Het spijt me...
donderdag 20 oktober 2011 om 21:40
Volgende week donderdagavond begint het programma 'Het spijt me!' Na een pauze, van ongeveer 18 jaar, komt er een restart van het programma. Overigens nu gepresenteerd door onze überbabe John, alleen dat is het kijken al meer dan waard...
Jammer dat mensen deze mediavorm nodig hebben om een, vaak jarenlange, ruzie/misverstand proberen op te lossen.
Wie kijkt vanaf volgende week naar het programma en wil op dit topic gezellig hierover meepraten?
Tot volgende week!
Jammer dat mensen deze mediavorm nodig hebben om een, vaak jarenlange, ruzie/misverstand proberen op te lossen.
Wie kijkt vanaf volgende week naar het programma en wil op dit topic gezellig hierover meepraten?
Tot volgende week!
donderdag 17 november 2011 om 20:44
quote:Tickel schreef op 17 november 2011 @ 20:40:
[...]
Maar woensdag werk ik dus niet, en kan dus tv kijken in de avond.
HVH dat is op SBS6, dan krijgen mensen iets van 4 honden uit een asiel, en kijken ze welke het beste in het gezin past.
Hmmm, klinkt niet erg boeiend.
Balen Tick, op je vrije avond
[...]
Maar woensdag werk ik dus niet, en kan dus tv kijken in de avond.
HVH dat is op SBS6, dan krijgen mensen iets van 4 honden uit een asiel, en kijken ze welke het beste in het gezin past.
Hmmm, klinkt niet erg boeiend.
Balen Tick, op je vrije avond
donderdag 17 november 2011 om 20:46
donderdag 17 november 2011 om 20:50
donderdag 17 november 2011 om 20:52
quote:Tickel schreef op 17 november 2011 @ 20:46:
[...]
Misschien was ze een moederskind, dan komt het wel harder aan allemaal.
Kweetnie.
Ik hoor haar net in het voorstukje ook zeggen dat moeder voor haar vriend koos. Ik denk dat moeders voor de drugs koos. Maakt het allemaal niet minder erg hoor. Maar omdat ik toch in de naaste familie 2 mensen met een ernstig verslavingsprobleem (heb) (ge)kent, kijk ik er misschien iets anders tegenaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet pro-dope, ook niet anti. Maar ik onderschat de ziekte verslaving niet.
[...]
Misschien was ze een moederskind, dan komt het wel harder aan allemaal.
Kweetnie.
Ik hoor haar net in het voorstukje ook zeggen dat moeder voor haar vriend koos. Ik denk dat moeders voor de drugs koos. Maakt het allemaal niet minder erg hoor. Maar omdat ik toch in de naaste familie 2 mensen met een ernstig verslavingsprobleem (heb) (ge)kent, kijk ik er misschien iets anders tegenaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet pro-dope, ook niet anti. Maar ik onderschat de ziekte verslaving niet.
donderdag 17 november 2011 om 20:56
quote:Nastik schreef op 17 november 2011 @ 20:52:
[...]
Kweetnie.
Het blijft moeilijk, heb zelf 4 jaar geen contact gehad met mijn vader. Had ook dat hij mij, en mijn verdriet aan de kant schoof voor een andere vrouw. (5 weken na de crematie van mijn moeder.Hij zei dat hij het niet op een laag pitje kón zetten)
Het blijft een gevoel, en dat is voor iedereen anders.
[...]
Kweetnie.
Het blijft moeilijk, heb zelf 4 jaar geen contact gehad met mijn vader. Had ook dat hij mij, en mijn verdriet aan de kant schoof voor een andere vrouw. (5 weken na de crematie van mijn moeder.Hij zei dat hij het niet op een laag pitje kón zetten)
Het blijft een gevoel, en dat is voor iedereen anders.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 17 november 2011 om 20:58
quote:Tickel schreef op 17 november 2011 @ 20:56:
[...]
Het blijft een gevoel, en dat is voor iedereen anders.Is ook zo hoor, ik kan niet voorstellen dat ik mijn kind het verdriet aan zal doen dat ik gekend heb.
[...]
Het blijft een gevoel, en dat is voor iedereen anders.Is ook zo hoor, ik kan niet voorstellen dat ik mijn kind het verdriet aan zal doen dat ik gekend heb.
donderdag 17 november 2011 om 21:00
quote:S0LEIL schreef op 17 november 2011 @ 20:57:
Nastik en Tickel, heftig ook jullie verhalen
Nastik, is je moeder nog verslaafd? En Tick, je hebt nu wel weer contact dus? Gaat dat goed?Ja hoor, heb ik, sinds 2004. Maar het begin was moeilijk, heb me over veel dingen heen moeten zetten omdat ik tóch nooit mijn gelijk zou krijgen.
Nastik en Tickel, heftig ook jullie verhalen
Nastik, is je moeder nog verslaafd? En Tick, je hebt nu wel weer contact dus? Gaat dat goed?Ja hoor, heb ik, sinds 2004. Maar het begin was moeilijk, heb me over veel dingen heen moeten zetten omdat ik tóch nooit mijn gelijk zou krijgen.
donderdag 17 november 2011 om 21:00
donderdag 17 november 2011 om 21:01
quote:S0LEIL schreef op 17 november 2011 @ 20:58:
Ik denk dat dochter zichzelf misschien ook wel probeert te beschermen tegen nieuw verdriet door moeders.Dat denk ik ook. Misschien dat er later een kans is, als ze wat ouder is, misschien ook wat milder wordt.
Ik denk dat dochter zichzelf misschien ook wel probeert te beschermen tegen nieuw verdriet door moeders.Dat denk ik ook. Misschien dat er later een kans is, als ze wat ouder is, misschien ook wat milder wordt.
donderdag 17 november 2011 om 21:01
Ik begrijp dat meisje wel, ik heb sinds 3 jaar niet tot nauwelijks contact met mijn moeder. Geen verslaving oid in het spel, wel de teleurstelling i.v.m een "nieuwe vriend".
Als je je door je moeder aan de kant geschoven voelt doet dat zoveel pijn, heb je dat hoofdstuk eenmaal afgesloten dan is het bijna onmogelijk om dat weer te openen. Al is het alleen maar om jezelf te behoeden voor nog meer verdriet.
Als je je door je moeder aan de kant geschoven voelt doet dat zoveel pijn, heb je dat hoofdstuk eenmaal afgesloten dan is het bijna onmogelijk om dat weer te openen. Al is het alleen maar om jezelf te behoeden voor nog meer verdriet.