Entertainment alle pijlers

Het Verstopic

13-06-2008 19:48 4701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames en heren,

Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:

- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )

- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!

- Geen brandende fakkels in de tent.

- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.

Onze trots:

Kom weer binnen. Hier staat de overbuurman zijn oranje vlaggetjes midden op straat te verbranden.
*bergt haar schaar dan maar weer op, want het vlaggetjesprobleem lost zichzelf dan wel op*
Peas on earth!
Ik kan me voorstellen dat het een harde klap is na de successen, maar men baalt wel heul stevig zeg!

Ook verderop in de straat worden vlaggetjes naar beneden gehaald. En wat is het heerlijk rustig!!!
Op het fantopic gaat het er eng aan toe zeg! Rare mutsen.
Ach... dan laat je je wel kennen hoor, als je meent je verdriet te moeten onderstrepen door anderen uit te schelden. Jammer.

Ze hadden ook meteen aan de Vodka moeten gaan ipv aan het bier!
Zwelgen blijkt ook een kunst inderdaad! Mèn, wat een agressiviteit!
Stelletje mutsen daar, je kan ook te ver doordraven. Get a life ofzo.
Nou ja, zo lang het bij verbale agressie blijft en het morgen weer over is: no worries! Ik ga nog heel even buizen - slaap lekker!
Ach, ik heb ze nog ff sterkte gewenst met de verwerking. Ik hoop dat alles goed met ze komt.

Zo, gaat nu echt de tent verlaten en naar bed.
Pinksterbloempje is errug grappig daar

Ze slaan wel door daar zeg...
Peas on earth!
Ik schrik er ook wel van, wist echt niet dat het bij sommige mensen zóveel pijn doet! Pfff, ben ik even blij dat het spelletje aan mij voorbijgaat.
Jeeeeeee hoe agressief kun je zijn zeg! Op dat topic gaat iedereen echt helemaal uit zijn vooral haar dak! Ik kruip lekker m'n bedje in. Ik zal hier nog best te vinden zijn want vriend gaat de komende wedstrijden van de andere landen gewoon kijken.
quote:misschicken schreef op 21 juni 2008 @ 21:12:

retespannend die urtkweek!
Hee, ben nog aan het bijlezen, maar hier op het dakterras nu muziek op tien. Dat mijn oordoppen ook niet gaan helpen. Officieel mag dat na 12-en niet geloof ik, snap wel dat ze nu nog even willen, maar ben bang dat het nog wel een paar uurtjes doorgaat :-((( Wat is wijsheid?

PS het is stampmuziek. Ze hebben ook vuur aan, als ik dat geweten had had ik mijn raam niet opengelaten in de woonkamer, die staat nu half blauw.

Of ben ik een heeel grote zeur. Ik denk dat ik ook wel in aanmerking voor de grootste anti-EK-er.
IK zal hier de overige wedstrijden ook wel rondhangen, de rest is nl. wel leuk om te kijke/forummen. Morgen Italië! Jum
Haha, er is een ge-wel-dige Postbank-reclame op tv!
Hallo . Is het hier nog gezellig? Kom net terug uit Nyon waar ze een groot scherm hadden neergezet. Ga ik ff patat halen scoren die Russen weer.

Ik ga nu ritueel mijn oranje shirt verbranden.

Mag ik dan morgen gewoon weer in de bruine tent?
Hoi Lapin! Ze zijn al naar bed. Ik ben er nog wel (kan niet slapen door takkeherrie hierboven), zo eens even kijken op het oranjetopic haha
Oh, je had al even geleden gepost... Maar misschien kom ik ook nog wel terug. Niet dat hier gekeken wordt, maar ik vind het wel gezellig dit!
quote:lapin schreef op 22 juni 2008 @ 00:39:

Hallo . Is het hier nog gezellig? Kom net terug uit Nyon waar ze een groot scherm hadden neergezet. Ga ik ff patat halen scoren die Russen weer.

Ik ga nu ritueel mijn oranje shirt verbranden.

Mag ik dan morgen gewoon weer in de bruine tent?Ja zeg, wat wil je nou? Erin of eruit?
quote:misschicken schreef op 22 juni 2008 @ 07:20:

[...]

Ja zeg, wat wil je nou? Erin of eruit? Ja, nu wil ik er in natuurlijk. Ik ga wel nederig op mijn knietjes de tentvloer boenen ofzo .
Nah vooruit dan maar, ben de beroerdse niet
quote:Laura289 schreef op 22 juni 2008 @ 01:34:

Oh, je had al even geleden gepost... Maar misschien kom ik ook nog wel terug. Niet dat hier gekeken wordt, maar ik vind het wel gezellig dit!Ik was net naar bed omdat er toch niemand meer was . Ik heb wel in de tussentijd even de tent schoongeboend, als boetedoening.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven