Entertainment alle pijlers

Het Verstopic

13-06-2008 19:48 4701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames en heren,

Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:

- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )

- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!

- Geen brandende fakkels in de tent.

- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.

Onze trots:

quote:Ann Liv schreef op 08 juli 2008 @ 21:04:

Het is goud, maar dan doen we toch zoiets?

[afbeelding]He ja, LEUK! Kan Bea - mocht ze ooit de behoefte voelen om langs te komen - een beetje vertrouwd haar behoefte doen! Wat attent van jou
schei er mee uit voor vanavond... internet valt steeds weg en ik krijg t alleen weer aan door laptop uit te zetten en weer aan...zucht!!! Ga met een bakje te bed.... fijne avond!!
Ik ben niets te beroerd om Bea te gerieven. Ze zal het maar bij het plebs op de hoek moeten doen zeg. Maar misschien voelt ze zich hier meer op thuis?

Pssst... we gaan voor de (Phillipe) Starck 2 toiletpot, hebben we boven ook al hangen. Lijkt net een pelikaan. Misschien komt er beneden zelfs nog een urinoir bij, schijnt te schelen met poetsen.
Dit is hem dus!!

anoniem_6698 wijzigde dit bericht op 08-07-2008 23:43
Reden: Een nóg betere feauteau gevonden
% gewijzigd
Ik ben serieus uit bed gevallen vannacht!! Kwam denk ik doordat ik die opa van Tientje tegenkwam

Ann Liv, mooi joh! Ik wil ook wel zoiets, maar vriend vind dat te vrouwelijk...
Aangezien ik als eerste wakker schijn te zijn, hier een ontbijtje en de koffie en thee staat ook klaar. Goeiemorgen iedereen. Is het nog gelukt met Brad, Tientje?

Oh heerlijk: ontbijt! Ik mocht vandaag ruim een uur langer slapen dan normaal, dus ik ben in een opperbest humeur! Heeeeeel lekker geslapen. Brad heeft me verwend bezig gehouden goed warm gehouden vannacht. Zo meteen congressen met een heleboel vakgenoten, dus heb maar even een net setje uit de kast getrokken. Ha! Da's grappig! Ik heb hetzelfde aan als Helga van Leur vandaag!

Ambroos, nu moet je niet die bejaarde van mij de schuld geven van jouw expansiedrift he! Bij mij doet 'ie dat nooit
Pffff ben gevloerd... met schoonmoeder op huizenjacht. Wil nu alleen maar languit met de beentjes omhoog (kan iemand de jakoezie even aanzetten???) en een wijntje.... Doe geen wijntje hoor!! Doe als of; vriendlief is kaasfondue aan t maken... geen alcohol meer in maar toch de smaak.... the next best thing zullen we maar zeggen (of ga ik dan ook dor voor ontaarde bijnamoeder??)

Met jullie alles goed??
Ja wie neemt dan ook haar schoonmoeder mee op huizenjacht? Zou ik nooooooooooooooit doen. Tenminste... als ze aardig is zou ik het overwegen, maar ja schoonma en ik hebben nog geen kennis gemaakt dusssss...

Ga jij maar lekker met je beentjes omhoog in het bubbelbad (pas je wel op voor het kopje-onder effect?).

Ik ga zo met een vriendin naar een atelier in Tiel, ik wil een bijzondere ring laten maken van een aantal oude ringen. Symbolisch nieuw begin na een rottijd, zoiets. Hoop dat kunstige mevrouw en ik een klik hebben en ze snapt wat ik wil!
ehm huizenjacht was voor schoonmoeder.. zij zoekt een nieuw huis. En aangezien ik een jaar geleden een huis heb gekocht en toch met verlof ben vroeg ze of in mee wilde. Iets teveel van t goede maar wel gezellig.

jakoezie was goddelijk overigens (heb in eigen bad zelf met een rietje voor de bubbels gezorgd...) ben weer helemaal bij gekomen.

Hoe was het bij de ringenmevrouw??
Goeieavond dames, hoe is het? Ik kom net thuis, ben een dagje bij m'n moeder geweest. Was erg gezellig. Wel Brad gemist, ik zag dat hij al wat verder uit zn hoekje is gekomen? Jouw werk Tientje ?
Je larf heeft niks aan een moeder met vieze handen, ontaard klinkt mij veel schoner in de oren. Huizenjacht, ook voor iemand anders, is wel leuk! Kun je meteen in de gaten houden of het huis wel oppasproof is. Maar een jakoezie-rit (lees steeds jaloezie) is welverdiend.

Tientje, in wat voor branch werk jij als je hetzelfde gekleed gaat als Helga? Ben erg benieuwd naar het ringontwerp. Als je hém erbij krijgt overweeg ik ook een tripje naar Tiel:

Ambro, het is veel erger, we hebben behang met roze bloemen in de slaapkamer. Vriend voelde zich erg aangetast in zijn mannelijkheid met deze keuze, maar het stond hem nog meer tegen dat we verder moesten zoeken naar geschikt behang. Tadáá, zo drijf je je smaak effectief door. Ik geef cursussen, mocht iemand geïnteresseerd zijn.

Overigens zag ik in een flits Wolter Kroes op tv. Hij heeft een kind dat hij Thomas Valentijn (?) Kroes heeft genoemd. Ja roept 'ie enthousiast: hij heet dus Tom Kroes/Cruise, afgekort TV Kroes!
Ambro, zag ergens anders dat je een (binnen)kat hebt en twijfelt over een tweede kat. Mijn (binnen)kat is 6 en sinds een paar weken hebben we er een kitten bij. Het is geweldig leuk! De volwassen kat vindt het tot nu toe wel ok. Blaast af en toe, maar likt het klein mormel ook schoon. Het gaat prima tot nu toe, 2 katten in een niet al te groot huis.

Kleine kat heeft laatst wel op het dekbed gepist, daar was ik iets minder van gecharmeerd...
Ann Liv, ooh echt roze bloemen behang?? Dat krijg ik er hier echt niet in

Leuk om te horen dat het bij jullie zo goed gaat met een tweede kat erbij! Dat geeft me nog meer hoop. We gaan het ook gewoon doen hoor, kan niet wachten!

Ja Tientje, wat voor werk doe je eigenlijk, ben wel benieuwd!
Had na zijn eerste reactie ("kom op zeg, ik wil écht geen roze op mijn slaapkamer") ook niet verwacht dat hij ermee akkoord zou gaan, maar hij is gezwicht. Gooi er nog maar een plaatje tegenaan, dit hebben we op onze slaapkamermuur:

Mooi Ann Liv!

Goeiemorgen iedereen, ik ga nu naar die bso, kijken of ik iemand te spreken kan krijgen vanmiddag. Fijne dag iedereen.
He ambro... hoe is t gesperk gegaan??

Ben vandaag helemaal gevloerd van al dat huizenkijken gisteren... pfff en ze vroeg of ik volgende week nog eens mee wil....

ow en heb voor de tentgangers even een winnend lot gescoord!

en als we winnen doen we een nieuwe tent....dachten jullie van deze

Nou gesprekje gehad en de "bazin" vond het erg rot dat het zo was gelopen, dat was niet de bedoeling geweest. Maar ze hadden een wisseling gehad van personeel en het was nogal rommelig. Geen excuus natuurlijk. Ik heb nu wel aangegeven dat ik die groep alleen kan draaien, kinderen zijn zo mak als een lammetje.

Vandaag had ik een groep van 8 kinderen, die me ook allemaal al een keer hadden gezien, we hebben het hartstikke gezellig gehad, gelukkig.

Alleen was er 1 jongetje, van 5 jaar, met een luier! Hij was gewoon nog niet zindelijk! Ze doen ook niets met een zindelijkheidstraining, ik was echt zo verbaasd. Ik heb met hem afgesproken dat zodra hij de drang had om te plassen hij naar mij toe moest komen om het te zeggen. Dan zouden we samen naar de wc toe gaan. Hij is 3 keer op tijd naar me toe gekomen en heeft het op de wc gedaan, ik was echt trots op hem!

Ik heb ook een lot gekocht, ik wil winnen dus sorry dames, het geld is voor mij. Maar dan is er wel geld voor een mooiere tent!
Nou hier niks gewonnen... jammer hoor!
Fijn dat erover gesproken is, ambrosia! En leuk van dat jongetje - het zindelijk worden met jouw hulp dan, dat-ie met 5 jaar nog met een luier loopt is minder leuk te noemen.
Joehoe! Ik ben d'r wel hoor, maar had het zo druk de afgelopen dagen, niet leuk meer! Ringenmevrouw was heel oud, maar wel heel lief en creatief, dus ze is nu een ring aan het maken naar mijn smaak. Als 'ie wordt zoals ik hoop wordt het een stoere,maar ook chique ring!

Gisteren had ik bewonersavond op mijn werk, was ook leuk, maar aan het einde van de avond was ik compleet sufgekletst.

Wat een lief stukje Amrosia, over dat jongetje. Fijn is dat he, als je echt iets kunt bijdragen aan de ontwikkeling van zo'n mannetje. Maar eigenlijk ook een intens sneu verhaal natuurlijk. Vijf jaar en niet zindelijk, ach gossie.

Ik ga werken (mocht uitslapen!)

Later!
anoniem_51098 wijzigde dit bericht op 11-07-2008 22:46
Reden: too much details
% gewijzigd
Goeiemorgen!

Ben nou toch wel nieuwsgierig naar die ring aan het worden Tientje! Hoop dat ie precies wordt zoals je het in je hoofd hebt.

Maarre, beleidsmedewerker openbare orde en veiligheid: kan jij niet gewoon ff voor uitsmijter spelen Of in ieder geval de tent beveiligen

Vanmiddag weer werken vanaf 2 uur, volgens mij is dat jongetje er vandaag niet. Ik weet niet of mijn aanpak nut heeft, ik val nu alleen in en na mijn vakantie ga ik op de oudste groep werken. Misschien komt hij nu wel in een ritme dat hij het automatisch gaat zeggen als hij naar de wc moet. Ik hoop het.
Joepie!!! 20 euro gewonnen.... je moet klein beginnen nietwaar!?

Ambro; als je vaker op die groep staat kun je dit jongetje ook met een beloningssysteem stimuleren om zelf aan te geven dat ie naar de wc moet. maak voor hem of samen met hem een plaskaart (gekleurd a4tje met vakjes) en beloof hem elke keer dat ie zelf goed heeft aangegeven naar de wc te moeten en ook daadwerkelijk wat te hebben gedaan, dat ie en sticker mag plakken. spreek met hem af dat hij, als hij bv de hele dag dat goed gedaan heeft een kleurplaat (altijd wel voor hande) velletje eigen stickers oid. Owja en geef dit ff aan ouders door..als ze dit systeem thuis doorvoeren is hij binnen twee weken zindelijk....als t goed is. (tenzij er een andere reden is waarom hij nogsteeds niet zindelijk is..)
Bijtje, hoe duur is zo'n lot?
14.50 dus eigenlijk heb ik maar 5.50 gewonnen....

Maar ik heb iig iets gewonnen .Moet zeggen dat sinds ik ze bij t postkantoor koop ik eigelijk elke maand wel iets van 20 euro win maar daar blijft t dan ook bij... gelukkig heb ik helemaal niets te klagen en is t gewoon voor de lol. (maar t was wel fijn geweest om op wereldreis te kunnen gaan zonder er jaaaaaren voor te sparen.)

Je moet iets te dromen over houden nietwaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven