Entertainment alle pijlers

Het spijt me...

20-10-2011 21:40 1284 berichten
Volgende week donderdagavond begint het programma 'Het spijt me!' Na een pauze, van ongeveer 18 jaar, komt er een restart van het programma. Overigens nu gepresenteerd door onze überbabe John, alleen dat is het kijken al meer dan waard...

Jammer dat mensen deze mediavorm nodig hebben om een, vaak jarenlange, ruzie/misverstand proberen op te lossen.

Wie kijkt vanaf volgende week naar het programma en wil op dit topic gezellig hierover meepraten?

Tot volgende week!
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 17 november 2011 @ 20:41:

Ben benieuwd wat Angela ervan vindt.Dat zien we vast na de reclame..
Mensen maken fouten, moeders ook.
quote:Tickel schreef op 17 november 2011 @ 20:40:

[...]

Maar woensdag werk ik dus niet, en kan dus tv kijken in de avond.

HVH dat is op SBS6, dan krijgen mensen iets van 4 honden uit een asiel, en kijken ze welke het beste in het gezin past.

Hmmm, klinkt niet erg boeiend.

Balen Tick, op je vrije avond
quote:rosanna08 schreef op 17 november 2011 @ 20:43:

ze heeft dan blijkbaar wel weer contact met haar vader Die was, volgens moeders'verhaal, ook verslaafd, zij het niet erger.
Waar heeft ze al die tijd gewoond dan, de dochter? Dat heb ik even gemist. En was die knul haar broertje of vriendje?
nou, dat is duidelijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Nastik schreef op 17 november 2011 @ 20:43:

Mensen maken fouten, moeders ook.Misschien was ze een moederskind, dan komt het wel harder aan allemaal.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:S0LEIL schreef op 17 november 2011 @ 20:45:

Waar heeft ze al die tijd gewoond dan, de dochter? Dat heb ik even gemist. En was die knul haar broertje of vriendje?bij opa en oma, en het is haar broertje
Oh ja, The Beffels morgen. Leuk, leuk, leuk
Die jongen is Remy haar broertje,die vader was ook verslaafd,en die ging weg en moeder nam eem vriend weer die ook nogeens verslaafd was.Ze zocht ze ook wel uit zeg,en dan een domme zet omhet zelf ook nogeens gaan uitproberen hoe het voelt.
quote:Tickel schreef op 17 november 2011 @ 20:46:

[...]

Misschien was ze een moederskind, dan komt het wel harder aan allemaal.

Kweetnie.

Ik hoor haar net in het voorstukje ook zeggen dat moeder voor haar vriend koos. Ik denk dat moeders voor de drugs koos. Maakt het allemaal niet minder erg hoor. Maar omdat ik toch in de naaste familie 2 mensen met een ernstig verslavingsprobleem (heb) (ge)kent, kijk ik er misschien iets anders tegenaan.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet pro-dope, ook niet anti. Maar ik onderschat de ziekte verslaving niet.
Wat een rare inrichting, waar zijn ze nu dan?
quote:Nastik schreef op 17 november 2011 @ 20:52:

[...]

Kweetnie.

Ik hoor haar net in het voorstukje ook zeggen dat moeder voor haar vriend koos. Ik denk dat moeders voor de drugs koos. Maakt het allemaal niet minder erg hoor. Maar omdat ik toch in de naaste familie 2 mensen met een ernstig verslavingsprobleem (heb) (ge)kent, kijk ik er misschien iets anders tegenaan.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet pro-dope, ook niet anti. Maar ik onderschat de ziekte verslaving niet.

Het blijft moeilijk, heb zelf 4 jaar geen contact gehad met mijn vader. Had ook dat hij mij, en mijn verdriet aan de kant schoof voor een andere vrouw. (5 weken na de crematie van mijn moeder.Hij zei dat hij het niet op een laag pitje kón zetten)

Het blijft een gevoel, en dat is voor iedereen anders.
quote:phoolan schreef op 17 november 2011 @ 20:55:

Wat een rare inrichting, waar zijn ze nu dan?Haha, daarom vroeg ik net dus waar ze opgegroeid is Ik vind het zo'n oude mensen inrichting.
Dit moet toch weer goed kunnen komen,
Nastik en Tickel, heftig ook jullie verhalen

Nastik, is je moeder nog verslaafd? En Tick, je hebt nu wel weer contact dus? Gaat dat goed?
quote:Tickel schreef op 17 november 2011 @ 20:56:

[...]

Het blijft moeilijk, heb zelf 4 jaar geen contact gehad met mijn vader. Had ook dat hij mij, en mijn verdriet aan de kant schoof voor een andere vrouw. (5 weken na de crematie van mijn moeder.Hij zei dat hij het niet op een laag pitje kón zetten)

Het blijft een gevoel, en dat is voor iedereen anders.Is ook zo hoor, ik kan niet voorstellen dat ik mijn kind het verdriet aan zal doen dat ik gekend heb.
Ik denk dat dochter zichzelf misschien ook wel probeert te beschermen tegen nieuw verdriet door moeders.
quote:S0LEIL schreef op 17 november 2011 @ 20:56:

[...]

Haha, daarom vroeg ik net dus waar ze opgegroeid is Ik vind het zo'n oude mensen inrichting.Mischien bij oma
lastig, ik snap het verdriet van moeder, maar ook de onwil van dochter
quote:S0LEIL schreef op 17 november 2011 @ 20:57:

Nastik, is je moeder nog verslaafd? En Tick, je hebt nu wel weer contact dus? Gaat dat goed?Ja hoor, heb ik, sinds 2004. Maar het begin was moeilijk, heb me over veel dingen heen moeten zetten omdat ik tóch nooit mijn gelijk zou krijgen.
quote:S0LEIL schreef op 17 november 2011 @ 20:57:

Nastik, is je moeder nog verslaafd? En Tick, je hebt nu wel weer contact dus? Gaat dat goed?Ja heftig inderdaad. Het blijft iets ingewikkelds, ouder-kind loyaliteit..
quote:S0LEIL schreef op 17 november 2011 @ 20:58:

Ik denk dat dochter zichzelf misschien ook wel probeert te beschermen tegen nieuw verdriet door moeders.Dat denk ik ook. Misschien dat er later een kans is, als ze wat ouder is, misschien ook wat milder wordt.
quote:S0LEIL schreef op 17 november 2011 @ 20:58:

Ik denk dat dochter zichzelf misschien ook wel probeert te beschermen tegen nieuw verdriet door moeders. denk ik ook
Ik begrijp dat meisje wel, ik heb sinds 3 jaar niet tot nauwelijks contact met mijn moeder. Geen verslaving oid in het spel, wel de teleurstelling i.v.m een "nieuwe vriend".

Als je je door je moeder aan de kant geschoven voelt doet dat zoveel pijn, heb je dat hoofdstuk eenmaal afgesloten dan is het bijna onmogelijk om dat weer te openen. Al is het alleen maar om jezelf te behoeden voor nog meer verdriet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven