How the other half live
woensdag 31 augustus 2011 om 23:11
woensdag 31 augustus 2011 om 23:12
quote:Tickel schreef op 31 augustus 2011 @ 23:10:
[...]
Van mij mogen ze, toen ik op de lagere school zat was Kappa helemaal in, mooi dat ik het niet kreeg hoor.
Hier die Arnie Alberts body warmers...
Ik me me een ongeluk gezaterdagwerkt om zo;n ding te kunnen kopen
Maar ik had hem hoor...een rooie met suede stukken op mijn schouders...
[...]
Van mij mogen ze, toen ik op de lagere school zat was Kappa helemaal in, mooi dat ik het niet kreeg hoor.
Hier die Arnie Alberts body warmers...
Ik me me een ongeluk gezaterdagwerkt om zo;n ding te kunnen kopen
Maar ik had hem hoor...een rooie met suede stukken op mijn schouders...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 31 augustus 2011 om 23:16
woensdag 31 augustus 2011 om 23:17
woensdag 31 augustus 2011 om 23:18
quote:jolan_80 schreef op 31 augustus 2011 @ 23:17:
Behandelen ze die jongen met asperger wel goed? Hij heeft een handdoek aan en zit in het donker. Ik ben wel eens mensen tegengekomen die ook asperger hebben maar waar op een paar dingen na niets mee aan de hand leek.met de middelen die ze hebben ja. Er is altijd iemand in huis bij Levi.
Behandelen ze die jongen met asperger wel goed? Hij heeft een handdoek aan en zit in het donker. Ik ben wel eens mensen tegengekomen die ook asperger hebben maar waar op een paar dingen na niets mee aan de hand leek.met de middelen die ze hebben ja. Er is altijd iemand in huis bij Levi.
woensdag 31 augustus 2011 om 23:18
quote:Sophiepapa schreef op 31 augustus 2011 @ 23:16:
[...]
Opmerkzaam van je. Is me niet opgevallen.
Maar is dit iets van 'rijke' kinderen of van kinderen ongeacht arm of rijk?Ik had het altijd over ons huis, onze thuis. Of bij mij thuis spelen. Maar nooit mijn tuin, mijn huis.
[...]
Opmerkzaam van je. Is me niet opgevallen.
Maar is dit iets van 'rijke' kinderen of van kinderen ongeacht arm of rijk?Ik had het altijd over ons huis, onze thuis. Of bij mij thuis spelen. Maar nooit mijn tuin, mijn huis.
“Don’t look back – you’re not going that way.”