben.
Alle reacties Link kopieren
Jur58 schreef:
18-08-2019 13:28
Juani snel met sneren en roddelen? Dat valt wel mee. Wat we zien is dat de programmamakers een 1 op 1 vraag stellen in de zin van: wat vind jij nu van het gedrag van Elisa?
En dan komt er een eerlijk antwoord....

Zonde van het Hollandse feest dat er komt. De Ruttens zijn zo goed bezig met hun casa klaar te maken voor alle ideeen die ze inmiddels ontwikkeld hebben. In plaats van nu eens een onderdeel af te maken bedenkt 1 van de 4 Ruttens opeens dat er een feest moet komen. Ik zal geen naam noemen aloha66 want dan ben ik aan het “hakken” op een van de deelnemers..
Maar iedereen snapt dat niemand in het dorp zit te wachten op een polonaise feest. De inwoners willen daadkracht zien in relatie tot de ontwikkeling van hun dorp. En niet in relatie tot het impulsieve gedrag van 1 van de Ruttens, waarover de andere 3 zo te zien (wederom) geen mening hebben.
Ik vind dat jij alles zo goed verwoord, met respect en zonder op de man/vrouw te spelen. Top!
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer de finale wordt uitgezonden?
Fossa schreef:
18-08-2019 14:13
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer de finale wordt uitgezonden?
Donderdag 29 augustus is de laatste aflevering
lilguinea schreef:
18-08-2019 15:23
Donderdag 29 augustus is de laatste aflevering
Dank!
Alle reacties Link kopieren
Jur58 schreef:
18-08-2019 13:28
Juani snel met sneren en roddelen? Dat valt wel mee. Wat we zien is dat de programmamakers een 1 op 1 vraag stellen in de zin van: wat vind jij nu van het gedrag van Elisa?
En dan komt er een eerlijk antwoord....

Nee nee..ze was in een van de eerder afleveringen duidelijk tegen Wijnand aan het roddelen...hoe zij wist dat Elisa op iets zou reageren..."Want zo is ze!!". (dan gaf ze dus een hele negatieve beschrijving van een karakter trek die Elisa volgens haar had)...vanaf dat moment heeft ze het bij mij niet goed kunnen doen...sorry.
Die bianca heeft discotheek vroom vroom volgens mij
Die waar michael van barbie ook werkte geloof ik
Bianca en.michael zijn ook vrienden en ik dacht zelfs dat ze een relatie hadden gehad
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
18-08-2019 19:47
Die bianca heeft discotheek vroom vroom volgens mij
Die waar michael van barbie ook werkte geloof ik
Bianca en.michael zijn ook vrienden en ik dacht zelfs dat ze een relatie hadden gehad
Ik zag hun vaak samen in zo’n realityserie maar hij was nogal cynisch in de omgang met haar, zo van “ er mag wel weer wat Botox in” en “Je denkt dat je nog jong bent” maar misschien was dat ook nep, wie weet.
vivajaline schreef:
18-08-2019 19:47
Die bianca heeft discotheek vroom vroom volgens mij
Die waar michael van barbie ook werkte geloof ik
Bianca en.michael zijn ook vrienden en ik dacht zelfs dat ze een relatie hadden gehad
Hij was zoals ik begreep ook deel eigenaar hier van.
https://www.ad.nl/show/michael-van-der- ... ~a67caaf2/
En zij is ook een keer geweest met Steenrijk straatarm of zo dat de gezinnen op vakantie worden gestuurd.

https://www.shownieuws.nl/top-nieuws/20 ... straatarm/
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 20:20
20.43% gewijzigd
Ja klopt hij was ook eigenaar
Oh in de link lees ik dat de disco voom voom heet
Ik dacht vroom vroom
vivajaline schreef:
18-08-2019 19:47
Die bianca heeft discotheek vroom vroom volgens mij
Die waar michael van barbie ook werkte geloof ik
Bianca en.michael zijn ook vrienden en ik dacht zelfs dat ze een relatie hadden gehad
Voom voom ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven