Entertainment alle pijlers

Hotter than my daughter 2020

27-02-2020 21:22 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe reeks van Hotter Than My Daughter is vanaf 2 Maart wekelijks te zien bij RTL 5. Bridget Maasland presenteert het programma dit seizoen. Wie kijkt er mee?
Je kon't altaid nog bakker worre
Nooooooooooooo Thanks :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik bedank.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee, ik kan niet naar haar kijken.

Ik vond het programma leuk toen Patty het deed, die vond ik fijner dan Gordon. Maar Bridget: ik zie het niet voor me.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft al jaren het commentaar dat ik me niet zoals een non moet kleden. Dus ik heb het wel eens opgezet ja " om inspiratie op te doen".
...
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat Patty Brard het overgenomen had van Gordon? Konden ze niemand anders dan Bridget vinden? Iemand met een beetje humor?
Alle reacties Link kopieren
Bridget kan er zelf wat van leren hopelijk..kleedt zich zelf als een tokkie,en vaak als een puber v 16..
Alle reacties Link kopieren
Ik vond patty wel leuk
Alle reacties Link kopieren
Bridget? Waarom niet met patty, vond het met patty leuk. Met bridget weet ik het zo net nog niet.
OldWood schreef:
27-02-2020 22:50
Bridget? Waarom niet met patty, vond het met patty leuk. Met bridget weet ik het zo net nog niet.
Patty is toch naar de concurrent vertrokken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zet het op als mijn kinderen ook voor de tv zitten ,weten ze gelijk weer dat het met hun moeder wel meevalt ,we gaan kijken. Bridget vind ik dan wel jammer Gordon & Patty hoorden hier wel bij met hun soort humor.
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook? Ik vind die dochter een knappe meid!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vorige week niet gezien en kijk voor het eerst dit seizoen, maar ik vind dat Bridget heb best leuk doet hoor.
Ik vind hier dingen van.
Ja mooie meid , moeder is leuk en Bridget valt me alles mee .
Sabeltandcavia schreef:
02-03-2020 20:44
Ik heb het vorige week niet gezien en kijk voor het eerst dit seizoen, maar ik vind dat Bridget heb best leuk doet hoor.
Dit is de eerste aflevering toch ?
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
02-03-2020 20:38
Wie kijkt ook? Ik vind die dochter een knappe meid!
Ja die dochter is een leuke meid. Die kleur geel staat haar ook mooi. Kan haar moeder nog een puntje aan zuigen, wat een vreselijk ordinair type en dan niet alleen qua kleding
Gelukkig niet meer de stylist met de hoed.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
02-03-2020 20:46
Dit is de eerste aflevering toch ?
Oh ja, je hebt gelijk! Ik was in de war omdat dit blijkbaar al een oud topic is.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje vindt zichsjelf sjexie.
Ik vind hier dingen van.
Ik kijk ‘vanaf’ begin, schakelde later in en het is nu reclame.
Pfff Bridget zit er nogal zoutzakkerig bij met 0 energie.
Verder heel ordinaire vrouw, die moeder idd. Met r piercing brrrrrr bah.
Oh wat vind ik Bridget fake overkomen zeg. Vond Gordon het leuker doen.
Cinderella00 schreef:
02-03-2020 21:27
Oh wat vind ik Bridget fake overkomen zeg. Vond Gordon het leuker doen.
Ja ik miste Gordon vorig seizoen al.
Ik heb dat
Programma van party en Gordon opgenomen maar nog niet gekeken, ben wel benieuwd. Lijken me redelijk irritante aandachttrekkende mensen IRL maar voor op tv mega vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Bridget is een miscast voor dit programma. Gordon paste hier in en Patty ook. Bridget kan beter zelf in het programma, niet omdat ze te bloot gekleed was maar wel omdat ze kleding aanhad die haar bepaald niet flatteerde.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Bridget is niet zo geschikt voor dit programma als haar voorgangers.Due eerste moeder leek wel een kerel maar met make op toch een ander gezicht ,dochter is een knappe meid.Dat panterprintjes type..🙄
een èigen vàllei, een èigen vàllei
Alle reacties Link kopieren
OMG die dochter! :woa:
Daar is Barbie een stijlicoon bij.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven