Entertainment alle pijlers

Hoe is het toch met?

16-04-2011 23:43 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
BN'ers die op d'een of d'andere wijze jammerlijk de aftocht hebben geblazen. Zo zien we paardenvriend Hennie Huisman nog amper na zijn wonderlijke bekering tot de here. Ook Marco Bakker is verdwenen, en hoe is het toch met Nico "trek eens aan mijn vinger" Zwinkels. Of viezerik Karl met zijn Noten?
Volgens mij heeft Rolf Wouters een media of communicatiebedrijf met zijn vrouw.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
meds die blaadjes moet je nooit lezen,dan komen er alleen maar rare vragen in je op
Meds, jij bent zo op de hoogte van alle ins en outs van de stars. Ik was wondering, how is it met Eddum en zijn love of his leven in the states. Zijn zij nog steeds highly in love? And wat het meest important is, is hij already daddy van de lovechild of Mick?

Tell me, ik wil elk dirty detail weten.
Hans zijn teckel gaat het niet zo goed mee. Dat hoorde ik op het hondenuitlaatveld waar hij ook komt (ja ja, boeiende info...). De teckel van Hans is het gesprek van de grachtengordelgayscene.
die bericht over Rolf W. lijken niet echt betrouwbaar, maar waarom willen mensen dat wij denken dat hij dood is?
God weet wat ie zijn teckel heeft laten doen..wil het niet weten! (dat zijn toch van die kuttenlikkertjes)?
Rolf Wouters en een vrouw?! Sinds wanneer is hij hetero?
quote:louisavuitton schreef op 17 april 2011 @ 00:02:

Meds, jij bent zo op de hoogte van alle ins en outs van de stars. Ik was wondering, how is it met Eddum en zijn love of his leven in the states. Zijn zij nog steeds highly in love? And wat het meest important is, is hij already daddy van de lovechild of Mick?

Tell me, ik wil elk dirty detail weten.Nee het goes niet good, want we horen heel long geen clap meer from de steeds. That betekent that Eddum weer behearlijk aan the dope sits. Micky moet het doon met her philadelphia cheese en yoga teacher
quote:Julus schreef op 17 april 2011 @ 00:04:

God weet wat ie zijn teckel heeft laten doen..wil het niet weten! (dat zijn toch van die kuttenlikkertjes)?denk je dat die teckel bezweken is aan een PC hoofd SOA?
Willy Dobbe, hoe zou het daar mee zijn?
Een PCHooftSoa? Nee joh, grachtengordelroos was het.
@ bommi: Ik weet alleen dat ze Talitha heet. Volgens mij zijn ze al erg lang samen, zeker 15 jaar. Als ik me goed herinner was zij erg hoog opgeleid, had ook al jong een eigen bedrijf en hield ze niet van de schijnwerpers. Verder komt er even niets boven drijven.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
quote:bommi schreef op 17 april 2011 @ 00:04:

Rolf Wouters en een vrouw?! Sinds wanneer is hij hetero?Volgens mij is ie nooit homo geweest.
quote:Julus schreef op 17 april 2011 @ 00:04:

God weet wat ie zijn teckel heeft laten doen..wil het niet weten! (dat zijn toch van die kuttenlikkertjes)?Nee, dat zijn Yorkshire terriers.
quote:meds schreef op 17 april 2011 @ 00:03:

die bericht over Rolf W. lijken niet echt betrouwbaar, maar waarom willen mensen dat wij denken dat hij dood is?Van de week was er iemand die had de hyves van Robbert Kranenborg gekraakt of nagemaakt en daarop gezegd dat zijn kleinkind van pak en beet een paar weken was overleden, dan ben je toch ook niet goed bij je plaat!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 17 april 2011 @ 00:07:

Willy Dobbe, hoe zou het daar mee zijn?die is toch allang dood?
@MV.. Rare mensen :S. Jammer ook dat social media daar zo makkelijk mee is.. Misbruik dan he..

Die gek die zei dat'ie dezelfde naam had als Tristan van der Vlis..

Even later stond er op zijn twitter: Succesfull troll was succesfull :puke: ..
quote:Artpiraat schreef op 16 april 2011 @ 23:50:

[...]

Cas Spijkers is ziek, hij heeft uitgezaaide kanker. Die is toch inmiddels al dood?
Die francois Boulanger is de vader van Jamai denk ik

quote:meds schreef op 17 april 2011 @ 00:13:

Die francois Boulanger is de vader van Jamai denk ik

[afbeelding]Ik geloof je direct.
quote:meds schreef op 17 april 2011 @ 00:11:

[...]

die is toch allang dood?Is die van de kroketten?
Leeft Hennie Huisman nog?
quote:Julus schreef op 17 april 2011 @ 00:16:

[...]

Is die van de kroketten?Willy Dobbe is van het erectieloos knuffelen
quote:Zamirah schreef op 17 april 2011 @ 00:17:

Leeft Hennie Huisman nog?Dat zou je niet zeggen als je hem ziet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven