Entertainment alle pijlers

Hij is een zij

06-10-2020 23:01 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik viel er halverwege in. Ga morgen even het begin terug kijken.

Ik vind het erg interessant. Zijn er meer die dit volgen en wat vinden jullie ervan?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het al sinds het programma bestaat. Ik vind het een mooi programma en fijn dat het steeds bespreekbaarder wordt.
Mooi integer gemaakt. Ik kijk er graag naar.
Alle reacties Link kopieren
Triest als mensen zich niet aanvaarden in wie ze zijn.
IK kan er geen sympathie voor opbrengen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook al vanaf het begin. Maar was dit de eerste van dit seizoen?

Emma, leuk meisje die weet wat ze er wil. Niet dat het erg is, maar is haar moeder beetje oud voor 12 jarig meisje of vergis ik me daarin?

Vind dat Jan Kooiman het heel mooi doet. Net als eerst Arie Boomsma het ook zo mooi deed.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook weer. Ik vind het een mooi programma, met aandacht voor mensen gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
keukenstoel schreef:
06-10-2020 23:24
Triest als mensen zich niet aanvaarden in wie ze zijn.
IK kan er geen sympathie voor opbrengen.

Geldt dat dan ook niet voor jou? Dat jij niet aanvaart wie zij zijn blijkbaar?
Alle reacties Link kopieren
keukenstoel schreef:
06-10-2020 23:24
Triest als mensen zich niet aanvaarden in wie ze zijn.
IK kan er geen sympathie voor opbrengen.
Ik snap dit niet, ze aanvaarden het toch juist wel. Ze zijn echt man of juist vrouw. Zo triest als mensen zich niet kunnen inleven. Gebrek aan compassie.

Ik vind het een mooi programma.
keukenstoel schreef:
06-10-2020 23:24
Triest als mensen zich niet aanvaarden in wie ze zijn.
IK kan er geen sympathie voor opbrengen.

Ik vind dan weer wat van jou.

En wat is dat toch dat je IK overal met hoofdletters schrijft? Grootheidswaanzin?
On topic, moet dit programma nog terugkijken. Wist niet dat het nieuwe seizoen al begonnen was.
Maar mooie serie.
Alle reacties Link kopieren
keukenstoel schreef:
06-10-2020 23:24
Triest als mensen zich niet aanvaarden in wie ze zijn.
IK kan er geen sympathie voor opbrengen.
En jij bent hulpverlener? Wauw.
keukenstoel schreef:
06-10-2020 23:24
Triest als mensen zich niet aanvaarden in wie ze zijn.
IK kan er geen sympathie voor opbrengen.
Ik gok dat ze dit soort programmas juist voor mensen zoals jij maken.
Nog niet gekeken, morgen via uitzending gemist.

Vorige seizoenen keek ik graag.
keukenstoel schreef:
06-10-2020 23:24
Triest als mensen zich niet aanvaarden in wie ze zijn.
IK kan er geen sympathie voor opbrengen.
IK kan geen sympathie opbrengen voor jóu. Wat een sneuneus ben je als je meent mensen hierom te mogen veroordelen. Dat kan ik dan weer niet aanvaarden: dat er mensen zijn die zo smaldenkend zijn. Tijd om je te laten bijscholen in empathie. IK hoop maar dat jij niet werkelijk een hulpverlener bent, want met zo'n grondhouding help jij mensen van de wal in de sloot.

On-topic: dank voor de kijktip, TO. Ik ga de uitzending even terugzoeken.
keukenstoel schreef:
06-10-2020 23:24
Triest als mensen zich niet aanvaarden in wie ze zijn.
IK kan er geen sympathie voor opbrengen.


Keukenstoel, ik geloof je niet! Sta je hier echt zo tegenover? Verdiep je eens in wat het precies is, ik kan me niet voorstellen dat je er dan niet anders over gaat denken.
keukenstoel schreef:
06-10-2020 23:24
Triest als mensen zich niet aanvaarden in wie ze zijn.
IK kan er geen sympathie voor opbrengen.
Mooi juist dat ze zichzelf mogen zijn. Triest vind IK dat mensen zoals JIJ ze niet aanvaarden voor wie ze zijn.
keukenstoel schreef:
06-10-2020 23:24
Triest als mensen zich niet aanvaarden in wie ze zijn.
IK kan er geen sympathie voor opbrengen.
Dan snap jij niet wat transgender zijn betekend , ze zijn juist niet wat ze in jouw ogen zijn .
Wat een onsympathieke reactie bah bah
Ik ga straks terug kijken met zoon hoop dat het het zo mooi en indrukwekkend is als eerdere seizoenen .
Mss bedoelt keukenstoel een familielid oid dit het niet accepteert? Niet 'de transgender' zelf?
BosscheBol1984 schreef:
07-10-2020 08:30
Mss bedoelt keukenstoel een familielid oid dit het niet accepteert? Niet 'de transgender' zelf?
Dan zeg je toch niet zichzelf accepteren in wie ze zijn ? Maar iemand accepteren in wie ze zijn .
Alle reacties Link kopieren
Als je dit programma (en andere) al langer volgt, dan is toch wel duidelijk dat de transgenders, vooral als ze hun kindertijd voorbij waren voor ze in transitie gingen, bijna allemaal enorm geworsteld hebben om te accepteren wie ze zijn. En dat ze dan na die worsteling besloten hebben om hun uiterlijk daarmee in overeenstemming te brengen. Dat ze dus nu juist accepteren wie ze zijn en daar heftige stappen voor moeten nemen in de vorm van pijnlijke operaties.
Alle reacties Link kopieren
keukenstoel schreef:
06-10-2020 23:24
Triest als mensen zich niet aanvaarden in wie ze zijn.
IK kan er geen sympathie voor opbrengen.
Gelukkig interesseert het weinig mensen wat JIJ vindt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
aikidoka schreef:
07-10-2020 08:39
Als je dit programma (en andere) al langer volgt, dan is toch wel duidelijk dat de transgenders, vooral als ze hun kindertijd voorbij waren voor ze in transitie gingen, bijna allemaal enorm geworsteld hebben om te accepteren wie ze zijn. En dat ze dan na die worsteling besloten hebben om hun uiterlijk daarmee in overeenstemming te brengen. Dat ze dus nu juist accepteren wie ze zijn en daar heftige stappen voor moeten nemen in de vorm van pijnlijke operaties.
Niet allemaal hoor, mn oudste kind heeft ook een vriendin die vroeger (nog steeds) een jongen was en die lijkt mij redelijk happy met zichzelf
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
06-10-2020 23:58
On topic, moet dit programma nog terugkijken. Wist niet dat het nieuwe seizoen al begonnen was.
Maar mooie serie.
Dit
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
06-10-2020 23:58
On topic, moet dit programma nog terugkijken. Wist niet dat het nieuwe seizoen al begonnen was.
Maar mooie serie.
Dit
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
07-10-2020 09:30
Niet allemaal hoor, mn oudste kind heeft ook een vriendin die vroeger (nog steeds) een jongen was en die lijkt mij redelijk happy met zichzelf
Uhhmm, ik zeg toch niet dat mensen niet gelukkig kunnen zijn? Ik zeg dat ze meestal worstelen met wie ze zijn en uit die worsteling komen stappen waardoor ze gelukkiger worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven