Entertainment alle pijlers

Hollands next top model begint weer

29-03-2008 09:00 881 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor, America's next top model is net afgelopen, of de Nederlandse versie begint weer :-d Weer op maandagavond en dit keer géén kans op spoilers :-d Gelukkig :-d Ik ga kijken, ookal is het met gekromde tenen :-p Ik las dat uberstylist Thijs van blabla nu ook in het team zit, misschien is Bastiaan weg? Hope so hope so ;-)
Tuurlijk ga ik niet stemmen! Ben geen 16 meer.

Enne handbal? Mwah, topsport gaat ongeveer net zo lang mee als topmodel, dus ... ze heeft altijd een backup mocht ze niet winnen!
Hoe komt Daphne toch aan die bruine wangen, rare reflectie of zo?
Grappig dat ze allemaal Patricia zo ophemelen, denk dat zij ook wel wat aanbiedingen krijgt na deze show.
Yes, Hilmar stemt Yvette!
nou, the winner is....Ananda!
Denk dat Patricia ook een contract krijgt bij dat bureau.
Ananda heeft nu 40 punten

Jennifer heeft er 0

Yvette heeft er 10
kletsbets schreef op 02 juni 2008 @ 22:13:

nou, the winner is....Ananda!
Ja spannend he ;-)
Waarom stemt er niemand meer op Yvette, ze is leuk!
Lekker zuur, voor Patricia. Nu ligt ze eruit, maar eigenlijk zou ze dus gewoon hebben als het alleen aan de jury lag.
Marielle29 schreef op 02 juni 2008 @ 22:08:

Nee, ik stem niet. Geen zin in, heb ook niet echt een favoriet en daarnaast vind ik het een k*t systeem. Een vakkundige moet bepalen wie HNT wordt en niet een groep tienermeisjes uit het land.

En vind het ook irritant dat Rosalie steeds zo laat doorschemeren wie ze het leukst vindt.
Ja precies, vind ik ook. Ik denk dat Patricia dan had gewonnen. Voor mij was zij ook het meest model (qua uiterlijk) maar op haar had ik ook nooit gestemd, werd helemaal gek van dat gejank de hele tijd.
Ik vind dat Ananda dat vriendje moet houden, wat een schatje
ontzettend X-D
Wat is er nou mis met dat vriendje van Ananda? Ik vind het wel lief, hij is heeeelll blij voor haar :)
Peas on earth!
Ananda, terecht wat mij betreft.
Nou die Grazia koop ik dus niet... flut cover, wel mooie reclameplaat...
Hee cross met Ambrosia :)
Peas on earth!
Yes. Mooi zo. Yvette was een goede tweede geweest.
Goede winnar en ik hoop en denk dat Patricia ook bij MM aan de slag kan
Eindelijk verlost van HNTM hahaha. Volgend seizoen kijk ik echt niet. Als je eenmaal begint wil je steeds weer kijken...maar het niveau daalt echt enorm. Niet voor niks dat L'oreal en Glamour allebei geen sponsor meer wilden zijn.
Yvette was toch tweede?
Nou ik vind het ook erg onbeleefd om daar met je pet op te gaan zitten!! Staat ie daar net op het podium met zijn pet op, dat ziet er toch niet uit. Terwijl je vriendin (top)model is.
Zagen jullie hoe weinig publieksstemmen Ananda kreeg in vergelijking met Jennifer en Yvette? De stemmen van de jury hebben dus duidelijk de doorslag gegeven.

Ananda: 10

Yvette: 19

Jennifer: 21
Die zure kop van Jennifer toen ze geen jurystemmen kreeg ghehehe
Ben ik nou de enige die vind dat Yvette had moeten winnen? Ze had volgens mij meer stemmen van het publiek dan Ananda..

Ik heb het ook niet echt gevolgd, dus het is echt gebaseerd op de looks, en ik vond Yvette t knapst.

Na ja, ik denk dat Yvette en Patricia evengoed wel kansen zullen krijgen in de modellenwereld naar aanleiding van dit programma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven