Entertainment
alle pijlers
Hollands next top model begint weer
zaterdag 29 maart 2008 om 09:00
En ja hoor, America's next top model is net afgelopen, of de Nederlandse versie begint weer Weer op maandagavond en dit keer géén kans op spoilers Gelukkig Ik ga kijken, ookal is het met gekromde tenen Ik las dat uberstylist Thijs van blabla nu ook in het team zit, misschien is Bastiaan weg? Hope so hope so
maandag 2 juni 2008 om 22:32
JUllie zijn té erg, en té hard man
Ik had op Yvette ingezet. Wát een krachtige kop heeft dan mens.
Patricia vind en vond ik echt honderd keer niks.
Stom zeikwijf.
Maar Ananda is een goede winnares, die gaat het ver schoppen wel denk ik. Alleen die uitgroei is not done.
Maar toch hé! Wat een uit de klei getrokken amateurisme toch steeds.
Maar blijft heerlijke entertainment om naar te kijken. Fair enough!
En Rosalie RULEZZZZZZZZZZZZ!!
Love her!!
Ik had op Yvette ingezet. Wát een krachtige kop heeft dan mens.
Patricia vind en vond ik echt honderd keer niks.
Stom zeikwijf.
Maar Ananda is een goede winnares, die gaat het ver schoppen wel denk ik. Alleen die uitgroei is not done.
Maar toch hé! Wat een uit de klei getrokken amateurisme toch steeds.
Maar blijft heerlijke entertainment om naar te kijken. Fair enough!
En Rosalie RULEZZZZZZZZZZZZ!!
Love her!!
maandag 2 juni 2008 om 22:34
maandag 2 juni 2008 om 22:35
maandag 2 juni 2008 om 22:38
Yvette heeft gewoon een veel te gespierd lijf. Die vertikte het om een keuze te maken tijdens de wedstrijd tussen top model worden en topsport.
Dus wat mij betreft heel erg terecht dat ze niet gewonnen heeft, want door die stevige gespierde bovenarmen is ze gewoonweg geen top model, hoe goed ze er verder ook uit ziet.
En wat mij betreft mogen ze dat hele HNTM verhaal stoppen vanaf nu. Het publiek, wat domweg geen verstand van zaken heeft in deze, mag voor een groot gedeelte bepalen wie er wint. Laat het alsjeblieft voortaan, net als in de US, over aan de jury ipv aan leken.... Wat een commerciele bende en zware vriendjespolitiek is de finale.
Dus wat mij betreft heel erg terecht dat ze niet gewonnen heeft, want door die stevige gespierde bovenarmen is ze gewoonweg geen top model, hoe goed ze er verder ook uit ziet.
En wat mij betreft mogen ze dat hele HNTM verhaal stoppen vanaf nu. Het publiek, wat domweg geen verstand van zaken heeft in deze, mag voor een groot gedeelte bepalen wie er wint. Laat het alsjeblieft voortaan, net als in de US, over aan de jury ipv aan leken.... Wat een commerciele bende en zware vriendjespolitiek is de finale.
maandag 2 juni 2008 om 22:47
Yvette is de meest sympathieke maar duidelijk niet gemotiveerd genoeg om afstand te doen van haar sport. Dat werd een aantal keren door het programma heen zeer duidelijk. Dat is prima maar dan is het wel zo fair dat een ander het wordt. Patricia vond ik aandoenlijk met haar beertje in haar handen in het ziekenhuis, wat een klein meisje nog maar. Als (foto)model denk ik zeker de beste.
maandag 2 juni 2008 om 22:50
Ik vind dat er wel schromelijk wordt overdreven over Yvette en haar gespierde lichaam. Ja, ze doet aan sport, maar zó gespierd is ze nou ook weer niet. Ze heeft gewoon een mooi figuur. En dan die ene, die blonde uit de jury die zei tegen Yvette:'Je bent gewoon fors gebouwd'. Hahaha, uhuh, tuurlijk.
Mens, ze is gewoon slank.
Mens, ze is gewoon slank.
maandag 2 juni 2008 om 22:56
Patricia had gewonnen als ze niemand eruit hadden gestuurd, aan de stemmen van de jury te horen. Volgens mij zouden er 4 van de 5 op haar hebben gestemd. Vond het erg onterecht dat ze eruit ging, want ze liep het beste en was naar mijn mening ook het fotogeniekst. Maar zoals ze al zei, zij komt er wel.
Jennifer is idd erg populair bij de stemmende mensen, namelijk jonge meisjes. Ik geef les en in mijn klassen zijn ze allemaal weg van haar en stemmen ze meerdere keren.
Ik vind het belachelijk hoe dat gaat met stemmen. Bij Idols kan ik het me nog enigzins voorstellen omdat het daar om een idool gaat, maar hier...
Jennifer is idd erg populair bij de stemmende mensen, namelijk jonge meisjes. Ik geef les en in mijn klassen zijn ze allemaal weg van haar en stemmen ze meerdere keren.
Ik vind het belachelijk hoe dat gaat met stemmen. Bij Idols kan ik het me nog enigzins voorstellen omdat het daar om een idool gaat, maar hier...