Het Verstopic
vrijdag 13 juni 2008 om 19:48
Lieve dames en heren,
Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:
- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )
- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!
- Geen brandende fakkels in de tent.
- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.
Onze trots:
Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:
- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )
- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!
- Geen brandende fakkels in de tent.
- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.
Onze trots:
zaterdag 21 juni 2008 om 22:33
zaterdag 21 juni 2008 om 22:34
zaterdag 21 juni 2008 om 22:34
zaterdag 21 juni 2008 om 22:35
quote:MaddyAlbright schreef op 21 juni 2008 @ 22:34:
Weet je wat ik altijd zo hypocriet vind? Eerst die commentator allemaal zeiken op NL ("ow, van nistelrooy slecht aangenomen" "van nistlerooy is niet in vorm")...
Scoort ie, is meteen alles goed.
Ja, dat is één van de irritante aspecten van voetbal.
En net zo irritant: die herrie dat ermee gepaard gaat. Ik wordt er helemaal hyper van.
Weet je wat ik altijd zo hypocriet vind? Eerst die commentator allemaal zeiken op NL ("ow, van nistelrooy slecht aangenomen" "van nistlerooy is niet in vorm")...
Scoort ie, is meteen alles goed.
Ja, dat is één van de irritante aspecten van voetbal.
En net zo irritant: die herrie dat ermee gepaard gaat. Ik wordt er helemaal hyper van.
zaterdag 21 juni 2008 om 22:36
quote:Zonnetje2424 schreef op 21 juni 2008 @ 22:35:
Huh, ik ben nog niet zo goed in forummen geloof ik... Ik dacht serieus dat er een hele tijd niks gebeurd was, stuur ik een berichtjes blijkt dat ik er heeeel veel gemist heb.....:S
Zonnetje, de pagina regelmatig verversen. Dan komt alles goed.
Ja, doe mij maar een mintdropjes. En nog een blini!
Huh, ik ben nog niet zo goed in forummen geloof ik... Ik dacht serieus dat er een hele tijd niks gebeurd was, stuur ik een berichtjes blijkt dat ik er heeeel veel gemist heb.....:S
Zonnetje, de pagina regelmatig verversen. Dan komt alles goed.
Ja, doe mij maar een mintdropjes. En nog een blini!