Entertainment alle pijlers

Hollands Next Top Model 2019 - GEEN SPOILERS S.V.P.

27-08-2019 07:20 474 berichten
Wie kijkt er mee? Nieuwe seizoen begint 2 september op RTL 5.

In het nieuwe seizoen doen zowel jongens als meisjes mee, die in twee verschillende huizen verblijven. De jury bestaat uit Anna Nooshin, Kim Feenstra en Nigel Barker. De jury zal hulp krijgen van gastjuryleden Nikkie Plessen, Famke Louise, ontwerper Olaf Hussein en oud-winnares Loiza Lamers

Deelnemers:

Anouk Borgman,
Benjamin van Dam,
Bibi Doesburg,
Jawahir Khalifa,
Jay Hofstede,
Joella Ajayi,
Lenny Kruider,
Maha Eljak,
Marcus Hansma,
Marnix Baas,
Nick Bonsink,
Sam Hofman,
Samuel Verissimo,
Silke Otten,
Sinio Sanchez,
Tenisha Ramazan
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 17-12-2019 07:40
95.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er tot nu toe niet iemand tussen zitten waarvan ik denk "Wauw". Misschien komt dat nog.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
02-09-2019 21:30
Ik verheug me nu al op de make-overs. Zijn best veel mensen die ik een totaal andere look zou geven. Jullie?
Ja absoluut.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijke kapsels hebben die jongens! En wat zonde, die opgespoten lippen van dat meisje.
Nou ja, we weten niet hoe smal ze daarvoor waren.
Ik vind Marcus geen top model.
En die Sam heeft inderdaad een heel stom kapsel.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, op maandag avond weer hntm kijken!

Hebben jullie ook het idee dat de eerste 20 die werden weggestuurd nog terug gaan komen? Anna zei dat ze zouden beoordelen op eerste indruk en persoonlijkheid. En dat bij hun de eerste indruk niet goed was. Daarna werd volgens mij niet letterlijk gezegd dat ze geen kans meer maakten op hntm.... misschien dan door op persoonlijkheid?

Of kijk ik teveel naar wie is de mol?
Van sommigen snap ik niet echt dat ze door zijn. Zoals die met dat rare bloempot kapsel. Die keek echt verschrikt op de foto.

Vind het leuk dat Maha door is, leuke uitstraling maar ik vrees dat er later toch gezeur komt over haar hoofddoek of andere dingen waar ze ivm geloof niet achter staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta er dit jaar heel dubbel in. Het is Hollands next top model maar ik zie vooral dat de gaycommunity, de moslims en alle andere minderheden elk jaar meer hun plasje eroverheen komen doen. Gekke birthmarks: kommaarkommaar. Was je vroeger een jongetje: kommaarkommaar, ben je moslim en draag je een hoofddoek: geen probleem joh, we maken er wel een fashion statement van. Voor haar geen make-over wedden!!
En elk jaar weer die typetjes voor de drama. Dat kaal geschoren meisje die eigenlijk een opblaaspopje met donaldduck lippen was totdat ze uit de kast kwam en naar de grote stad verhuisde: tondeuse erover et voila: hollands next topmodel.
Dat donkere meisje met die verkeerd geplaatste pruik: wat een attitude. Die zit er ook alleen maar voor het drama in natuurlijk. En die Maha is en te dik, en te klein en echt niet modelknap (of er moet een wonder gebeuren) en hier in Nederland is het gewoon gek dat je straks moeilijk gaat doen om je hoofddoek (ze had ook als enige een lange broek aan ipv een voetbalbroekje dus daar begint het al) maar we gaan er vast weer een politiek topic uit destilleren, zo gaat het tegenwoordig altijd. Ik word daar zo moe van. Ik wil gewoon braindead een programma kunnen kijken, kan dus tegenwoordig ook niet meer.

Vorige cycles (en vooral Tyra was daar heel stellig in) moest je naakt, moest je kaal of moest je een weave omdat zij dat voor jou beslisten. Maar nu lijkt het wel andersom: er komt een moslim grietje bij en oh en ah en dus krijgt ze een lange broek, mag de hoofddoek blijven en hoeft ze al zeker niet in bikini laat staan naakt. De rest uiteraard wel en kan er zelfs om worden weggestuurd.
Kijk daar vind ik dus wat van. Dan moet je niet meedoen met zo'n programma hier.
Tijdschriftenverslindster schreef:
02-09-2019 21:30
Ik verheug me nu al op de make-overs. Zijn best veel mensen die ik een totaal andere look zou geven. Jullie?
Nou inderdaad, zeker.

Er zaten ook sowieso een aantal bij de laatste 100 dat ik dacht "wat doen jullie daar nou tussen?''
En ik dacht echt even dat Montell weer er tussen zat ja. :-D
TsumTsum schreef:
03-09-2019 01:32
Vind het leuk dat Maha door is, leuke uitstraling maar ik vrees dat er later toch gezeur komt over haar hoofddoek of andere dingen waar ze ivm geloof niet achter staat.
Dat dacht ik ook ja, respect voor haar dat ze meedoet en erbij zit, maar wat als er straks een naaktshoot oid komt......
Alle reacties Link kopieren
Waarom precies respect dat zij meedoet? Ik denk dat er zeker een markt voor haar is maar niet hier!
Waarom een format die al meer dan 20 jaar loopt zoals die loopt omgooien voor 1 iemand.
En als ze nou drop dead gorgeous was, oke, maar dat is ze niet. Ze is en te klein, en te stevig en echt niet mooi genoeg en ze draagt permanent een hoofddoek.
Lijken me allemaal geen passende ingredienten voor een topmodellen programma in Nederland. Waar ze ook over de grens go sees gaan doen.
Maar goed, Nederland zal wel weer lijden aan het moeder theresa syndroom. We gaan het meemaken.
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
03-09-2019 07:18
Dat dacht ik ook ja, respect voor haar dat ze meedoet en erbij zit, maar wat als er straks een naaktshoot oid komt......
Naaktshoots komen er al jaren niet meer, veel te veel minderjarigen.
Bikini/lingerie kan wel komen...

Ik vind het ook stom dat er zoveel wordt gelet op verhaal i.p.v. looks. Er zitten er nu misschien 2 of 3 bij die een klassiek model zouden kunnen worden.

En ik vind het echt een slechte boodschap dat er niks werd gezegd over de lippen van dat meisje en dat ze toen zelfs meteen door was.
Niq schreef:
02-09-2019 20:51
Leuk, ook een Moslima.
Die zal er voor de naakt/lingerieshots wel uit liggen gezien het feit dat ze als enige afwijkend met volledige lichaamsbedekking rondliep.
Vond het een zeg maar bijzondere keuze.
darksideofthemoon- schreef:
03-09-2019 07:07
Ik sta er dit jaar heel dubbel in. Het is Hollands next top model maar ik zie vooral dat de gaycommunity, de moslims en alle andere minderheden elk jaar meer hun plasje eroverheen komen doen. Gekke birthmarks: kommaarkommaar. Was je vroeger een jongetje: kommaarkommaar, ben je moslim en draag je een hoofddoek: geen probleem joh, we maken er wel een fashion statement van. Voor haar geen make-over wedden!!
En elk jaar weer die typetjes voor de drama. Dat kaal geschoren meisje die eigenlijk een opblaaspopje met donaldduck lippen was totdat ze uit de kast kwam en naar de grote stad verhuisde: tondeuse erover et voila: hollands next topmodel.
Dat donkere meisje met die verkeerd geplaatste pruik: wat een attitude. Die zit er ook alleen maar voor het drama in natuurlijk. En die Maha is en te dik, en te klein en echt niet modelknap (of er moet een wonder gebeuren) en hier in Nederland is het gewoon gek dat je straks moeilijk gaat doen om je hoofddoek (ze had ook als enige een lange broek aan ipv een voetbalbroekje dus daar begint het al) maar we gaan er vast weer een politiek topic uit destilleren, zo gaat het tegenwoordig altijd. Ik word daar zo moe van. Ik wil gewoon braindead een programma kunnen kijken, kan dus tegenwoordig ook niet meer.

Vorige cycles (en vooral Tyra was daar heel stellig in) moest je naakt, moest je kaal of moest je een weave omdat zij dat voor jou beslisten. Maar nu lijkt het wel andersom: er komt een moslim grietje bij en oh en ah en dus krijgt ze een lange broek, mag de hoofddoek blijven en hoeft ze al zeker niet in bikini laat staan naakt. De rest uiteraard wel en kan er zelfs om worden weggestuurd.
Kijk daar vind ik dus wat van. Dan moet je niet meedoen met zo'n programma hier.
Helemaal mee eens!
Ze maken zichzelf belachelijk hiermee.

Ben trouwens wel blij dat die blue eyes Benjamin door is, die is cute! En er zit nog een jongen bij met wat krullend langer blond haar die ik mooi vind. Bij de vrouwen nog niemand gezien die me positief opvalt omdat het er nog zoveel zijn.
Wat ik ook raar vond was dat meisje die al een modellen carrière had gehad maar was gestopt omdat ze het niet aankon... En dan gaat ze hier weer aan mee doen. Geen idee of ze door was.
AnAppleADay schreef:
03-09-2019 07:42
Naaktshoots komen er al jaren niet meer, veel te veel minderjarigen.
Bikini/lingerie kan wel komen...

Ik vind het ook stom dat er zoveel wordt gelet op verhaal i.p.v. looks. Er zitten er nu misschien 2 of 3 bij die een klassiek model zouden kunnen worden.

En ik vind het echt een slechte boodschap dat er niks werd gezegd over de lippen van dat meisje en dat ze toen zelfs meteen door was.
Maar klassieke modellen zoeken ze niet meer hè meer de edgy modellen .
Geen H&M catalogus modellen maar echt fashion .
Ik vind het leuk ja sommige zitten er echt bij voor het verhaal maar die vallen vanzelf af .
Haha zei dat kind nou tegen de jury ik weet niet of je Naomi Campbell kent ?
Yildizlar schreef:
03-09-2019 10:45
Haha zei dat kind nou tegen de jury ik weet niet of je Naomi Campbell kent ?
Ja, te erg!
Mumu zal ook nooit iets als een topje dragen, maar altijd lange mouwen.
En hoe moet dat bij het omkleden, alleen vrouwen mogen haar haren zien.
Lijkt me nog een moeilijke strijd voor haar worden.
Niq schreef:
03-09-2019 11:05
Ja, te erg!
Nogal ja niet slim.
Niq schreef:
03-09-2019 11:06
Mumu zal ook nooit iets als een topje dragen, maar altijd lange mouwen.
En hoe moet dat bij het omkleden, alleen vrouwen mogen haar haren zien.
Lijkt me nog een moeilijke strijd voor haar worden.
Maha bedoel je ? Ja dat wordt moeilijk gok ik.
Ja die bedoel ik! Ik kon al geen plaatje vinden op google.
Lijkt me wel zo leuk al hun foto's in dit topic te hebben staan/
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
03-09-2019 11:06
Nogal ja niet slim.
Behoorlijk dom zelfs. En het kwam op mij over alsof ze zich daarmee vergeleek. De attitude heeft ze al in elk geval.
dolfje schreef:
03-09-2019 11:13
Behoorlijk dom zelfs. En het kwam op mij over alsof ze zich daarmee vergeleek. De attitude heeft ze al in elk geval.
Ja echt dom en ze werd gecorrigeerd want hij zei dat Naomi de eerste jaren ook geen lace wigs droeg. Is zij door trouwens heb het einde gemist ?
Ja ze is door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven