Hollands Got Talent 2012
vrijdag 27 april 2012 om 21:09
vrijdag 27 april 2012 om 21:10
vrijdag 27 april 2012 om 21:10
vrijdag 27 april 2012 om 21:11
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 april 2012 @ 21:09:
Zo'n meermanierenbh? Ik zoek me rot maar heb hem nog niet kunnen vinden. Niet in een grotere maat. Ik heb al gekeken bij Wehkamp, Bonprix, Neckermann, Zalando, Hema en de plaatselijke lingeriewinkel .Die wil ik en keer Wordfeuden!!
Zo'n meermanierenbh? Ik zoek me rot maar heb hem nog niet kunnen vinden. Niet in een grotere maat. Ik heb al gekeken bij Wehkamp, Bonprix, Neckermann, Zalando, Hema en de plaatselijke lingeriewinkel .Die wil ik en keer Wordfeuden!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 27 april 2012 om 21:13
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 april 2012 @ 21:09:
Zo'n meermanierenbh? Ik zoek me rot maar heb hem nog niet kunnen vinden. Niet in een grotere maat. Ik heb al gekeken bij Wehkamp, Bonprix, Neckermann, Zalando, Hema en de plaatselijke lingeriewinkel .
Ik heb laatst een gekocht bij een bruidsmodezaak (een torselet).
Oh trouwens nog hallo
Zo'n meermanierenbh? Ik zoek me rot maar heb hem nog niet kunnen vinden. Niet in een grotere maat. Ik heb al gekeken bij Wehkamp, Bonprix, Neckermann, Zalando, Hema en de plaatselijke lingeriewinkel .
Ik heb laatst een gekocht bij een bruidsmodezaak (een torselet).
Oh trouwens nog hallo
vrijdag 27 april 2012 om 21:14
quote:dubiootje schreef op 27 april 2012 @ 21:12:
Een zwarte met nopjes. Voor een bakje sjips wil ik wel even naar boven lopen om te kijken welk merk het is.
Dochters lopen nu in de badkamer Stille Nacht te galmen. Ze zijn geïnspireerd door Miss Soepjurk.
Dus jouw dochters zien we volgend jaar terug bij de audities?
Een zwarte met nopjes. Voor een bakje sjips wil ik wel even naar boven lopen om te kijken welk merk het is.
Dochters lopen nu in de badkamer Stille Nacht te galmen. Ze zijn geïnspireerd door Miss Soepjurk.
Dus jouw dochters zien we volgend jaar terug bij de audities?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!