Entertainment alle pijlers

Hoe heet dit boek?

17-11-2017 19:56 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar jaar geleden een boek gelezen en ik wil dat nog een keer lezen, maar ik kan er maar niet op komen hoe het heet. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Wat ik me herinner: er is een pil uitgevonden die ervoor zorgt dat je niet meer hoeft te slapen (of bijna niet meer?). Er is een onderzoek voor bezig en de pil komt bijna op de markt. Tegelijkertijd worden er moorden gepleegd, telkens op vrouwen met blond haar en blauwe ogen. Uiteindelijk blijkt dat de man die die moorden pleegt een vriendin heeft die vroegtijdig met het onderzoek naar die pil was gestopt (?) en daardoor nog pillen over had, die die vriend was gaan slikken, maar daar werd hij blijkbaar heel agressief van, omdat hij nu 's nachts niet meer droomde (?). Daarnaast is volgens mij ook een van de hoofdpersonen een vrouw die die pil niet wil slikken, want zij is er nog als sceptisch over, dus ze gaan aan de speed, omdat ze anders de rest van de wereld niet kan bijhouden?

Het is een vrij bizar plot en ik weet ook niet helemaal zeker of ik misschien 2 boeken door elkaar aan het halen ben, maar ik kan het plot maar niet uit m'n hoofd krijgen en wil het daarom nog een keer lezen, maar ik kom maar niet op de titel.
Switch.

http://www.vrouwenthrillers.nl/index.ph ... 9024553136
Ik heb het gelezen, maar zou het ook niet meer weten. Ik zal nog eens heel hard nadenken.
Dank je wel! Volgende week maar eens lenen bij de bieb :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven