Entertainment alle pijlers

Hij is een zij

08-01-2014 23:12 189 berichten
Arie Boomsma volgt vijf jonge mensen die in het verkeerde lichaam zijn geboren en een lange weg gaan om van vrouw man te worden of andersom. Freddie, Mick, Sophie, Arjon, Martin en Bo staan centraal.



Elke dinsdag om 21:55.



Iemand gisteren de eerste aflevering gezien? Hoop dat veel mensen kijken, want ik merk dat er nog veel onbegrip is over transgenders.

Ik vond die Freddie en Mick overigens echt leuke jongens, heel 'goed gelukt' ook. Daar zou je het echt nooit van raden.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
14-02-2019 15:51
Knap wat artsen tegenwoordig kunnen.
Superknap, erg mooi gedaan!
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog naar de hoe is het nu met afleveringen gekeken? Ik vond het leuk om te zien dat het met Storm zo goed gaat. En Mick en Freddie zijn nog dikke vrienden. Grappig idee om langs allerlei mensen van de eerdere series te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om die oude deelnemers te zien.

Wat mij wel verbaasde is dat zowel Freddie als Mick geen geslacht operatie hebben ondergaan
Lijkt mij toch 'de stap' tot echte man
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
28-02-2019 19:33
Leuk om die oude deelnemers te zien.

Wat mij wel verbaasde is dat zowel Freddie als Mick geen geslacht operatie hebben ondergaan
Lijkt mij toch 'de stap' tot echte man
Omdat er heel veel risico’s aan zitten en de kans op complicaties zoals afstoting etc groot is
Alle reacties Link kopieren
aikidoka schreef:
06-02-2019 19:36
Dat je geen phalloplastiek wil kan ik me heel goed voorstellen. Dat is een heftige operatie met matige succesresultaten. Veel complicaties etc. Ik kan me goed voorstellen dat je dan liever wacht en hoopt dat de techniek verbetert en je lichamelijke situatie leert accepteren, omdat je uiterlijk en innerlijk zo al veel beter in overeenstemming zijn en anderen je als een man zien.
Ik herhaal dit nog maar eens. Lang niet iedere man heeft zo’n behoefte aan een piemel dat ze de risico’s op complicaties accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Ivan zei hetzelfde toch? Dat hij liever ging wachten op nieuwere technieken.
Ik denk ook dat 'iets' hebben dat je niet wilt (piemel, borsten) vervelender is dan 'iets' niet hebben dat je wel wilt.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf 6 oktober nieuwe afleveringen. https://www.kro-ncrv.nl/nieuws/vijfde-s ... n-kooijman

En check Maria haar facebook eens, wat ziet ze er mooi uit :)
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niemand die dit weer gaat volgen?
Alle reacties Link kopieren
Jawel maar het duurt nog even :proud:
Ik ga zeker weer volgen !
Alle reacties Link kopieren
Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Mooi programma.
Alle reacties Link kopieren
Wat is de fb van Evelien?
Alle reacties Link kopieren
Ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven